Daarin staat alleen madsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb in de bestandsnaam gekeken
Ja, en dus wist ik wie het wasquote:
Zijn die er??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Pittige Tijden DVD's!!!
Oeh, tofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Deel een en twee kwamen vandaag uit.
quote:
Prison Break Seizoen 1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Pittige Tijden DVD's!!!
Het beste seizoen!quote:
Je dvd'squote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Prison Break Seizoen 1!
Eindelijkquote:
Goh Bassiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je dvd'sIk ben ze vergeten op de bus te doen
![]()
.
Houd je nu nog meer van mij? Ik doe het namelijk allemaal voor jou, Beevje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Bupppppppppppppa!
Wheheheh. Wat een kneusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte column
You are my hero!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je nu nog meer van mij? Ik doe het namelijk allemaal voor jou, Beevje.
Ik ben niet dronken. Ik ben hooguit een heel klein beetje aangechoten. Niet meerquote:
Hihi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
You are my hero!
Ik heb het al eens eerder gezegd in een dronken bui. Dus ja.
Ja?quote:
Filmpje pakken? 14.gifquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeker, koffie doen?
Vanavond niet helaasch.quote:
Toch naar de barbeque?quote:
Ik heb me maar laten overhalen, vervoer van en naar mijn deur. En gezelligheid. Ach, ik ben omkoopbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toch naar de barbeque? [ afbeelding ]
Onbeperkt drinkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb me maar laten overhalen, vervoer van en naar mijn deur. En gezelligheid. Ach, ik ben omkoopbaar.
Ook dat.quote:
Ik ben al bezet vanavondquote:
O jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You like that, don't ya bitch![]()
Oeh, als op een date?quote:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja joh, een echte bromance 14.gif
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgiequote:
Ja hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:27 schreef Zhenar het volgende:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!![]()
![]()
![]()
Okequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
We hebben het niet allemaal zo ruimquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Vriend(in) 1: Sorry geen geld
Vriend(in) 2: Sorry maar geen geld
Vriend(in) 3: Sorry heb geen vrije dagen meer
Ben je al dood?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Zhenar het volgende:
Verdomme, ik heb me om half zeven gesneden in mijn duim en ben nog steeds aan het bloeden als een rundEn geen pleisters in huis
![]()
Misschien had ik geen alcohol moeten nemen![]()
Vraag mij danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Volgens mij houdt de gedachte dat hij jou vanavond eindelijk gaat meeten hem voorlopig nog wel even op de been hoorquote:
Ach hou je kop. Je hebt geld zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben het niet allemaal zo ruim
Hehe, dat moet je ook effe een beetje voorbereiden (heb ik gemerkt tenminstequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
Oh? Waar is die geldboom?quote:
Tof! Zo zie je maar weer dat ieder nadeel zo zijn voordeel heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Het bloeden is opgehouden![]()
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
Het was zelfverdediging van die wortel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was zelfverdediging van die wortel!
Kneuzig hè?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Bloemkoolquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kneuzig hè?Het waren geen worteltjes, maar het was bloemkool overigens
![]()
Ik heb geen behoefte aan vermist-topics en ongeoorloofde inbreuk in mijn privésfeerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
BloemkoolDat vind ik nou echt het kneusje onder de groenten
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijk![]()
Zelf vind ik courgette echt een kneuzige groente![]()
Bij jou is dat niet leuk meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auw
En spruitjes dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet leuk meer.
Alhoewel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die heeft een naam die niet helemaal afgrijselijk gay is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |