Omdat het kut gaat en Ajax versterking nodig heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Als dit waar is hč.. Waarom kon men dit dan niet een paar maanden eerder bedenken? Waarom zou er nu dan opeens wél 13 miljoen beschikbaar zijn?
Krijg je met dit bestuurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef Blight het volgende:
Beetje jammer dat ze er nu pas achter komen dat Ajax versterking nodig heeft.
Hij speelt wel heel weinig de laatste tijd. En als hij dan een keer mag spelen is het heel matig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ajax moet Aissati gewoon halen. Die jongen zit helemaal niet lekker in z'n vel en past bij ons perfect op 10. Z"n contract loopt nog tot 2009.
Doe maar eens mooi niet!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ajax moet Aissati gewoon halen. Die jongen zit helemaal niet lekker in z'n vel en past bij ons perfect op 10. Z"n contract loopt nog tot 2009.
Tegen Willem II viel hij wel goed in. Waar haal je vandaan dat hij het verrekt om bij jong PSV mee te doen? Maandag zal hij wel niet bij de selectie hebben gezeten vanwege de CL, en in de vorige wedstrijd van jong PSV was hij één van de doelpuntenmakers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij speelt wel heel weinig de laatste tijd. En als hij dan een keer mag spelen is het heel matig.
Zo'n jongen moet juist veel spelen.. Maar hij verrekt het zelfs om bij Jong PSV mee te doen
Van een redelijk goed bij PSV ingevoerde bron. En als ik het gros van de opstellingen op psvjeugd.nl en wedstrijdfilmpjes op psv.tv kijk lijkt dat ook inderdaad te kloppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
Waar haal je vandaan dat hij het verrekt om bij jong PSV mee te doen? Maandag zal hij wel niet bij de selectie hebben gezeten vanwege de CL, en in de vorige wedstrijd van jong PSV was hij één van de doelpuntenmakers.
Dzsudzsák is een aanvallende middenvelder, evenals Aissati. Oei. Aissati min of meer al afgeserveerd door Koeman?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe maar eens mooi niet!![]()
Balázs Dzsudzsák gaat in ieder geval ook niet naar Ajax, aangezien PSV hem zojuist heeft gecontracteerd.
[..]
Misschien is Ajax er al mee bezig...en halen ze alvast een vervanger?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dzsudzsák is een aanvallende middenvelder, evenals Aissati. Oei. Aissati min of meer al afgeserveerd door Koeman?
Ajax wordt eens wakker.
Een vervanger die de taken bank warmhouden, plekje op de tribune en zo heel af en toe met Jong psv meedoen mag innemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien is Ajax er al mee bezig...en halen ze alvast een vervanger?
net als Amrabat en Deffourquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aissati mag van mij wel komen ja. Prima speler
Aissati is inderdaad van het type Soetaers, Sikora en Delorgequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:15 schreef DANILXL het volgende:
ja ajax moet vooral wil een paar spelers van type soetaers, sikora en delorge halen
Misschien zou enige balans elftal niet misstaan... Vraag me af of Ajax erbij gebaat is of 3 spelers van gemiddeld nog geen 20 jaar te halen.quote:
Oud-Ajax?, hij heeft enkel stage gelopen bij Jong Ajax toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Amrabat is oud-Ajax, die moet je niet terug gaan halen als je hem eerst aftest in de opleiding.
In de jeugd van Ajax gespeeld. Via Zuidvogels naar Ajax en dan naar Huizen en dan naar Omniworld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oud-Ajax?, hij heeft enkel stage gelopen bij Jong Ajax toch?
Denk overigens niet dat hij het Ajax niveau (al) aankan...
Winnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Ajax mag idd wel eens wat gaan doen zo langzamerhand. Wat willen ze nou?
Is wel de bedoeling.quote:
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.
Echt als er in de winterstop 2 hele goede aankopen gekocht worden schrijf ik ze op mijn rug en ga ik in me boxer een stuk rond rennen.. Net zo lang totdat me piemeltje eraf vriest
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Ja 99% van de dingen daar wordt nooit uitgevoerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Ik hoor bij die andere procent.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ja 99% van de dingen daar wordt nooit uitgevoerd
quote:Ledenraad zal invulling commissie bepalen
Het Parool meldt dat de ledenraad zal bepalen welke personen er zitting zullen nemen in de commissie die de organisatie gaat evalueren. Het bestuur wilde de commissie zelf samenstellen, maar daarmee ging de vergadering niet akkoord. Binnen twee weken moet de commissie zijn geďnstalleerd.
Weet wel zeker dat wij geen 7-0 zouden verliezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tjezus wat een pak slaag voor Slavia, blij dat Ajax dat niet mee hoeft te maken
Ik niet, als je zag hoe Arsenal speelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat wij geen 7-0 zouden verliezen.
Arsenal speelde geweldig...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat wij geen 7-0 zouden verliezen.
Hoe lang hebben we onze 2e Edgar nou al onder contract, en hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeldquote:Ziekenboeg
Kennedy Bakircioglu (buikspier)
Edgar Davids (beenbreuk)
Michael Krohn-Dehli (onbekend)
Leonardo (knie)
Albert Luque (lies)
Edgar Manucharyan (lies)
Nicolae Mitea (enkel)
Jeffrey Sarpong (schouder)
Maarten Stekelenburg (vinger)
Thomas Vermaelen (enkel)
We kunnen gvd een complete speler bouwen van alle geblesseerde onderdelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we onze 2e Edgar nou al onder contract, en hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld?
Waarvan is hij eigenlijk geblesseerd geraakt? Van de vele speelminuten die hij dit seizoen kreeg of van de zware trainingen bij jong Ajax?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Krohn-Dehli is geblesseerd, maar het is nog onbekend waaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |