Helaas is Oostblok nog geen provincie van Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef SolidArt het volgende:
Oostblok.
Hier in Nederland wonen wel leuke meiden, maar er zijn er maar weinig zo mooi als daarginds..
Overigens verschilt het ook per individu, aangezien niet iedereen dezelfde smaak heeft...
Zou je dat willen onderbouwen met argumenten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:08 schreef Kalebakkus het volgende:
Gelderland denk ik.
In Landgraaf?! Daar hebben ze de breezah uitgevonden!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben in Utrecht geweest en daar loopt wel wat moois rond ja
Maar hier in Landgraaf (Limburg) kijk je ook je ogen uit!
ja als het Pinkpop is zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben in Utrecht geweest en daar loopt wel wat moois rond ja
Maar hier in Landgraaf (Limburg) kijk je ook je ogen uit!
Antwerpenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:48 schreef partyyboyy het volgende:
Als België een provincie wordt dan is het zeker met kop en schouder België
hebben ze in het buitenland dan geen provincies?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. De meeste mooie vrouwen die ik zie zijn buitenlands, dus die komen niet echt uit een bepaalde provincie.
Amsterdam Bijlmer bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. De meeste mooie vrouwen die ik zie zijn buitenlands, dus die komen niet echt uit een bepaalde provincie.
Welk onderscheid zou volgens jou beter zijn dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef Kalebakkus het volgende:
Oh ja in Leiden wonen ook zeer veel mooie vrouwen.
Zelf 56% van de inwoners is daar vrouw.
Maar ik denk dat je over het algemeen niet kan zeggen in welke provincie de mooiste vrouwen wonen in Nederland. Nederland is al zo klein en dan ga je ook nog uiterlijke verschillen maken tussen de prvovincie's.
Dat kan helemaal niet , want uiterlijke verschillen in zo'n gemengde samenleving op zo'n klein gebied zijn er helemala niet. Kijk in Duitsland zou het mogelijk zijn , maar NEderland is daarvoor te klein.
Ja Friesland valt natuurlijk af aangezien het geen provincie is maar een land.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:59 schreef partyyboyy het volgende:
In welke provincie van Nederland wonen de mooiste vrouwen?
Groningen en Friesland vallen zowiezo al af. Limburgse vrouwen praten wel schattig, dus opzich heeft dat ook wel wat. Noord- en Zuid Holland zijn over het algemeen slettebakjes. Niet erg natuurlijk![]()
Maar ik denk toch dat het Brabant is.
In Amerika wonen de mooiste vrouwen in Miami en San Diego
Lelijkste mensen van Amerika wonen in Philadelphia
Mijn halve band heeft verkering met meisjes uit Gelderland (incl ik) en mijn beste vriendin komt er vandaan en is ook een babe. En dan komen wij allemaal uit Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zou je dat willen onderbouwen met argumenten?
Jij gaat natuurlijk uit van je catalogus met Oostblok vrouwen die je kunt bestellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef SolidArt het volgende:
Oostblok.
Hier in Nederland wonen wel leuke meiden, maar er zijn er maar weinig zo mooi als daarginds..
Overigens verschilt het ook per individu, aangezien niet iedereen dezelfde smaak heeft...
die meiden zijn gewoon makkelijk daarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn halve band heeft verkering met meisjes uit Gelderland (incl ik) en mijn beste vriendin komt er vandaan en is ook een babe. En dan komen wij allemaal uit Zuid-Holland..
Is niet zomaar allemaal..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:48 schreef GekkeMat het volgende:
Hmmm ben 1 keer in leeuwarden geweest en zag me toch fucking mooie vrouwen daar in het restaurant en cafe's ... mooier dan hier in brabant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |