quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
mensen die 600,- uitgeven aan een playstation
Hallo, jij die dit leest dus![]()
![]()
Is volgens tweakers wel betrouwbaar (shop heet anders, maar is van dezelfde onderneming):quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:41 schreef Neverstop het volgende:
Heeft iemand ervaring met ps3home als webshop? Ze komen erg vaak voor in zoekresultaten op Google, maar kan eigenlijk niks vinden over hoe ze het als winkel doen.
Toch leuk om te lezen.. het gaat dus om gemiddelde scores van de reviews.quote:I consider games that average 8 out of 10 or better to be worth thinking of buying, anything less and you may find a gem, but you’re playing with fire.
So while having lunch I have been looking at Metacritic.com and pulled up the following stats…
PS3 :
Games that got 8+ out of 10 : 31/90 (1 year period) ~34%
Highest Score : 93 The Elder Scrolls IV: Oblivion
Lowest Score : 34 Mobile Suit Gundam: Crossfire
XBox 360 :
Games that got 8+ out of 10 : 73/278 (2 year period) ~26%
Highest Score : 96 The Orange Box
Lowest Score : 34 Bomberman: Act Zero
Wii :
Games that got 8+ out of 10 : 9/96 (1 year period) ~10%
Highest Score : 95 for Zelda
Lowest Score : 26 for Chicken Shoot
It will be interesting to revisit these stats a year from now to see if everyone’s average of well received games has gone up or down.
Note : this list includes XBLA, PSN and Virtual Wii ( or whatever it’s called ) games as well.
Make of these numbers what you will.
Zo zie je maar dat de Wii inderdaad qua games ver achter ligt op de PS3/360. Verder heeft de PS3 dus gemiddeld betere spellen, maar zolang de 360 nog een veel groter aanbod heeft maakt dat geen ene flikker uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:22 schreef Vince22 het volgende:
Las dit net op Threespeech, iemand die de statistieken op www.metacritic.com heeft vergeleken tussen de consoles:
[..]
Toch leuk om te lezen.. het gaat dus om gemiddelde scores van de reviews.
Dat zou een saaie monotoom spel worden aangezien een flatout al verder is gegaan op diezelfde weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:28 schreef rakotto het volgende:
Dat zou dus een pareltje worden.
Ik mag hopen van niet zeg. De hoeveelheid detail die in die auto's en tracks samen zaten heeft Gran Turismo 5 al in een motorkap zitten. Wel een béétje je best doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:28 schreef rakotto het volgende:
Wat ik graag wil is........................... Een remake van Destruction Derby 2.![]()
Zelfde soundtrack
Zelfde auto's
Zelfde tracks met misschien een paar extra tracks?
On/Offline multiplayer
Geen boost zoals de meeste racers, gewoon een remake.![]()
Dat zou dus een pareltje worden.
Nee, werkt niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:55 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Is het mogelijk om savegames voor PlayStation 2 games te downloaden en die met een USB stick op de PS3 te zetten? Heb namelijk een hoop games waar ik al redelijk ver mee ben en aangezien ik geen MemoryCard adapter kan vinden in NL, hoop ik dat ik op deze manier iets kan fixen
Vandaar ook een remake. -__-quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet zeg. De hoeveelheid detail die in die auto's en tracks samen zaten heeft Gran Turismo 5 al in een motorkap zitten. Wel een béétje je best doen.
Was idd een vet spel toenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vandaar ook een remake. -__-
Tracks hetzelfde houden met betere textures, meer detail. Eventueel extra tracks.
Auto's hetzelfde houden met meer eyecandy gehalte en meer damage points.
Het zou zeer geschikt zijn voor een PSN game zoals WipeOutHD.![]()
Liever deze TT dan dat de Xbots zometeen het topic vol flamenquote:
Ja, er zit alleen een kut kwaliteit tulp stekker bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef denthemen het volgende:
Wil vandaag de ps3 aanschaffen, die van 40 GB. Maar mijn vraag is: Moet ik nog extra kabels kopen ivm mijn HD tv?
en die hebben ze zo erg uitgekleed en toegetakelt als een hoerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij kost alweer 399,- hoor. Goed dat je het nieuws volgt![]()
Chalk Canyon volgens mij. Weet niet meer zeker, het is alweer jaren geleden...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:49 schreef rakotto het volgende:
Chalk Canyon?
Pine Hills Raceway?
Red Pike Arena?
Ik denk het ook wel, dat is dat track in de.. nou ja.. Een canyon. Dus woestijn-achtig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:30 schreef NutKees het volgende:
[..]
Chalk Canyon volgens mij. Weet niet meer zeker, het is alweer jaren geleden...
Dan probeer je die 2 andere spellen toch gewoon te verkopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
Bedankt voor je info, ik ga toch voor de 40 GB. Ik ben van plan om hem puur voor de spellen te gebruiken en om dvd's te kunnen kijken, de 2 games die er bij zitten behoren beide niet tot de games die ik graag zou willen spelen. De oude games heb ik ook geen behoefte meer aan
En ik denk zelf aan 40 GB genoeg te hebben..
De 40gig kan ook PS1 games afspelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
Bovendien is de 60gig variant BC, kan je de oude toppers van de PS2 en PS1 nog meepakken.
Ik vind DD1 veel beter. Bij DD2 word je keihard van de baan afgeramd als je vooraan rijdt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef DeToXiC het volgende:
DD2... prachtspel!
churchquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Liever deze TT dan dat de Xbots zometeen het topic vol flamen
je hebt me overgehaald, het word de 60 GBquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan probeer je die 2 andere spellen toch gewoon te verkopen?
30 euro ofzo aan een gek op marktplaats moet lukken, zeker nu de 40gig versie in de winkel ligt.
Heb je voor 440 euro 2 controllers en de goede versie van de PS3
Dit is een slechte manier van vergelijken. Het gaat om toptitels in absolute aantallen. Op de PS2 zijn heel veel erg goede games, maar ook een gigantische lading crapgames. Het percentageratio van de PS2 is dus bedroevend, terwijl het qua absolute games weldegelijk de beste console is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:22 schreef Vince22 het volgende:
Las dit net op Threespeech, iemand die de statistieken op www.metacritic.com heeft vergeleken tussen de consoles:
[..]
Toch leuk om te lezen.. het gaat dus om gemiddelde scores van de reviews.
welcome to the clubquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:54 schreef denthemen het volgende:
Heb net de 60 GB gekochtWas de enige nog bij 6 winkels of zo, hij moest van ver komen
Ik vind je face echt lelijk,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik vindt die PS3 echt lelijk,
maarja sony he
Dat is ook zo als je een snelle verbinding hebtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb er ook een gekocht!Hij staat nu te updaten, maar dank zij onze verdomd trage verbinding gaat dat wel even duren volgens mij
![]()
Maar goed ik ben blij!
Jaloers broertje buiten zetten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:09 schreef denthemen het volgende:
Als ik mijn ps3 aansluit op mijn HD tv krijg ik de hele tijd een brommend geluid, iemand enig idee?
besteld =]quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de liefhebbers van Assassin's Creed:
http://www.ps3home.nl/pro(...)ssin-s-creed-ps3.htm
Koopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |