op de site wordt gewoon gelinkt naar torrents en naar newsgroups..quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's dan gewoon een site voor releaseinformatie. Dat je weet dat er iets uit is. En dat ga je dan zoeken op je favoriete downloadsite of tracker, of wat dan ook.
Nee hoor. Ik weet niet waar jij het vindt, maar het hele idee van Nforce is dat ze alleen de nfo's leveren, en niet zeggen waar het te vinden is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de site wordt gewoon gelinkt naar torrents en naar newsgroups..
http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=118504
bovenin de pagina staan 2 rode links...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet niet waar jij het vindt, maar het hele idee van Nforce is dat ze alleen de nfo's leveren, en niet zeggen waar het te vinden is.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:13 schreef Nickelson het volgende:
Welke variant op OiNK zouden jullie mij kunnen aanraden?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef qu63 het volgende:
These are the waffles that taste really good according to google.
op oink.cd dus
ik zag ze in eerste instantie niet omdat mijn adblocker ze blockte, maar het is dus reclamequote:Op zondag 28 oktober 2007 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
bovenin de pagina staan 2 rode links...
ik blijf op boink hopen .. de rest is bagger (nofi) vergeleken bij oink ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:13 schreef Nickelson het volgende:
Welke variant op OiNK zouden jullie mij kunnen aanraden?
ach, ik zit nu op een Queen-hub met ruim 3TB aan Queen stuffquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:45 schreef nein het volgende:
Jemig, dc++, bestaat dat nog? Een paar jaar geleden eens geprobeerd (zeg: voor 2000), en opzich ging dat heel snel, maar vond t erg ingewikkeld met invites enzo (wat ik me er nog van kan herinneren dan).
Menquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik zit nu op een Queen-hub met ruim 3TB aan Queen stuff
jep.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
Veel studenten gebruiken speciale hub's voor users met 10mbit+ connecties.
Als BOiNK niet met een invite systeem gaat werken ben ik bang dat het niks wordt. Vast een leuke site voor d'r bij, maar zoals OiNK zal 't nooit worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat BOiNK gaat worden eigenlijk.
Ik heb intussen wel eea aan vervangende communities gevonden, maar ik vraag me af of BOiNK zich zal kunnen meten (als het al vergelijkbaar is) met OiNK.
als mensen gewoon door blijven gaan met zich net zo gedragen alsof zij op een ratiotracker zitten zou dat best eens kunnen skyrocketen ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat BOiNK gaat worden eigenlijk.
Ik heb intussen wel eea aan vervangende communities gevonden, maar ik vraag me af of BOiNK zich zal kunnen meten (als het al vergelijkbaar is) met OiNK.
tja ik krijg wel een mailtje overmorgen, maar ik weet het nog niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
wafels zien er wel spannend uit. Ben benieuwd hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |