Ondertussen is de site alweer verdwenenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:41 schreef Credence het volgende:
Deze site ziet er vrij goed uit, maar eerst maar eens zien of het ook echt van de grond komt..
Nu staat ie op .we.bsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ondertussen is de site alweer verdwenen
BS van BullShit zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu staat ie op .we.bs
Maar ik geloof er niks van en ga ook mooi niet doneren.
Beetje jammer dat het een public site wordt.. Nu maar hopen dat dit blijft!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef ethiraseth het volgende:
http://torrentfreak.com/the-pirate-bay-to-bring-back-oink-071026/
mwah, weet ik eigenlijk niet .. h&r valt best mee nu de meeste mensen wat meer bandbreedte hebben ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het een public site wordt.. Nu maar hopen dat dit blijft!
het is in ieder geval een mooie steek in de zij voor de IFPI e.dquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het een public site wordt.. Nu maar hopen dat dit blijft!
dat zeker .. en als er een site is waar ik wel geld aan zou geven voor een defense fund zijn hun dat .. prachtig zoals zij dit al jaren volhoudenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:21 schreef ikJur het volgende:
[..]
het is in ieder geval een mooie steek in de zij voor de IFPI e.d
Ik heb ook gewoon netjes gedoneerd, na 150 weken geregistreerd zijn mag dat wel vind ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef moussie het volgende:
[..]
dat zeker .. en als er een site is waar ik wel geld aan zou geven voor een defense fund zijn hun dat .. prachtig zoals zij dit al jaren volhouden
Deze link die daar gepost is is érg de moeite waard om te lezen. En ja dat kost even, maar ik vind 't een geweldige kijk op het geheel.quote:
Die wilde ik net posten, jij was 10 minuutjes eerderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Deze link die daar gepost is is érg de moeite waard om te lezen. En ja dat kost even, maar ik vind 't een geweldige kijk op het geheel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:09 schreef waltnl het volgende:
"You're going to burn to the fucking ground, and we're all going to dance around the fire."
ZO IS DAT TIM KUIK IK DANS OP JE GRAF VIEZE HOND
Damn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Deze link die daar gepost is is érg de moeite waard om te lezen. En ja dat kost even, maar ik vind 't een geweldige kijk op het geheel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
quote:In this sense, Oink was not only an absolute paradise for music fans, but it was unquestionably the most complete and most efficient music distribution model the world has ever known.
goed stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |