Waar heb ik het over ????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
fight da powahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
Waarom worden die ene en Huub zo belachelijk neergezet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:01 schreef Kinga het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dat filmpje is echt wanstaltig.
Goed zo febo jullie kunnen het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Hahahahah, Amanda mag niet gaan slapen!
Is ook opmerkelijk. Zoiets zie ik nu nooit verschijnen als Amanda weer eens ligt te slapen of hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Wat ik weer opmerkelijk vond.
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
En dat terwijl Amanda vraag om ff temogen liggen .. En Brian al meestal al ligt buiten de cameras. ook mogen zij kapotte kleding dragen en jurkjes die net halverwege de billen reiken.. Er klopt iets niet in de interpretatie van de redactie over miljonairs , maar ja dat wisten we al jaren .. Toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
Kun je nagaan. Amanda heeft vanochten een dik uur geslapen toen ze onder de zoonebank lag en nu wil ze weer pitten. Mooi dat het niet mag maar dat betekent dus dat Lieke ook niet mag slapen, sneue types in dat hokje zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
En die kuttrol zegt doodleuk; beetje gayachtig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef Dark het volgende:
Dennis zit als een worst in zijn peperdure spijkerbroek gepropt.
Daar schijn je hele leuke dansje mee te kunnen doen!! Met een paar kwastjes op de tepels en maar draaien .. Helaas kan het niet dansen , draaien des te beter maar dan figuurlijk gezien .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Mogen ze die tieten van 1 % ook wel eens een actievere houding geven, die doen ook niks anders dan hangen...
Het heet niet voor niets een hangtietzwijntje, ook bekend als het breedrugbiggetje of ruigharigrussischhamstertje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Mogen ze die tieten van 1 % ook wel eens een actievere houding geven, die doen ook niks anders dan hangen...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Streamshot, please!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:11 schreef chufi het volgende:
Is ie nou te dik voor zn kadootje ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Mooie Op maar het was het 1 1/2 uurquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef mspoez het volgende:
Ligt amanda weer in haar eentje op de bank.... Ook saai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef mspoez het volgende:
Ligt amanda weer in haar eentje op de bank.... Ook saai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie Op maar het was het 1 1/2 uur![]()
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda is zich weer aan het opfokken over het tafeltje, ze zegt - Ze weten achter hoe ik reageer als er geen boete komt!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...
what to do, what to do...
Nou, mijn advies : Laat amanda maar gaan, en laat de Bergmankliniek de tweede exit van de week beklinken
Nieuwe verhaal lijn... Brian heeft de backup van het witte plastic gedrocht nodig![]()
![]()
Dat Amanda dit steeds zegt is toch wel het bewijs dat zij vaak haar zin krijgt door te dreigen met agressie..net als Brian dat doet met zijn "pas op anders word ik para"....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda is zich weer aan het opfokken over het tafeltje, ze zegt - Ze weten achter hoe ik reageer als er geen boete komt!
Hoop dat DGK_redactie meeleest, prima script!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...
Nou, mijn advies : Laat amanda maar gaan, en laat de Bergmankliniek de tweede exit van de week beklinken
Nieuwe verhaal lijn... Brian heeft de backup van het witte plastic gedrocht nodig![]()
![]()
Ja, ze heeft een hele agressieve vriend en die stuurt ze er dan op af om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt dat de hele wereld om haar draait en dus ook DGKquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat Amanda dit steeds zegt is toch wel het bewijs dat zij vaak haar zin krijgt door te dreigen met agressie..net als Brian dat doet met zijn "pas op anders word ik para"....![]()
Dat tafeltje is gebruikt om een scene op te nemen en niet om Amanda te bashen....
Het was een creatief moment van Jaaptoen hij met tafel en al in het zwembad terecht kwam...dat is heel wat anders dan puur alleen om nijd iets van een ander stuk maken..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef misslady83 het volgende:
He hoelaat komt 0% zijn bezoek eigenlijk?
Het is pure chantage van Amanda, te gek voor woorden en ik hoop dat het hokje hier geen gehoor aan geeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Zondagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef misslady83 het volgende:
He hoelaat komt 0% zijn bezoek eigenlijk?
Wat dacht je van de make-up van Lieke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Mogen ze nu eindelijk die 1% en Amanda wel eens aanpakken over het gebruikvan Lieke haar kleren...1 % pakte van de week ongevraagd een string, gisteren haar badjas....enz...omdat de dames geen zin hebben om hun spullen te wassen.
Ik zou echt wel pissed zijn als ik Lieke was..Heeft 's middags haar badjas gewassen en dan gaat 1% er zo met haar stinklichaam inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Mogen ze nu eindelijk die 1% en Amanda wel eens aanpakken over het gebruikvan Lieke haar kleren...Nadia pakte van de week ongevraagd een string, gisteren haar badjas....enz...omdat de dames geen zin hebben om hun spullen te wassen.
Die durven waarschijnlijk ook niet meer samen geassocieerd worden , dus donderdag avond een besloten feestje thuis samen met DGK-fanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0% zijn bezoek zou zondag pas komen volgens mij!
hoho, dat stond er niet!!!! was een grapje van Huubquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen, laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoop dat DGK_redactie meeleest, prima script!![]()
Ziehier de verklaring waarom haar moeder het goed vond dat Amanda met 15 jaar een borst vergroting kreeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:33 schreef Clank het volgende:
Amanda's moeder heeft een BH fetish (??)
Dan deed hij het goed want hij keek eerst naar de plasma en toen zei hij dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:35 schreef Desii het volgende:
[..]
hoho, dat stond er niet!!!! was een grapje van Huub
Die andere van de BergmanKliniek hangen eruit , maar dat doen ze al vanaf het begin af aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:40 schreef misslady83 het volgende:
Amanda's Boobys liggen er altijd uit...
Wat een rijke fantasie heb jij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:35 schreef avonne het volgende:
[..]dat wil ik nog even benadrukken.
Mwah... de scriptschrijvers kunnen daar vast wel wat beters van maken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
Ze heeft ook gewoon elke dag die rode BH aan, fris!
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
helaas wel jahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef misslady83 het volgende:
0% zingt op de achtergrond?
komt door al die schimmel die aan de binnenkant groeitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.![]()
Net zoals ze zichzelf wast wast ze haar rode BHquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha, die was altijd al te kleinquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.![]()
Ik had toch al eerder gewaarschuwd om op MUTE te gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef misslady83 het volgende:
nu in volle ornaat helaas te beluisteren
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toch al eerder gewaarschuwd om op MUTE te gaan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
0% krijgt kadootjeeeeeeeeees maar niemand heeft oog voor hem, hij wacht op een reactie die niet komt.
Hij kan nog wel even wachten, 1% leest eerst de post samen met Luc.....echt genant zoals hij in zijn uppie in de Chill zit met zijn post en bossie rode rozen, lullend in zichzelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef misslady83 het volgende:
[..]
hij wacht op de reactie dat HIJ DE MAN is![]()
Desii je kaartje werd als eerste voorgelezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef Desii het volgende:
Leuk idee van Jaap.
Huub gaat zo het tafeltje opduiken in de vijver... Jaap heeft spijkers, verf e.d. besteld en dan gaan ze het tafeltje zodanig pimpen, dat Amanda geheid weer over de zeik gaat.
Ondertussen gaan ze Tilly bellen en het verhaal vertellen, dat ze niet wisten dat het haar tafel was, maar alg. bezit van de villa en zorgen dat er een nieuwe komt.
Prachtig!!!!
Als het onder nul buiten is, gaat de silicone uitzetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals ze zichzelf wast wast ze haar rode BH
Wie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:15 schreef misslady83 het volgende:
haaa ja die ketting, heeft hij het zelf niet door ofzo, hij denkt dat het heel normaal is..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wie?
Negeren betekent geen aandacht aan geven.
yep....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Desii was dat kaartje van jou met "nada & nix"?
misschien gaan ze het nog wel gebruiken
Ja een spijkekerbroek die van niks past is toch wat andersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef Clank het volgende:
Zo.. mooie kado's zeg voor Huub!!! Hij is er iig hartstikke blij mee![]()
Ach met die grote kaarten lijkt het nét of hij toch veel post heeft gekregen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:35 schreef Prospera het volgende:
Zo'n kaart past heulemaal niet door de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Special Gouden Kooi editie kaarten die toch in een bakje komen , maar ja das vaak op en neer rijden iid voor vrienden , lees Kellyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:35 schreef Prospera het volgende:
Zo'n kaart past heulemaal niet door de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Een ultimme fan uit Alphen, die ook media geil lijkt te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:41 schreef Prospera het volgende:
Wie was Kelly ook alweer??
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
@Prospera, wat een ontzettend dellerige foto's maar ja, what"s new.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Een ultimme fan uit Alphen, die ook media geil lijkt te zijn
Ja !! Daar waar DGK-fan rijdt met zn brommert of in Alphen boven zn huis. Zoniet zal hij toch een boete moeten krijgen wegens ongewenste post.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:43 schreef Prospera het volgende:
Deze foto's mag hij kennelijk rondstrooien ergens:
[ afbeelding ]
Vraagje: Wie is de zanger ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:44 schreef riri het volgende:
Nadia gedraagt zich naar dennix alsof hij een kind is
Vergeet jij de afspraak hier van negeren en geen namen noemen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:44 schreef riri het volgende:
1% gedraagt zich naar 0% alsof hij een kind is
Morgen of donderdag of ooit......knallen 100% zeker , zeker weten...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:51 schreef Stupidisco het volgende:
is Dennix al met Luc gaan praten ? dat zou die toch gaan doen vandaag...
DB, please laat dit soort caps achter wegen, doodzwijgen die 2, dank je.quote:
Heb je de FEBO gebeld dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:54 schreef diedirk het volgende:
[..]
Morgen of donderdag of ooit......knallen 100% zeker , zeker weten...
Enige die in Dennis trapt is de FEBO; ze hebben hem gecast en durven die fout niet toe te geven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:04 schreef chufi het volgende:
[ [url=http://....]afbeelding[/url] ]
Zo moet het dus in het vervolg met het en 1%
Nix zijn zus waar het niet zo goed mee gaat..maar ze moet wel voor Nix zorgen thuis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:41 schreef Prospera het volgende:
Wie was Kelly ook alweer??
Helemaal niet VALS gezongen,mijn tenen krullen er van om,SLETTEN zijn het,die NIX zal eerdaags huilenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:08 schreef Oma1 het volgende:
ze zien er niet alleen zo uit maar zingen ook als etalage poppen ,wat een nuttelose trutten bah
en is fanatiek bezig om zelf beroemd te worden. gtst.nlquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:09 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nix zijn zus waar het niet zo goed mee gaat..maar ze moet wel voor Nix zorgen thuis.
Jaap wil wel.Maar Huub stelt het weer uit.En in feite geef ik hem ook wel gelijk.Hun moeten altijd alles maar doen terwijl Brian en Amanda nou moeten knallen om Dennis eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
En weer wordt er een plan uitgesteld
Ze worden allemaal hetzelfde als dat 0% figuur
Ze komt morgen niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef chufi het volgende:
Wordt Tilly geinstrueerd, terwijl H&J wachten op antwoord om met haar te mogen spreken ?
ik geef hem ook gelijk, want JH moeten nu niet de ballen op Amanda gaan richten, maar op Dennixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap wil wel.Maar Huub stelt het weer uit.En in feite geef ik hem ook wel gelijk.Hun moeten altijd alles maar doen terwijl Brian en Amanda nou moeten knallen om Dennis eruit te krijgen.
Allemaal cryptisch gedoe, geen idee. Het kan gaan over de eventuele boetes voor Huub, Jaap en Lieke ivm het tafeltje van Tilly, triviaal dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
welke "dingen" komen er vanavond binnen, volgens Huub ?
Ik vind dat heel vervelend. Allemaal een grote mond, maar als het er op aankomt, dan gaan ze er eerst "morgen over overleggen"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap wil wel.Maar Huub stelt het weer uit.En in feite geef ik hem ook wel gelijk.Hun moeten altijd alles maar doen terwijl Brian en Amanda nou moeten knallen om Dennis eruit te krijgen.
Allemaal dankzij het hokje, er mag niks meer spontaan, alles moet overlegd worden. Waarom denk je dat Huub zo baalt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van dat laffe gedoe, en bovendien is het helemaal niets voor Huub om zo te spelen.
Kies een slachtoffer, en ga daar mee door.
Nou, we merken het vanavond wel....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal cryptisch gedoe, geen idee. Het kan gaan over de eventuele boetes voor Huub, Jaap en Lieke ivm het tafeltje van Tilly, triviaal dus.
Schat, geniet je van de live-muziek van........je weet wel?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
Er bestaat alom verbazing over hoe het mogelijk is dat de redactie van DGK het toch maar presteert om de minst populaire bewoner van het huis evengoed 100% in beeld te houden.
Nik kan toch meer spontaan, het is allemaal met toestemming van achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat heel vervelend. Allemaal een grote mond, maar als het er op aankomt, dan gaan ze er eerst "morgen over overleggen"
Dat moet je vooral zeggen , niet dus !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie ze al een tijdje niet op de streams..
Nou zoals hij vandaag heeft gesproken, zeker geen positief herkenpunt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:32 schreef Prospera het volgende:
Brian over als Luc uit de kooi vertrekt: Jij gaat een herkenpunt worden![]()
De gouden kooi is zoveel beter zonder Brian, Amanda 1% en 0%quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Jaap zijn zoveel beter zonder Lieke er bij.
wat heeft ie uitgesproken dan ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou zoals hij vandaag heeft gesproken, zeker geen positief herkenpunt.
Tis omdat de Febo nu aan het bakken is , maar anders was het gelijk weer mis gegaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zeggen , niet dus !
Hij vond het maar raar dat vrienden van Lieke zich met het spel bemoeien als ze op bezoek komen, door Amanda aan te vallen. Hij vergeet dat zijn manager/vriend hetzelfde bij 1% doet. Hij vergeet dat Sandy speciaal door Brian is uitgenodigd om 0% te bashen. etc. etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wat heeft ie uitgesproken dan ?
Het is gewoon de bedoeling van RTL dat het een saai stinkspel wordt. En dat lukt ze goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal dankzij het hokje, er mag niks meer spontaan, alles moet overlegd worden. Waarom denk je dat Huub zo baalt?
Dat zal vast wel niet, maar je zult zien, dat het tafeltje, de watten en de nagellak van Amanda vanavond wel worden aangemerkt als persoonlijk bezit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:37 schreef STAP01 het volgende:
Zijn die strooikaarten geen persoonlijk bezit van 0%?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is het al weer volle maan ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:38 schreef Dreamboy het volgende:
Over aan mekaars spullen zitten laan we deze ook maar niet vergeten na de ontslagronde.
Huub dacht dat hij op de bank moest zitten maar het was Lieke.
[ afbeelding ]
Dit zijn harde bewijzen voor streamers maar denk je dat het hokje daar iets mee doet? Noppes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:38 schreef Dreamboy het volgende:
Over aan mekaars spullen zitten laan we deze ook maar niet vergeten na de ontslagronde.
Huub dacht dat hij op de bank moest zitten maar het was Lieke.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is het al weer volle maan ?
Of door er op te schijten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:44 schreef diedirk het volgende:
AWarom verneuken ze dat eten van Dennis niet old scool! Gewoon rellen en terror
Dat shanti uitnodigen is toch geen 'terrortruuk'?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Snode plannen tegen 0%, me like it.
De 2 niet bestaande figuren zitten uitgebreid te lullen in de slaapkamer terwijl Lieke ziek op bed ligt.
Luc zegt dat Shanti komt maar dat wisten we al.
Vreemd ? This gewoon a tinypic http://i24.tinypic.com/2ymgawm.jpgquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's/plaatjes niet zien
![]()
FOK en Tinypic gaan niet samen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd ? This gewoon a tinypic http://i24.tinypic.com/2ymgawm.jpg
Ik volgde het niet maar hij had het dus over ceepees?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef 2live het volgende:
Wat zei Brian nu over CP?
Het ging over de 150 cp van Dennis voor de weddenschap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volgde het niet maar hij had het dus over ceepees?
De Wizzard of The Ceepees is dus weer bezig.
Volgens mij doet ie aan onderlinge ruilhandel metzichzelf en Aman en met achter... Als ie te weinig heeft gat ie weer Para en naar achter voor wat pammetjes en een handje vol cp's. Heeft ie geleerd van zdngnmwquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volgde het niet maar hij had het dus over ceepees?
De Wizzard of The Ceepees is dus weer bezig.
Ik zag m wel net maar nu niet meer. Kale kop van Luc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zag m wel net maar nu niet meer. Kale kop van Luc.
Ik vertrouw Brian voor geen meter met zijn ceepees maar ik vroeg me vanmiddag ook af hoe 0% aan 150 ceepees komt. Jij enig idee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Het ging over de 150 cp van Dennis voor de weddenschap.
Schattig is inderdaad de juiste benaming... ik vind het persoonlijk een vreselijke combi....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind Huub er schattig uitzien in die roze trui![]()
De nieuwe mannelijke stylist in DGK is erg herkenbaar aan de roze truitjes voor de mannen. Toch vind dat de ene man het beter kan hebben dan de andere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Schattig is inderdaad de juiste benaming... ik vind het persoonlijk een vreselijke combi....
Nee dus, daarom vroeg ik me af of Brian daar iets over te melden had, horen we mss nog een keer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vertrouw Brian voor geen meter met zijn ceepees maar ik vroeg me vanmiddag ook af hoe 0% aan 150 ceepees komt. Jij enig idee?
Dat vind ik dus ook. Ik hou ook niet van roze bij mannen maar het staat zo lief bij Huubquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe mannelijke stylist in DGK is erg herkenbaar aan de roze truitjes voor de mannen. Toch vind dat de ene man het beter kan hebben dan de andere.![]()
Ja hij is echt geweldig!! Bijna kerst.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Jemig, Lieke krijgt me toch een mooie armband.....
Amanda zit NOOIT aan de spullen van een anderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:49 schreef Dreamboy het volgende:
Hier is ook nooit een boete voor gegeven.
[ afbeelding ]
Geinponem.....het is niet mijn smaak maar het idee dat mensen dat sturen, topquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja hij is echt geweldig!! Bijna kerst.....![]()
Ik vind hem achteraf gezien ook minder... toch iets TE! Maar zeker top dat mensen dat opsturen echt heel lief! Dat mensen zooo fan van iemand kunnen zijn is wel bijzonder, zou ik zelf nooit kunnen zijn van iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geinponem.....het is niet mijn smaak maar het idee dat mensen dat sturen, top![]()
Alex en Deisyy werden net nog genoemd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Is Lieke alweer ziek, wat heeft ze nu weer?
En van wie heeft ze die glimmie-armband gehad?
Ik vind Huub er steeds slechter uit gaan zien, zo mager.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind Huub er schattig uitzien in die roze trui![]()
It wasn't me, ik ga toch zeker geen glimmie-armband naar die kooi sturen en mijn hele persoonlijke leven aan hun schrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Alex en Deisyy werden net nog genoemd.![]()
Hmmmm dat was de andere Daisy, Deissie oid van Fok! dan, degene die op Ivar valt. En het had overigens niks met de armband te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
It wasn't me, ik ga toch zeker geen glimmie-armband naar die kooi sturen en mijn hele persoonlijke leven aan hun schrijven.![]()
Nee schat, Desii van FOK.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Alex en Deisyy werden net nog genoemd.![]()
Lieke is ziek omdat ze vanmiddag een weddenschap is aangegaan om de rest van de taart op te eten, helaas mislukte dat, ze was daarna kotsmisselijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:19 schreef Deisyy het volgende:
En van wie heeft ze die glimmie-armband gehad?
Desii en Deisyy klinkt natuurljk hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Misschien Daisy gewoon geschreven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Desii en Deisyy klinkt natuurljk hetzelfde![]()
Een beetje verwarrend natuurlijk, maar ik hoop dat jullie hier ons wel uit elkaar kunnen houden vanwege onze pics.
Ze mocht naar de efteling..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef Dreamboy het volgende:
Met Kelly gaat het weer niet zo goed.
Heeft Dennis het niet van een vreemde, dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
De moeder van Dennis kan niet langskomen, ze staat op de RAI. Ze wil wel maar kan niet.
Ja das niet meer dan 0%, langzaam wordt alles duidelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:30 schreef avonne het volgende:
Bij het vuurwerk vannacht waren 12 mensen "en het was nog al een toestand".
dus die mogen niet meer komen
Die was geloof ik al in gebruik, Deisy ook dus er maar een extra y achter gezet.quote:
Wat een raar verhaal. Het gaat niet goed, ze kan bijna niet lopen maar heeft wel een gastrol in GTST.......ik kan dat echt niet volgen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef Dreamboy het volgende:
dat misbruiken ze....zielig doen scoortquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef Dreamboy het volgende:
Alex en Desi... ben ikke (die laatste dan)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm dat was de andere Daisy, Deissie oid van Fok! dan, degene die op Ivar valt. En het had overigens niks met de armband te maken.
ik had de indruk dat ze meelij had met Lieke, misschien zelfs wilde zeggen "toch knap hoor"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Klinkt ook als een ontzettend gezellige moeder. Ze zit te streamen en kijkt naar een zieke Lieke, en geniet daar duidelijk van.![]()
Als zielig meisje in een rolstoel, want haar benen doen het niet zo goed volgens het ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Kelly komt ook niet want die is gescreend door GTST voor een gastrolletje.
Moeder heeft hem wel gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:34 schreef Starlie het volgende:
Leuke familie en vrienden... niemand feliciteerd hem....
Bizar verhaal iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Het gaat niet goed, ze kan bijna niet lopen maar heeft wel een gastrol in GTST.......ik kan dat echt niet volgen hoor.
Dat idee had ik ook! Ze kwam verder wel kil over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had de indruk dat ze meelij had met Lieke, misschien zelfs wilde zeggen "toch knap hoor"
Maarja, ze werd afgekapt, dus we zullen het nooit weten.
Niks aan toe te voegen, zo typerend voor 1%.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef Taurus het volgende:
Ik irriteer me kapot aan dat groot houden wat Dennis doet. Ik begrijp gewoon niet wat er mis is met 'ik ben niet agressief', 'ik uit mijn jaloezie gewoon niet', 'ik lijd liever in stilte'. Om de een of andere reden wil Dennis constant net doen alsof ie wél opvliegend/jaloers/stoer is.
Nu ook weer na telgesprek: "ja ik heb ook wel die vrienden enzo, zou ik wel willen uitnodigen, maar dat zijn echt goeie vrienden dus als die hier komen nou dan ehh.. loopt het ook uit de hand enzo![]()
"
Flikker op Dennis, die vrienden van je doen ook niets! En daar is niets mis mee, juist goed al sje niet scheldt en/of mept, maar zeg dat dan ook gewoon![]()
Jou bedoelde ik ook, die van Ivar! En ik herken je altijd aan je ava!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Alex en Desi... ben ikke (die laatste dan)
en ik vind Ivar....![]()
had idd even een kaartje gestuurd, wat ze niet voor mochten lezen van me... en dat deden ze ook niet....... mooooooiiiii (en ik schrijf nooit iets persoonlijks, dat gaat ze niet aan.... was gewoon ff een opbeurend berichtje)
Nee ze zijn er mee bezig achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef Larisje het volgende:
Moest Amanda nu naar de buren?
Misschien iets voor een permanent rode BH ? Tattoo Bob tattoo her red !!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
amanda belt over het tafeltje van Tante Til en over haar nagellak.De Febo is er nu mee bezig. Ik mag hopen dat die rode BH slet nul op request krijgt.......zo dat moest er even uit
Goeie vraag, nee dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Heeft Dennix CP punten in de pot gedaan?
Ik ben benieuwd of ze zo dom zijn om hier een sanctie voor te geven. De Febo kennende zal het welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nee ze zijn er mee bezig achter.
even afwachten maar.
Dan zijn er vast wel mensen/fora die foto's gaan mailen, bellen en faxen naar de redactie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zo dom zijn om hier een sanctie voor te geven. De Febo kennende zal het wel
ik zie het al voor me als ze zeventig is ......quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets voor een permanent rode BH ? Tattoo Bob tattoo her red !!
Ik mag het hopen want als Jaap een boete krijgt dan verdienen die hoeren wel een paar boete's!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn er vast wel mensen/fora die foto's gaan mailen, bellen en faxen naar de redactie.
er is bewijs genoeg lijkt mij..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn er vast wel mensen/fora die foto's gaan mailen, bellen en faxen naar de redactie.
Dreamboy je zou mij echt een heel groot plezier doen als je geen filmpjes meer neerzet van 1% en 0% maar ja ik spreek echt voor mijzelf hoorquote:
Heeft ze ook geen rode panties meer nodig bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zie het al voor me als ze zeventig is ......![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze ook geen rode panties meer nodig bedoel je toch ?
Als ze het programma weer populair willen maken, dan komt er straks een brief binnen met de mededeling dat er geen persoonlijk bezit in de villa is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zo dom zijn om hier een sanctie voor te geven. De Febo kennende zal het wel
Heb het niet helemaal gevolg ? Heeft ie 5 minuten door kunnen lullen met vrienden ?? Volgens mij heeft ie nog tijd over (1.30 of ) dus dan heeft ie uitstel van betaling, voordat de deurwaarder komt !!quote:
Ga jij je maar in een hoekje zitten schamenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik stop even met COSsen , ik overtreed op dit moment alle regels mbt je weet wel wie, puur uit ergernis. Laterzzzzz.
Bellen is bellen, of je je tijd nu volmaakt of niet, het kost je 50 ceepees. Last post for now.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolg ? Heeft ie 5 minuten door kunnen lullen met vrienden ?? Volgens mij heeft ie nog tijd over (1.30 of ) dus dan heeft ie uitstel van betaling, voordat de deurwaarder komt !!
Kwam die maar eens voor Brian trouwens.!! Kan ie eindenlijk zn wijze kickbox kix tegen een honkbalknuppel bewerkstelligen
Cool down en neem een winterse jacuzzi , zal je goed doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik stop even met COSsen , ik overtreed op dit moment alle regels mbt je weet wel wie, puur uit ergernis. Laterzzzzz.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ie 5 minuten met vrienden heeft gepraat over zinnige dingen .. Waarschijnlijk heb je gelijk dat ie gewoon 4 min naar mamma heef tgeluisterd en verder 1 min naar ene rogier of zo toch.. Maar betalen zal ie !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bellen is bellen, of je je tijd nu volmaakt of niet, het kost je 50 ceepees.
Swarovski, 119 euroquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
gevonden
[ afbeelding ]
huub is verdacht accuraat met zijn "honderd euro" of zo.
Het kost 99 euro excl. BTW
doch tijdelijk niet leverbaar
toch wel weer eens wat anders dan, rode knieenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zie het al voor me als ze zeventig is ......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |