Is er iemand die daar miss een inv voor heeft ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er is een run ontstaan op invites van what.cd
Sinds vandaag in de lucht. Goede content, en nu al ruim 5.000 members.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
De registratie van what.cd is al gesloten, en idd omdat ik de url niet noem mag het vast welquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:00 schreef Litso het volgende:
Kan je gewoon registreren, maar vragen om invites is niet echt de bedoeling hier.
Gelukkig is what.cd niet de echte url dus heeft niemand er wat aan
afwachten dus of iemand een invite krijgtquote:
even op irc kijken ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
afwachten dus of iemand een invite krijgt
men..waarom mis ik dat nou weer..quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef roburt het volgende:
what.cd account en waffle invite voor vanavond 0.00 uur![]()
ja dat is waar, maar ik lees hier en daar dat deze hard op weg is om dat te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan beter gewoon even afwachten hoe al die sites zich ontwikkelen. Er zijn de afgelopen week al zeker 10 sites bestempeld als 'de nieuwe Oink'... Zodra 1 site echt de nieuwe Oink wordt komen die invites vanzelf wel...
ik zit er nu ook, in afwachting van wafflesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:46 schreef nein het volgende:
oh men, ik ben echt lame..ik heb gewoon al tijden een what.cd account
klinkt als een lichaam voor de hydraquote:Also having the same content from several uploaders is something we see a lot of, as well as on most of the other major trackers, so being able to share peers between trackers and between users with the same files in different bundles on the same trackers (through hash search services) would really increase download speed and availability.
yup, zei ik aan het begin al ergens, daar moeten we naartoe .. gewoon het net afzoeken op de infohash .. heb je in principe nog niet eens meer trackers nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Spannender nieuws http://torrentfreak.com/t(...)t-bittorrent-071030/
vooral dit stuk
[..]
klinkt als een lichaam voor de hydra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |