Koester je illusies maar, als waren zij een warme dekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffrt, niet alles is een (eenmans)-conspiracy
Laat mij hem nou gewoon tof vinden. Ik hoop trouwens dat Kenny nu weer wat leuker wordt, nu hij uit de Bruno-invloed is. In het begin was hij wel leuk namelijk
Het zijn er nog maar twintig:quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, die vind ik wel leuk
Al die namen, ik hoop dat ik ze nog leer voor het einde van de serie
Foto's!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef Arth_NL het volgende:
Toch nog aardig wat onbekende namen, vooral de vrouwen.
Die was al weg hoor slimmeke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef Mirri het volgende:
Ohhhh yes Bruno weg![]()
Maar FARRAH![]()
![]()
![]()
En Ingeborg, ik haat haar omdat:
3) ze vandaag Farrah niet heeft gekozen
Bart was de "held" van de balk-proef.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ingeborg
Arthur
Bart
Brigitte
Frans
Frits
Hans
Kenny
Kristien
Lieke
Loek
Marcel
Merel
Mieke
Muriel
Nelleke
Saskia
Tim
Vinni
Willem
Ik ken alleen de dikgedrukte, en dan misschien nog een paar vangezicht en dan oja als ik de naam hoor.
De halve uitzending van vandaag ging over Bart, en je kent hem nog niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ingeborg
Arthur
Bart
Brigitte
Frans
Frits
Hans
Kenny
Kristien
Lieke
Loek
Marcel
Merel
Mieke
Muriel
Nelleke
Saskia
Tim
Vinni
Willem
Ik ken alleen de dikgedrukte, en dan misschien nog een paar vangezicht en dan oja als ik de naam hoor.
Ik heb juist het idee dat ik alleen Belgen zie in de uitzendingquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef trepper het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de nederlanders voor de verandering een keer flink in de meerderheid zijn of heb ik het mis?
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik alleen Belgen zie in de uitzending
Ik kan er 9 opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze nederlander zijn en slechts 4 waarvan ik zeker weet dat ze belg zijn op die lijst van 20. 7 mensen ken ik dus totaal niet nog. Maar ik gok dat de nederlanders op basis hiervan wel in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat bericht postte ik toen ik nog niet wist dat Farrah al weg was gegaan, terwijl dat niet uitgezonden is.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
komt denk ik omdat beide leiders vlamingen zijn en die komen toch al wel veel aan het woord héquote:
Die Bruno doet me een beetje denken aan Mick uit geen idee welk seizoen, ik dacht de derde. Ookal zo'n zelfingenomen schreeuwbelg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef Paracelsus het volgende:
Nou Bruno, doe ze de groeten in België, met al je aangeboren leiderschapskwaliteiten die je volgens eigen zeggen hebt.
[ afbeelding ]
Ach, volgende week kennen we die ook en heeft niemand het nog over die anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:36 schreef Vork het volgende:
[..]Verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat ze met zoveel zijn begonnen omdat nu heel veel smaakmakers de boel moeten verlaten en onzichtbare mensen er nog op zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |