quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
Ook nog een minibike in de aanbieding.
Daar kan ik kort over zijn, hij doet het, ziet er netjes uit en heeft 1,7 kW
Waarom weg?
Ik doe er helemaal niks mee, ding staat alleen maar in de weg.
Say whuzz?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:01 schreef vannelle het volgende:
Hij staat prima op dit forum. Scootervolk zat hiero.
Als ik em niet verkoop hou ik em lekker zelf, staat me niet in de weg of zo.....
Bouw ik ms. dat blokje nog eens onder een skelter oid, mogelijkheden zat.
30 euro is natuurlijk ook geen kutquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:58 schreef 1080 het volgende:
Dertig euro voor de minibike kom ik hem gelijk zaterdag aan je deur ophalen.
Eerst kijken of ik er binnenkort wel in de buurt kan gaan komen. Beetje loos bieden zonder zeker te kunnen weten dat je hem op kan halenquote:Op maandag 26 november 2007 01:03 schreef vannelle het volgende:
Dus jij biedt ¤40?
¤ 30 was al geboden, je quote het zelf.
Daarnaast, 40 is ook wel het mininum hoor.
2,5 kW, boekjes en origineel gereedschap erbij, hoop met stickers............
De 1e die ¤40,- biedt is de nieuwe eigenaar.
25 euro vind ik echt te weinig.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
25 euro en dan ben je hem kwijt
Als je al 2 pro's hebt zal deze ws. minder presteren, maar daar is de prijs ook naar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:Heb er al 2 (pro's) en zoek nog leuk materiaal om mee te nemen als ik iemand mee wil nemen de baan op
Tis en blijft een chineesje dus veel kan er niet verwacht van worden (spreek uit ervaring)
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
25 euro vind ik echt te weinig.
Ik doe eigenlijk niks meer met die minibike, maar met 25 euro doe je tegenwoordig ook niet veel. [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Als je al 2 pro's hebt zal deze ws. minder presteren, maar daar is de prijs ook naar.
Om nou te zeggen dat je er niet veel kan verwachten gaat me wat te ver, 2,5 kW op zo'n dingetje is best prettig.
Whoe even wachtenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef vannelle het volgende:
Kee, dit heeft geen nut.
Ik hou het ding wel zelf, slotje graag.
quote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef vannelle het volgende:
Wat is binnenkort?
Een week (of 2) is acceptabel, een maand duurt me te lang.
Loos bieden schiet idd niet op, daarom bied ik je het volgende aan:
Via pm krijgen we contact, ik geef je mijn rekeningnummer en je stort een bedrag. ¤5,- bijvoorbeeld.
Dan weet ik dat je het meent en ik hou em een maand voor je vast.
Als je'm komt halen betaal je de resterende ¤35,- en dan is het de jouwe.
2,5 kW brute power...........meer dan een normale brommer mag hebben........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |