Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
"Als er 1 team verdiende te winnen was het Fenerbahce"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe kon makkelijk winnen als de scheids niet aan de zijde van psv stond.
Kut scheids. Echt zo partijdig. Gaat hij ook nog te vroeg stoppen.
2 spellers kwijt. Maar het gaat een echte hel worden in Kadikoy.
ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Fener was wel sterk..Of ze velen malen beter waren..mwah..maar als Fener had gewonnen had het me niet verbazenquote:
Je hebt geen verstand van voetbal, je post nooit in VBL. Dus kom nou hier niet ineens de toffe trotse Turk uithangen a.u.b.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Om nog maar te zwijgen over de handsbal van de keeper in de eerste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Wij sluiten alle poorten voor Sinterklaas en de pietjes dit jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :p
Ehm..2 jaar geleden vergeten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnen
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Dat was bij AZ ook zo (tegen 2 verschillende teams geloof ik) en dat viel ook reuze mee. Tweemaal daar gelijk gespeeld. (1-1 tegen Kayserispor en 3-3 tegen Fenerbahce)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Gohquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
en aan een spugende addo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
Meerdere malen van achter iemand pakken, op voet staan van Deniz. En geen kaart geven. Deniz heeft de bal niet maar toch geeft iemand een knietje recht voor de neus van de scheidsrechter geen kaart...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Ik denk dat Fener al hun thuiswedstrijden winnen = 12 puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.
Bijvoorbeeld als psv gelijkspeelt in turkije (maar niet 0-0 uitslag)
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
de 1 - 2 en de 1 -3 vielen er snel achterelkaar (in een paar minuten)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZ [afbeelding] O-o_O_O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |