Francesco Totti is homofiel, ook een soort van afwijking.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
Ik wist niet dat Totti gekleurd is.
Kom op zeg, een speler van een rivaal mag je haten, maar deze opmerkingen mag je hier wel laten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Francesco Totti is homofiel, ook een soort van afwijking.
Gebeurt ook wel denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind dat PSV moet optreden tegen Addo. Spugen doe je niet.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op zeg, een speler van een rivaal mag je haten, maar deze opmerkingen mag je hier wel laten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Zjakkie het volgende:
Dat was een uitzondering, op zo iemand mag je spugen
Man de elleboogstoot op Addo was met heel veel geluk dubbel zo hard als de klap die Dida kreegquote:OT: Een elleboogstoot komt in mijn ervaring veel harder aan dan een spuug, dus ik vind die elleboog.toch erger.
Dit is echt op verschillende niveau's een foute opmerkingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Francesco Totti is homofiel, ook een soort van afwijking.
Steve Goossen, dat was nog eens wat. Die vond zelf dat hij Oranje waardig was in zijn Belgische periode en beginperiode bij Vitesse!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Stpan het volgende:
Steve Goossen (ook gekleurd Montana) werd ongeveer gevild toen hij Kezman op z'n shirt spuugde. Ben benieuwd hoe ze nu in Eindhoven reageren.
Spugen is wel smeriger. Ik denk dat ik dat erger vind. Behalve richting Rudi Voller.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:10 schreef Erasmusch het volgende:
Elleboog is erger, fluimen is voor mocro's
Ik durf te wedden dat jij nog nooit een elleboogstoot hebt geïncasseerd, anders praatte je niet zo dom. Een goed geplaatste elleboogstoot op je jukbeen breekt 'm en zorgt er voor dat het bloed er uit spat. Een fluim is slechts respectloos en smerig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind spugen erger.. veel erger. Ik ontvang liever een elleboog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |