Het geinige hieraan is dat beide spelers bij mijn milan team voetballen in fifa 08quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig dit:
[..]
Had Chelsea al eerder interesse of komt het gewoon door Ten Cate?
Ken je de zanger Marco Borsatoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo Utreg wint gewoon gekkie![]()
Waarom geen Gentenaarquote:Stekelenburg mogelijk op tijd fit voor FC Utrecht
--------------------------------------------------------------------------------
25 oktober 2007
Ajacied Maarten Stekelenburg brak in de wedstrijd tegen NEC (0-0) een vinger, maar dat belet de doelman niet om te trainen. Samen met keeperstrainer Carlo l'Ami werkte de goalie gisteren aan het meevoetballen, zo meldt AD Sportwereld.
Stekelenburg hoopt vandaag zijn gekwetste hand weer voorzichtig te kunnen gebruiken. Mogelijk is de inmiddels 25-jarige sluitpost zelfs op tijd fit voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag. Mocht dat niet zo zijn, dan zal Erik Heijblok hem vervangen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken je de zanger Marco Borsato![]()
Die heeft ooit een mooi lied geschreven over dromen en zo![]()
Utrechtttttttttttttttttttt we komen er aan................... stenen goooien Paulus, das niet netjes
![]()
Paulus, das een baar smileyquote:
Harde euro'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Zal vast al wel vaker gevraagd zijn, maar waarom heeft de interesse in Pocognoli nooit geleid tot een transfer ? Denk toch dat hij de kwaliteiten wel bezit.
Op Marktplaats...............zekers..........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga een overwinning baren voor utreg
Ze willen iemand die het niveau van Grandel heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja wtf. Wat is dit voor shitzooi? Gentenaar nummer 2 lijkt me toch godverdomme wel duidelijk?
Er was een bedrag van 3 miljoen mee gemoeid. Lijkt me niet het bezwaar te zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:03 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind aan dit topic ?
Dat we hier zo lief ook met andere clubfans minder begaafde tegenstanders kunnen babbelen, op een mooie manier.............![]()
Echt, ik voel de liefde.............
mn ajax hartje klopt![]()
Tegen Kozakken heeft Heijblok zich toch wel bewezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja wtf. Wat is dit voor shitzooi? Gentenaar nummer 2 lijkt me toch godverdomme wel duidelijk?
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |