Nou niet helemaal, dat meisie is echt stapel op Luc, dus zij wil hem vervolgens weer een koekje van eigen deeg geven door hem te laten voelen wat zij voelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Chanty is toch ook een greppeldel, die komt in de kooi om Dennis te bangen![]()
Joh Amanda kwam toch niet ver, die kon niet eens meer lopen. Nadia heeft haar 4 keer van de grond moeten plukken toen ze aan de wandel was gegaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???
Brain zat net niet voor niets te waken op het bed van een dronken Amanda!!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef Prospera het volgende:
De lelelele gaat Nix er niet uitstemmen, omdat ze weet dat hij zwak is en hoe hij in de buitenwereld overkomt. Ze gaat hem eerst proberen sterk te maken.
Succes![]()
Voor mij ben je dan ook een greppeldel, op tv een ander bangen in de kamer waar je 'vriendje' ook slaapt, om hem een loer te draaien. Dat is toch geschiftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, dat meisie is echt stapel op Luc, dus zij wil hem vervolgens weer een koekje van eigen deeg geven door hem te laten voelen wat zij voelt.
Jaja, we hebben zelf een verhaallijn onder de gastspelers!!
Nee bij Amanda valt me dat niet meer op,die denkt dat zij voor elke man onweerstaanbaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
OO???? Het is je dus van de week niet opgevallen, dat Amanda zich vreselijk liep uit te sloven als Luc in de buurt was???
Brain zat net niet voor niets te waken op het bed van een dronken Amanda!!!!
De crew/vrienden/famile van Luc heeft tegen Luc gezegd dat Shanti slecht over Luc heeft gesproken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef diedirk het volgende:
Weet iemand wat Shanti eerder vertelde over onenigheid in de band van luc?
ja maar iedereen die dat hok inkomt heeft een contactje niet helemaal goed zitten in zn bovenkamer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij ben je dan ook een greppeldel, op tv een ander bangen in de kamer waar je 'vriendje' ook slaapt, om hem een loer te draaien. Dat is toch geschift![]()
Ze zal er ook best lekker voor betaald krijgen, hoertjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik snap die shanti niet hoor,
ze kruipt gadverdamme gewoon op dennix,
voor geen miljoen.........
de 2 losers hebben elkaar gevonden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik snap die shanti niet hoor,
ze kruipt gadverdamme gewoon op dennix,
voor geen miljoen.........
Ja dat zei ze ook echt heel hard!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Shanti: vind je dat lekker?
Dennis: shhhttt
Tuurlijk niet, Shanti zat net al te loeren naar het andere bed (waar Luc ligt)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij gaat er echt geen ene fuck gebeuren tussen die twee
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Dus 2 liggen in hun bed te luisteren naar hoe hun exen met elkaar plezier hebben.
heb ik niet gezien. Volgens mij interesseert luc zich totaal niet voor de greppelhoer.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wel mooi trouwens, volgens mij zit zij naar luc te staren uit bed op dezelfde manier dat dennis naar nadia zit te gluren altijd
Wat een zooitje:quote:
He heeeee,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:54 schreef kybe het volgende:
Yes,de eerstvolgende die zonder zender praat krijgt 500 euro boete![]()
ik moest effe nadenken wie dat nou was ... ik kan het allemaal niet meer volgen....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
De lover van Shanti's ex kwam net demonstratief voorbij lopen op weg naar de niet dichtsbijzijnde wc![]()
Shanti staart haar na
[ afbeelding ]
Ja, dat zie jij. Dat zie ik. Maar die engerd van een Brain ziet dat niet!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh Amanda kwam toch niet ver, die kon niet eens meer lopen. Nadia heeft haar 4 keer van de grond moeten plukken toen ze aan de wandel was gegaan![]()
Slaat nergens op. Het komt heel laf via de plasma. Ze moeten gewoon de megafoon opentrekken en ze verrot schelden, want ze komen hun contract niet na. Leiden en laten lijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ze krijgen die boetes toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |