Spugen is inderdaad vernederend. Maar waar ondervindt een mens meer schade van; een rake elleboogstoot of een fluim op z'n wang? In sommige gevallen kun je na het incasseren van een 'elleboogje' linea recta naar het ziekenhuis om je ontwrichte kaak te laten behandelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Floripas het volgende:
Spugen is ronduit vernederend. Je spuugt op straat, en zelfs dat niet.
Dat veeg je ff met een doekje van je gezicht en daarna ga je zo snel mogelijk douchenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
Doorgaans geneest zoiets binnen twee maanden. En een kwats in je gezicht?
Nee. Het is me wel eens overkomen, ik denk er wéken aan, en ik ben echt wel wat gewend.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat veeg je ff met een doekje van je gezicht en daarna ga je zo snel mogelijk douchen.
Het is mij ook wel eens overkomen. Ik nam gepast wraak, maar maakte er verder geen issue vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Het is me wel eens overkomen, ik denk er wéken aan, en ik ben echt wel wat gewend.
Met een elleboogstoot?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is mij ook wel eens overkomen. Ik nam gepast wraak, maar maakte er verder geen issue van.
Nee, ik sloeg die gozer naar de grond en wilde daarna op 'm doorgaan toen ie lag (eerlijk is eerlijk: zoiets maakt alle woede wel in je los), maar gelukkig voor hem werd ie in bescherming genomen door een paar meiden die vlakbij stonden (schoolplein)quote:
Het is mij op het veld wel 40-50 keer overkomen. Ik was het kwijt bij de rotschop die ik in het eerstvolgende daarvoor geschikte duel uitdeelde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:28 schreef Floripas het volgende:
Nee. Het is me wel eens overkomen, ik denk er wéken aan, en ik ben echt wel wat gewend.
Zo ranzig zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi, de UEFA stelt een onderzoek in.
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Ben 1x in m'n zak geknepen met voetbal, vind ik ook zo'n lage streek, geef me gewoon een schop! Toen ben ik effe die gast achterna gegaan, werd helaas door teamgenoten tegen gehouden, en die gast ging er gelijk uit, de laffe hond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Als iemand mij een elleboogje uitdeelde kon ie er op wachten dat ie later teruggepakt zou worden met iets soortgelijks of een doodschop, als iemand mij zou bespuwen (gelukkig mij nooit overkomen) dan zou ik waarschijnlijk compleet door het lint zijn gegaan en gegarandeerd het veld uitgestuurd zijn nadat ik die gozer in elkaar had gerost.
Spugen vind ik echt veel erger dus.
Addo wordt dus (terecht) ook door de leiding van PSV op het matje geroepen en beboet.
1x maar? Geluksvogel.quote:
lol, waar voetbal jij dan?quote:
Nergens meer.quote:
In je zak geknepen worden is idd smerig. Dan zou ik mijn noppen in het gezicht van de dader planten na een slidingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Ben 1x in m'n zak geknepen met voetbal, vind ik ook zo'n lage streek, geef me gewoon een schop! Toen ben ik effe die gast achterna gegaan, werd helaas door teamgenoten tegen gehouden, en die gast ging er gelijk uit, de laffe hond.
Of in je huig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:54 schreef Soul79 het volgende:
In je kont worden geknepen met voetbal, da's pas erg.
Bij een BVO gebeurt wel eens wat? Kijk eens op een zondagmiddag bij een lager senioren teamquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:30 schreef DS4 het volgende:
Maar ik speelde bij een BVO en als er wat op het spel staat dan gebeurt er wel eens wat
Vind je het heel erg als ik pas?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij een BVO gebeurt wel eens wat? Kijk eens op een zondagmiddag bij een lager senioren team![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |