hoezo?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutklachten de laatste tijd.
Ja, ik kan me er gewoon niets bij voorstellen.. ik ken wel mensen die hun eten smakken, eten alsof ze zo'n betonmolen zijn ofzo, maar kreunen heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
hoezo?!![]()
echt super ranzig als je gewoon zit te eten en zo'n persoon tegen over je zit te kreunen..
dat is weer een topic apartquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef LegerNeger het volgende:
Ik vind smakkende kauwgomkauwende vmbo'ers en mbo'ers erger.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
ik ruk altijd tijdens het eten .... vandaar
broodje cumquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Alleen als je trek hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:02 schreef michiel5 het volgende:
Eten is geil, vooral te hete pizza waardoor je hele bek openligt.
Tijdens het smakken proef je het eten beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Alleen als je trek hebt
Kreunen tijdens het eten gaat nog. Smakken en dan in de oorverdovende variant is tweeëndertig keer erger, vooral als je tegen wil en dank een blik gegund wordt in die ronddraaiende lunchmassa alsof je in een wasmachine vol poepluiers zit te kijken
!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik haat het als iemand nog aan het kauwen is en dan door middel van een ''HUMM!'' kreun aankondigen dat ze iets gaan zeggen zodra ze klaar zijn met vreten
HAHAHA dat doet mijn moederquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik haat het als iemand nog aan het kauwen is en dan door middel van een ''HUMM!'' kreun aankondigen dat ze iets gaan zeggen zodra ze klaar zijn met vreten
Ik ben schuldigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Bij ons knakken ze ermee, dan hoor je zo'n fucking harde knak en doet gewoon pijn aan je horen.. Doen ze ook nog zo'n sicke combo dat ze 8 van die knakken achter elkaar maken... Kenker hinderlijk..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef LegerNeger het volgende:
Ik vind smakkende kauwgomkauwende vmbo'ers en mbo'ers erger.
En waarom is dit erg dan eigenlijk, kun je niet tegen seksgeluiden of zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef vicarinatutu het volgende:
Aaaaaah
Wat heb ik een hekel aan mensen die kreunen tijdens het eten! Alsof ze seks hebben terwijl ze zitten te eten ofzo, zo verschrikkelijk ranzig
en het ergste is dat ze het zelf geneens doorhebben!
oh moat! doe nie zo hypocriet jungskequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
So wie so...... etende mensen....![]()
Walgelijk om te zien... Ik zie liever een hond eten dan een mens.![]()
*oops*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Doe het zelf ook en moet zeggen dat het schijt irritant is omdat je weet dat je het doet maar het zelf niet hoort terwijl je er wel iets aan wilt doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef vicarinatutu het volgende:
Aaaaaah
Wat heb ik een hekel aan mensen die kreunen tijdens het eten! Alsof ze sex hebben terwijl ze zitten te eten ofzo, zo verschrikkelijk ranzig
en het ergste is dat ze het zelf geneens doorhebben!
Flikker dan op en reageer niet kontgezicht !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutklachten de laatste tijd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doe het zelf ook en moet zeggen dat het schijt irritant is omdat je weet dat je het doet maar het zelf niet hoort terwijl je er wel iets aan wilt doen...
Haha, nee ik hoor het zelf echt niet. Me vriendin gaat me dan aanzitten kijken en dan weet ik wel weer genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
![]()
en wat doe je dan?
ik kan het me niet voorstellen dat je onbewust kreunt.. hoe oud ben je als ik vragen mag? volgens mij doen alleen oude mensen het
Gezellig familie daarzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Sowieso mensen die niet normaal kunnen eten![]()
M'n moeder maakt dezelfde eetgeluiden als een koe en laat de hele tijd d'r bestek tegen d'r tanden komen. Aan de andere kant van de tafel moet ik m'n pa aanhoren die z'n eten met al het nodige geluid van z'n bestek afzuigt![]()
Oeh, daar heb ik echt een hekel aan. Wanneer iemand bv. soep eet en bij iedere hap klak die lepel tegen die tanden. brrrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Sowieso mensen die niet normaal kunnen eten![]()
M'n moeder maakt dezelfde eetgeluiden als een koe en laat de hele tijd d'r bestek tegen d'r tanden komen. Aan de andere kant van de tafel moet ik m'n pa aanhoren die z'n eten met al het nodige geluid van z'n bestek afzuigt![]()
Ze vergeet ook wel eens d'r kaken van elkaar af te halen als ze een hap neemtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik echt een hekel aan. Wanneer iemand bv. soep eet en bij iedere hap klak die lepel tegen die tanden. brrrr
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij ons knakken ze ermee, dan hoor je zo'n fucking harde knak en doet gewoon pijn aan je horen.. Doen ze ook nog zo'n sicke combo dat ze 8 van die knakken achter elkaar maken... Kenker hinderlijk..
Maar goed, eten tijdens het kreunen is nog erger...
ja! zo'n nadenkkreun..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:42 schreef koffiegast het volgende:
erger me er ook dood aan dat gekreun tijdens eten, simpele klusjes, etc. Ik bedoel het is er toch nergens voor nodig? Of door de telefoon ... praat normaal
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
Eten is gewoon geil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |