quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Nadia ligt Luc te pijpen en Dennis en Shanti kijken toe en geven commentaar.
Hij heeft alleen wel weer iemand nodig om dat te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
Dennis maakt zowaar televisie! * tipsch werpt appels richting Dennis.
En toen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix trekt de dekens weg bij Nadia
[ afbeelding ]
Luc die liet gewoon de laatste keer wat je zag het dekbed heen en weer gaan,omdat hij zag dat Nix keek.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:21 schreef HoneyBunny het volgende:
En Luc ligt met een grote glimlach op zn bek terwijl Naad m rukt onder commentaar van Dennis en Chanti
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
Nadia:"Op dit moment denk ik. Nadia, ik spreek het gewoon niet uit.
Gewoon uit respect voor haar, zal ik het niet uitspreken, laat ik het zo zeggen.
Echt, Nadia, op dit moment denk ik van ehh. Nadia S. Wat ben je fucking aan het doen. En.. dan denk ik van. Wat wij hadden, was dat echt, of was dat gewoonfucking gelul?"
(Nadia pijpt hard verder)
Dennis verheft z'n stem:"NADIA!??"
Shanti:"Ik denk dat ze d'r mond vol heeft. Ze is wel goed opgevoed."
En wederom, als je denkt dat het niet erger kan,,,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix trekt de dekens weg bij Nadia
[ afbeelding ]
Kunnen ze wel zeggen dat ze alsof deden. Het zag er levensecht uit en ik vertrouw ze voor geen cent. Nadia is een pijpslet, zo is het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:23 schreef Vandaag... het volgende:
Luc en nadia deden dus alsof en liggen in een deuk
In dit geval mocht het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:24 schreef kybe het volgende:
Deken aftrekken mocht toch niet?Exit.
Da's waar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Dan had ik het toch veel leuker gevonden als hij echt wat had gezien.
Net minder ziek dan dat je hoer een dag nadat het sluimer-uit is, met een ander het bed deelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hij trekt die deken alleen een week te laat van die twee af en het is echt ziekelijk hoe jaloers die naar dat bed zit te staren
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje nu van nix die z'n tosti eet ?![]()
Wie is er niet groot mee gewordenquote:
Tegen heug en meug eten,heeft hij van zijn ex geleerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand een capje nu van nix die z'n tosti eet ?![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia vraagt of het voor haar bedoeld is. Nee hoor, zegt nix sarcastisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |