quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
Mute
Shanti is verliefd op Luc... misschien is dat mis gegaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef Clank het volgende:
Shanti vraagt Lieke of zij een goed woordje voor haar wil doen.. geen idee waarvoor.
Ziet er mooier uit als TVPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef markisboer het volgende:
bloed zweet en tranen
Ik vind die uithalen van hem totaal onnodig en als hij het zo leuk vindt laat hij zich lekker daar op richten en opzouten uit de kooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval iets waar hij lol in heeft
Erg hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Jezus, dat getril in 0% z'n stem doet weinig goeds.
Shanti zei tegen Lieke (meen ik) dat er iets naar gebeurd was..buiten de Kooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Shanti is verliefd op Luc... misschien is dat mis gegaan
Ik hoorde Shanti tegen Huub zeggen : "heb je mijn brief gehad?"
Huub keek heel verbaasd en zei nee
Oeh...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Die Shanti is een mooi meisje....
Klinkt misschien raar, me ze heeft iets van Nena
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Clank het volgende:
Heb het idee dat de Zingende Zaag het goed doet bij zijn ex.. .die verkering is weer 'aan' op het eind van de avond.
Wacht maar tot ze gaat dansen... Natasia all over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Als die maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood.
Maar liever dat nog, dan een bord voor zijn kop![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Echt is dit een dis van de redactie ofzo als je naar die teksten luistert lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef Ziet het volgende:
het is zo stil in mij
Klopt ik hoorde dat ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Shanti zei tegen Lieke (meen ik) dat er iets naar gebeurd was..buiten de Kooi.
doet het neusje denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Zal ik het nu toch maar eens vragen...WTF is TVP?quote:
Ze hebben de nummers erop uitgezocht, speciaal voor Dennis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die teksten krijgen daar een heel ander leven
Moet ik meteen weer aan Sylvia denken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef Ziet het volgende:
het is zo stil in mij
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal ik het nu toch maar eens vragen...WTF is TVP?![]()
Schoenen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
COS-vervuilingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal ik het nu toch maar eens vragen...WTF is TVP?![]()
Het mooiste is , hij kweelt heerlijk mee en heeft nix in de gaten.Story of his life.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers erop uitgezocht, speciaal voor Dennis.![]()
Vermoed ik ook iid ! Ze zijn alleen moeilijk te verstaan vanwege het baggger geluid /bandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers erop uitgezocht, speciaal voor Dennis.![]()
Sorry ik snap echt niet waar je het overhebt. Is het positief negatief en waarom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef avonne het volgende:
[..]
COS-vervuiling
een tvp-er is te beroerd om naar history of de indexpagina te gaan, maar drukt op MyAt, en kan vervolgens niet vinden waar die gebleven was.
Tip: gewoon in favorieten zetten. Kom je precies bij de juiste post uit.
Das ook goed, 1% over de zeik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Dit gaat niet de goede kant op..
Mijn voorspelling:
Shanti bij Luc in bed
0% bij 1% in bed
Nope, het heeft totaal geen nut, volgens mij. Al staan Shanti en 0% wel weer bij elkaar en hoop doet leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
Kunnen we concluderen dat het uitnodigen van Shanti geen enkel effect heeft op 0%.![]()
Absoluut mee eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Dit gaat niet de goede kant op..
Mijn voorspelling:
Shanti bij Luc in bed
0% bij 1% in bed
Helaas is het niet Luc die naar huis gestemt moet worden.quote:
Niet in die bewoordingen, maar dat was de strekking van mijn vorige post.quote:
Is de studio waar Luc zijn liedjes opneemt niet in Arnhem ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Dreamboy het volgende:
S woont half in Arnhem en in Amsterdam
..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. wat er ook gebeurt ik stuur jou nooit weg
Hij luistert ook amper naar d'rquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Deisyy het volgende:
0% komt op mij nou niet echt over als iemand die populair is bij de dames, hij staat er echt bij als een klungel als hij met Shanti staat te praten en zwaait zo zijn arm voor haar gezicht, waardoor bij haar "buitenspel" zet.
Dat is op dit moment even ondergeschikt. Dr. Het gaat nu even om de onderlige verhoudingen die verkracht dienen te worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef DrsH het volgende:
Nou deze band weet alle goede Nederlandse nummers behoorlijk te verkrachten op zich ook een kunst.![]()
![]()
als je in een topic post, komt dat topic in MyAt te staan (knop bovenaan de pagina).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik snap echt niet waar je het overhebt. Is het positief negatief en waarom?![]()
Daar zijn wij lekker mee danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
Ze zweert op alles wat ze lief heeft dat ze hem nooit nooit weg zal stemmen.
Tuurlijk niet, dan is zij de volgende. Spel zit muurvast op deze manier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
Ze zweert op alles wat ze lief heeft dat ze hem nooit nooit weg zal stemmen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef STAP01 het volgende:
Wat mij betreft, verdienen ze elkaar! 0 en 1% Nu haar aanpakken na donderdag! En flink bashen zodat ze jankend en kruipend de poort uitgaat!
Ik ben het volkomen met je eens, klef ziek stel, opzouten ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef diedirk het volgende:
En deze angsthaas Dennis wilt dus vrouwelijke gastspelers hebben, zodat het allemaal anders gaat worden en hij gaat knallen, zeker weten, 100%
Redactie trap er toch niet in en zorg ervoor dat DGK blijft boeien en er vaart in het spel blijft en het boeiend blijft.
Het zit nu rotsvaste n wordt steeds saaier en iedereen ergert zich kapot aan Nadia en Dennis........
Wat vinden jullie?
Owww okay. Maf. tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
als je in een topic post, komt dat topic in MyAt te staan (knop bovenaan de pagina).
Sommigen hebben niks te melden, maar willen wel dat het topic in MyAt komt, dus dan zetten ze TVP neer.
Tis nog vroeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat een takkeherrie zeg, van mij mag het feestje afgelopen zijn, dat Shanti-plan werkt toch niet.
Misschien probeert ze wel backup van aman te krijgen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan is zij de volgende. Spel zit muurvast op deze manier.
Jouw verplichtingen roepen weer natuurlijk. Ga jij maar met een gerust hart slapen, morgen is alles nog precies hetzelfde, 100%.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis nog vroeg.
Alleen voor mij niet,.![]()
Nee, hij wil vrouwelijke gastspelers omdat ie dan denkt van Luc verlost te zijn. En van vrouwen voelt hij geen concurrentie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef diedirk het volgende:
En deze angsthaas Dennis wilt dus vrouwelijke gastspelers hebben, zodat het allemaal anders gaat worden en hij gaat knallen, zeker weten, 100%
Redactie trap er toch niet in en zorg ervoor dat DGK blijft boeien en er vaart in het spel blijft en het boeiend blijft.
Het zit nu rotsvaste n wordt steeds saaier en iedereen ergert zich kapot aan Nadia en Dennis........
Wat vinden jullie?
JIj bet ook nog zo jong.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Godzijdank, het laatste nummer. Meer kan ik ook niet aanhoren.
Dacht van wel, nadat ze 'achter' was geweest geen woord meer er over....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef kybe het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft die febo toch wat gezegd over die nagellak?
Cheap...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, Amanda weer met d'r "geef me je 10 euro"-move
Trusten Ruudemans, slaap lekker en tot morgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis nog vroeg.
Alleen voor mij niet,.![]()
Ik vind herrie prima, maar het moet wel goed zijn. De krullen springen spontaan uit m'n haar hiervan.quote:
Ben nog niet weg hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruudemans, slaap lekker en tot morgen.![]()
Daar zou Nadia een moord voor doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind herrie prima, maar het moet wel goed zijn. De krullen springen spontaan uit m'n haar hiervan.
Hij heeft niemand om mee te dansenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef mazaru het volgende:
Wat is er met Jaap?
Ik ken haar nog van 2 gulden 50quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, Amanda weer met d'r "geef me je 10 euro"-move
Ik kon het niet goed horen maar dacht dat jaap tegen Huub zei:''we moeten die nagellak voortaan wel vragen''.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht van wel, nadat ze 'achter' was geweest geen woord meer er over....
Daar gaat het toch niet om. Het erge is dat hij nu die muts vast heef die altijd in dat witte jasje looptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:01 schreef pullup het volgende:
Gaat lekker hoor ShantiEen gapende Dennis in je armen
Aha, ikwas te voorbarig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor.was alleen maar een opmerking over de tijd.
![]()
Je bent heel erg consequent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
Lieke is weer bezig met d'r backup.
[ afbeelding ]
een wit sjaaltje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:06 schreef chufi het volgende:
Het trekt zn bek open en gaat zitten. Wat is dat ?
Ik dacht dat het Francois de Boulangier (Lingo) was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef the_undertaker het volgende:
Is Jan des Bouvries ook weer terug? Ow nee.. het is de gitarist![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
Die Brian heeft het niet naar zijn zin met zijn dronken trol.![]()
Is Luc ook homo ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef mazaru het volgende:
0% en Luc zitten gewoon op de bank te bekken
Zeker weten , zeker weten , morgen word alles anders 100% (of kent ie dat niet meer ) Anders laterquote:
Ik wou het nog veranderen in 1%, maar eer je hier een pagina geladen hebt ben je een kwartier verderquote:
Als ze niet bewerkstelligt waar ze voor binnen komt is ze helemaal niks.quote:
Alles goed met de hondquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Zo heb effe een frisse duik in de vijver genomen.Me hondje was ontsnapt en in de vijver gevallen.
Allemaal de schuld van de gouden kooi.Dennis begon te zingen en weg was me hond.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Zo heb effe een frisse duik in de vijver genomen.Me hondje was ontsnapt en in de vijver gevallen.
Allemaal de schuld van de gouden kooi.Dennis begon te zingen en weg was me hond.
Van mij mag ze ze allemaal afwerken als het voor het spel maar goed is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Amanda met haar gore poten op het bed.
Kan Shanti Brian niet even nemen? Leuk voor een nieuw verhaal. Is weer eens wat anders dan Nadia en Luc.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Brian, vraag eens aan Amanda of ze het alfabet op wil zeggen![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, ik zie nu dat die Shanty een negerin is. Ik neem mijn woorden van eerder terug.
Gelukkig wel.Hoop alleen niet dat ze ziek word ,water was ijskoud.quote:
OMG , wie verlost 0% uit zijn lijden.?quote:
Zal Lieke lekker vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Naast het gekweeel komt er nog een chocoladefontijn, joepie.![]()
En de FEBO maar blijven herhalen dat ze niet mogen fluisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef 2live het volgende:
Heben die 2 ooit een gesprek waarin hij niet vraagt of ze zachter wil praten?
Nee en 1% weet ook niet dat ze 0% tegen 0% moet zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Weet 0% niet dat hij 1% tegen 1% moet zeggen?![]()
Ik heb me al verbeterdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
Wat worden er vreselijk veel "overtredingen" gemaakt op Fok!![]()
quote:
oeps dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Prospera het volgende:
Trouwens, voordat de dagstreamers naar bed gaan:
Bijna iedereen is onwijs creatief geweest met de boycot van vandaag![]()
Echt gaaf, want het was best ingewikkeld zo af en toe en natuurlijk is het ook leuk dat
we toch best goed kunnen samenwerken allemaal.
TOPPIE![]()
wmb: ik ga nog ff door![]()
De jarige job
[ afbeelding ]
you would cry too if it happened to youuuuuuu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
hahahah,
It's my party and i cry if i want to, cry if i want to......blalbla moest meteen aan dat liedje denken. Want een zielig mannetje 25 jaar. Geef hem 17 kwa gedrag en 35 kwa verbrande rimpelige rotkop.
Wat is nou 24 uur?quote:
Yep, yes, ja. ZEKER WETEN!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dus Nadia heeft opdracht gekregen om te lopen klooien met Luc![]()
Ik vind ook dat het niet kan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
Ik heb er al met Danny over gesproken. Morgen wordt alles anders ! Zeker weten !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Witte jas vindt dat Rozewater moet neuken met Shanti .Waar is die muts mee bezig"Lunatic" is hier bij een heiligen-gesticht.
![]()
ahahhahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
you would cry too if it happened to youuuuuuu.
Is beter voor haar eigen gevoel, dan heeft hij ook een ander gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Witte jas vindt dat Rozewater moet neuken met Shanti .Waar is die muts mee bezig"Lunatic" is hier bij een heiligen-gesticht.
![]()
Het is duidelijker als het in de OP staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is nou 24 uur?Dotje.
Het gaat helemaal fout met de afspraak. Ze worden weer volop besproken.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Yep, yes, ja. ZEKER WETEN!!!!!!
Levert haar een nieuwe buik en nieuwe tieten op!!!!
Oeps, zal het netjes houden. Nieuwe borsten.
Misschien zit dat in het pakket vorr de tieten en buik voor 1%.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Is beter voor haar eigen gevoel, dan heeft hij ook een ander gehad.![]()
Ja idd sorry.... helaas deze is bijna vol dus ik bespaar me de moeite.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is duidelijker als het in de OP staat.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Daar komt de DARK SIDE , boem, boem, knallen.![]()
Het si toch geen hoer. WTF.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Pfff, "Shanti is hier om jou een leuke tijd te bezorgen".
1% moet nu uitspreken waarom Shanti hier is.
"Doe je ding, ik neem je niets kwalijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |