verkeerde oorlog verkeerde landquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
Een vaste speler moet me het bijwerken van de puntentelling maar even uitleggen.
De huidige opgave lijkt op een Frans WO-1 monument waar ik eens geweest ben, ergens in Noord-Oost Frankrijk.
moet je nog uitleg hebben over de puntentelling?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
Een vaste speler moet me het bijwerken van de puntentelling maar even uitleggen.
De huidige opgave lijkt op een Frans WO-1 monument waar ik eens geweest ben, ergens in Noord-Oost Frankrijk.
Ja, nou ja, ik heb die Wiki even bekeken, niet alles lijkt meer even actueel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nog uitleg hebben over de puntentelling?
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:23 schreef _jero_ het volgende:
Het is ergens in Duitsland volgens mij
Maar welkequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:59 schreef tomtomaat het volgende:
Een oud concentratiekamp?
Wenen is goed, maar het is niet de Opera.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Opera Wenen?
Nee helaas, het heeft een andere naam..quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Strauss uitvoeringszaal? (kan nu niet zoeken)
Jij krijgt toch het punt aangezien dit het juiste antwoord isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is het Burgtheater in Wenen, maar ik vind dat Its-Jojo eigenlijk wel het punt verdiend hoor.
Tsja, dat is altijd makkelijk te zien aangezien ze daar in vierkanten bouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:21 schreef DeeBee het volgende:
Nope, dat niet.
'Ergens in de States' was wel een gedachte in de goede richting trouwens.
een grenspost! Dat verklaart mijn tolhuisjes gedachte!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:27 schreef Harmen1984 het volgende:
Laredo, Texas, VS + Nuevo Laredo, Mexico
Dat doen ze in menig hoofdstad in Zuid-Europa ook hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, dat is altijd makkelijk te zien aangezien ze daar in vierkanten bouwen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:27 schreef Harmen1984 het volgende:
Laredo, Texas, VS + Nuevo Laredo, Mexico
Goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Puttgarden (Duitsland) - Rödbyhavn (Denemarken).
Je zou eens bij San Diego - Tijuana moeten kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Mooi om te zien dat er een file staat van paar kilometer om de USA in te komen, maar dat Mexico in de weg helemaal vrij is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |