Gast, ze komen uit turkije, dan boeit het mij echt niks hoe groot ze ook zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je weet toch wel iets van clubkleuren![]()
ZET DIE FUCKING CAPSLOCK EENS UIT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
DEVRIM JE BENT NOG NIET JARIG MANNETJE !
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GELIJK SPEL
GO FENEEEEEERRRR!!!!!
PSVquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Burakius het volgende:
Hoeveel kostte de scheidsrechter PSV?
Mwah..Deivid zal gewoon een klacht indienen bij de UEFA en dan word die rooie kaart wel weggewerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Da.Rock het volgende:
scheids in zijn eentje fener uitgeschakeld (voor 2 wedstrijden) [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou lekker dan. Over en uit. Uefa Cup lijkt me nu het hoogst mogelijk want winnen IN turkije en TEGEN Inter. Nee. Misschien een punt (of 3) tegen de russen maar de kans is klein. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef Malibu-06 het volgende:
'Koeman realistisch'
Nee Koeman is gewoon een kneus die niet wil winnen.
vanwege?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Het door mij al verwachtte gelijkspel.
In Turkije geef ik PSV geen kans.
Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
"Als er 1 team verdiende te winnen was het Fenerbahce"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe kon makkelijk winnen als de scheids niet aan de zijde van psv stond.
Kut scheids. Echt zo partijdig. Gaat hij ook nog te vroeg stoppen.
2 spellers kwijt. Maar het gaat een echte hel worden in Kadikoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |