Ik zei stop met uitleggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Potdomme ik word gelijk gelijk in een hokje gestopt! Dat ik graag kleine kinderen op m´n schoot heb betekend niet dat ik pedofiel ben. Kijk maar naar Michael Jackson![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Renzokuken het volgende:
De enige band waar ik in zal spelen is die in rockband en daar hebben ze geen triangelaar nodig![]()
Ok okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zei stop met uitleggenGadverdamme!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er geen leuke PS3 spellen op dit moment? Omdat het alleen maar over een triangel gaat
![]()
Tsja dat reviewer in het verleden alleen maar sportgames heeft gerecenseerd zegt wel genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Ach gamespot heeft de laatste tijd wel meer 'rare' dingen gedaan. De laatste tijd scoren de meeste grote titels 0,5 tot 1 punt lager. Wat ik in het algemeen wel las was dat er gewoon wat kleine camara en wapen foutjes in zaten en het te makkelijk was.
Ligt het nou aan mij maar zie ik de currency calculator over het hoofd?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Vince22 het volgende:
Ratchet & Clank besteld via eBay voor 46 euro incl verzenden!
Voor meer belangstellenden: klik!
ps3 spellen genoeg, exclusives niet echtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er geen leuke PS3 spellen op dit moment? Omdat het alleen maar over een triangel gaat
![]()
Dat haze vond ik in eerste instantie niks maar nu ik wat meer lees over de multiplayer kan het best heel tof worden.quote:
hier nog een skate verslaafde, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, maar het is echt een topspel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef ryangozer het volgende:
ben SKATE verslaafd! moelijk! maar t blijft leuk...
inderdaad, vaak zit ik wel lang vast bij een opdracht (ben nu zoveel mogelijk sponsors aan het verzamelen) dan laat ik t ff, ff nieuwe gebieden zoeken en dan later nogeens proberen, ik hoorde dat je maar 1x een sponsor kan kiezen als het goed is dus ik ga ze allemaal unlocken, en dan degene kiezen met het mooiste board.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
hier nog een skate verslaafde, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, maar het is echt een topspel.
Mja ik heb nu bijna alle missies uitgespeeld, maar ben vooral aan het rondskaten, online is ook best leuk, mits het niet teveel lagged.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
inderdaad, vaak zit ik wel lang vast bij een opdracht (ben nu zoveel mogelijk sponsors aan het verzamelen) dan laat ik t ff, ff nieuwe gebieden zoeken en dan later nogeens proberen, ik hoorde dat je maar 1x een sponsor kan kiezen als het goed is dus ik ga ze allemaal unlocken, en dan degene kiezen met het mooiste board.
Awesome! Vandaag dus even weer opstarten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef SToRM81 het volgende:
In de GT5 demo zijn nu alle auto's unlocked, dus er kan nu ook met de nieuwe Subaru geraced worden
600 euro? Als je dat nu betaald wordt je flink opgelicht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
mensen die 600,- uitgeven aan een playstation
Hallo, jij die dit leest dus![]()
![]()
Hij kost alweer 399,- hoor. Goed dat je het nieuws volgtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
mensen die 600,- uitgeven aan een playstation
Hallo, jij die dit leest dus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |