doe hem maar de groetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:11 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar de Hema en daarna bij lenny eten
WMzquote:
Oh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:11 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar de Hema en daarna bij lenny eten
Jaag hem weg Len!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dr staat een of andere gek voor het huis. Ga hem even een rotschop geven joo
Lekker hoor! Ik zou me nu al verheugen op die yoghurt. Bij ons in de supermarkt hadden ze het niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
geen koffiebroodjes (duuuuur) maar wel zaanse kermis koekjes
en die yoghurt met honing en walnoten
![]()
en nu wachten opdie met het gehakt zo thuiskomt en dan kan ik beginnen met koken
Kook je zelf nog wel eens wat of helemaal niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
maaltijdsalade met geitenkaas en honing-mosterd dressing zometeen
soms, niet vaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kook je zelf nog wel eens wat of helemaal niet?
Mja, valt me tegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je weer eens doen man, dat is een stuk goedkoper!
Dat is waar, maar die komen wel een keer je strot uit. Ook omdat ze er niet zo heel veel van hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, valt me tegen.
die salades zijn niet zo bar duur.
Ja, ik eet het ook niet dagelijks...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die komen wel een keer je strot uit. Ook omdat ze er niet zo heel veel van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |