Waar heb ik het over ????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
fight da powahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
Waarom worden die ene en Huub zo belachelijk neergezet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:01 schreef Kinga het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dat filmpje is echt wanstaltig.
Goed zo febo jullie kunnen het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Hahahahah, Amanda mag niet gaan slapen!
Is ook opmerkelijk. Zoiets zie ik nu nooit verschijnen als Amanda weer eens ligt te slapen of hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Wat ik weer opmerkelijk vond.
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
En dat terwijl Amanda vraag om ff temogen liggen .. En Brian al meestal al ligt buiten de cameras. ook mogen zij kapotte kleding dragen en jurkjes die net halverwege de billen reiken.. Er klopt iets niet in de interpretatie van de redactie over miljonairs , maar ja dat wisten we al jaren .. Toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
Kun je nagaan. Amanda heeft vanochten een dik uur geslapen toen ze onder de zoonebank lag en nu wil ze weer pitten. Mooi dat het niet mag maar dat betekent dus dat Lieke ook niet mag slapen, sneue types in dat hokje zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
En die kuttrol zegt doodleuk; beetje gayachtig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef Dark het volgende:
Dennis zit als een worst in zijn peperdure spijkerbroek gepropt.
Daar schijn je hele leuke dansje mee te kunnen doen!! Met een paar kwastjes op de tepels en maar draaien .. Helaas kan het niet dansen , draaien des te beter maar dan figuurlijk gezien .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Mogen ze die tieten van 1 % ook wel eens een actievere houding geven, die doen ook niks anders dan hangen...
Het heet niet voor niets een hangtietzwijntje, ook bekend als het breedrugbiggetje of ruigharigrussischhamstertje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Mogen ze die tieten van 1 % ook wel eens een actievere houding geven, die doen ook niks anders dan hangen...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Streamshot, please!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:11 schreef chufi het volgende:
Is ie nou te dik voor zn kadootje ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Mooie Op maar het was het 1 1/2 uurquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef mspoez het volgende:
Ligt amanda weer in haar eentje op de bank.... Ook saai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef mspoez het volgende:
Ligt amanda weer in haar eentje op de bank.... Ook saai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie Op maar het was het 1 1/2 uur![]()
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda is zich weer aan het opfokken over het tafeltje, ze zegt - Ze weten achter hoe ik reageer als er geen boete komt!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...
what to do, what to do...
Nou, mijn advies : Laat amanda maar gaan, en laat de Bergmankliniek de tweede exit van de week beklinken
Nieuwe verhaal lijn... Brian heeft de backup van het witte plastic gedrocht nodig![]()
![]()
Dat Amanda dit steeds zegt is toch wel het bewijs dat zij vaak haar zin krijgt door te dreigen met agressie..net als Brian dat doet met zijn "pas op anders word ik para"....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda is zich weer aan het opfokken over het tafeltje, ze zegt - Ze weten achter hoe ik reageer als er geen boete komt!
Hoop dat DGK_redactie meeleest, prima script!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Oei... dilemma voor het hokje... Amanda weg of donderdag iemand laten wegstemmen...
Nou, mijn advies : Laat amanda maar gaan, en laat de Bergmankliniek de tweede exit van de week beklinken
Nieuwe verhaal lijn... Brian heeft de backup van het witte plastic gedrocht nodig![]()
![]()
Ja, ze heeft een hele agressieve vriend en die stuurt ze er dan op af om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt dat de hele wereld om haar draait en dus ook DGKquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat Amanda dit steeds zegt is toch wel het bewijs dat zij vaak haar zin krijgt door te dreigen met agressie..net als Brian dat doet met zijn "pas op anders word ik para"....![]()
Dat tafeltje is gebruikt om een scene op te nemen en niet om Amanda te bashen....
Het was een creatief moment van Jaaptoen hij met tafel en al in het zwembad terecht kwam...dat is heel wat anders dan puur alleen om nijd iets van een ander stuk maken..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef misslady83 het volgende:
He hoelaat komt 0% zijn bezoek eigenlijk?
Het is pure chantage van Amanda, te gek voor woorden en ik hoop dat het hokje hier geen gehoor aan geeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Zondagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef misslady83 het volgende:
He hoelaat komt 0% zijn bezoek eigenlijk?
Wat dacht je van de make-up van Lieke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Mogen ze nu eindelijk die 1% en Amanda wel eens aanpakken over het gebruikvan Lieke haar kleren...1 % pakte van de week ongevraagd een string, gisteren haar badjas....enz...omdat de dames geen zin hebben om hun spullen te wassen.
Ik zou echt wel pissed zijn als ik Lieke was..Heeft 's middags haar badjas gewassen en dan gaat 1% er zo met haar stinklichaam inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Mogen ze nu eindelijk die 1% en Amanda wel eens aanpakken over het gebruikvan Lieke haar kleren...Nadia pakte van de week ongevraagd een string, gisteren haar badjas....enz...omdat de dames geen zin hebben om hun spullen te wassen.
Die durven waarschijnlijk ook niet meer samen geassocieerd worden , dus donderdag avond een besloten feestje thuis samen met DGK-fanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0% zijn bezoek zou zondag pas komen volgens mij!
hoho, dat stond er niet!!!! was een grapje van Huubquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen, laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoop dat DGK_redactie meeleest, prima script!![]()
Ziehier de verklaring waarom haar moeder het goed vond dat Amanda met 15 jaar een borst vergroting kreeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:33 schreef Clank het volgende:
Amanda's moeder heeft een BH fetish (??)
Dan deed hij het goed want hij keek eerst naar de plasma en toen zei hij dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:35 schreef Desii het volgende:
[..]
hoho, dat stond er niet!!!! was een grapje van Huub
Die andere van de BergmanKliniek hangen eruit , maar dat doen ze al vanaf het begin af aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:40 schreef misslady83 het volgende:
Amanda's Boobys liggen er altijd uit...
Wat een rijke fantasie heb jij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:35 schreef avonne het volgende:
[..]dat wil ik nog even benadrukken.
Mwah... de scriptschrijvers kunnen daar vast wel wat beters van maken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
Ze heeft ook gewoon elke dag die rode BH aan, fris!
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
helaas wel jahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef misslady83 het volgende:
0% zingt op de achtergrond?
komt door al die schimmel die aan de binnenkant groeitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.![]()
Net zoals ze zichzelf wast wast ze haar rode BHquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha, die was altijd al te kleinquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat haar borsten waren gegroeid want de rode bh was te klein.![]()
Ik had toch al eerder gewaarschuwd om op MUTE te gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef misslady83 het volgende:
nu in volle ornaat helaas te beluisteren
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toch al eerder gewaarschuwd om op MUTE te gaan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
0% krijgt kadootjeeeeeeeeees maar niemand heeft oog voor hem, hij wacht op een reactie die niet komt.
Hij kan nog wel even wachten, 1% leest eerst de post samen met Luc.....echt genant zoals hij in zijn uppie in de Chill zit met zijn post en bossie rode rozen, lullend in zichzelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef misslady83 het volgende:
[..]
hij wacht op de reactie dat HIJ DE MAN is![]()
Desii je kaartje werd als eerste voorgelezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef Desii het volgende:
Leuk idee van Jaap.
Huub gaat zo het tafeltje opduiken in de vijver... Jaap heeft spijkers, verf e.d. besteld en dan gaan ze het tafeltje zodanig pimpen, dat Amanda geheid weer over de zeik gaat.
Ondertussen gaan ze Tilly bellen en het verhaal vertellen, dat ze niet wisten dat het haar tafel was, maar alg. bezit van de villa en zorgen dat er een nieuwe komt.
Prachtig!!!!
Als het onder nul buiten is, gaat de silicone uitzetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals ze zichzelf wast wast ze haar rode BH
Wie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:15 schreef misslady83 het volgende:
haaa ja die ketting, heeft hij het zelf niet door ofzo, hij denkt dat het heel normaal is..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wie?
Negeren betekent geen aandacht aan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |