quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooo ik dacht ik doe de rest ook maar even. ga ik tever ?
Ja, vluchten noem ik dat!quote:ik ben ff eten
Ik ben dus echt een ochtendmens, 5.45 opstaan? Geen probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik haat de maandagmorgens... Sowieso de morgens, ben écht een avondmens, als ik klaar ben met werken begin ik pas fit te worden...![]()
* Metalfreak zit raar in elkaar
nee ik lever geen half werk hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
[..]
Ja, vluchten noem ik dat!
Eet smakelijk
als ik om 7 uur moet beginnen sochtends sta ik 5 uur opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus echt een ochtendmens, 5.45 opstaan? Geen probleem![]()
Net weer terug van mijn pauze, dus ik zit alweer over de helft heen
lekker tochquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:43 schreef Seventees het volgende:
Mijn geest is toch echt niet wakker tot een uur of 10
Aanstellersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:43 schreef Seventees het volgende:
Mijn geest is toch echt niet wakker tot een uur of 10
ja ben meer een avondmens, en ga meestal tussen 11 en 1 slapenquote:
Als het niet nog later is bij mij,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben meer een avondmens, en ga meestal tussen 11 en 1 slapen
ik haal mn slaap meestal in het weekend in (voornamelijk op zondag, zaterdag boodschappen en cleanenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef hds2002 het volgende:
[..]
Als het niet nog later is bij mij,kan ik toch op het werk doen
Nog later? Serieus... wat doe je dan in de avond?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef hds2002 het volgende:
[..]
Als het niet nog later is bij mij,kan ik toch op het werk doen
Ik werk met diensten, dus als ik om 23:20 thuis kom, ga ik niet meteen slapen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog later? Serieus... wat doe je dan in de avond?
Ok, ja dan is het wel logischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:01 schreef hds2002 het volgende:
[..]
Ik werk met diensten, dus als ik om 23:20 thuis kom, ga ik niet meteen slapen.
paar wiskey naar binnen, en misschien nog wat meer en je zit zo in een roesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:01 schreef hds2002 het volgende:
[..]
Ik werk met diensten, dus als ik om 23:20 thuis kom, ga ik niet meteen slapen.
geloof me je bent er puur omdat de school dat wil. het is ook immers moeilijk om iemand in te werken , en daarna vertrekt ie weer. dus je krijgt precies het rot werk om het zo maar even te noemen. (althans zo heb ik het altijd ervaren , heb 4 x stage gelopen in mn leven)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef diertjuh het volgende:
ik heb geen zin meer. Ik vraag me af wat ik hier doe. Ben ik hier om wat praktijkervaring op te doen en mn studie te halen en dingen te leren of ben ik hier omdat ik dat van school moet?![]()
![]()
Bah wat een stom stagebedrijf. Als ik naar een andere ga dan moet ik me daar weer inwerken en dat kost ook allemaal weer extra tijd. En het zijn niet eens aardige mensen hier.
Woensdag ''s middags doen ze altijd een bestelling bij de cafetaria en dan wordt iedereen gevraagd of ze daar iets weg willen hebben. En is nu al de 2de keer dat ik niet gevraagd wordt. Ze kunnen toch wel gewoon vragen ookal bestel ik niets?
en stomme mede stagiaire krijgt het al het werk. Ookal is er niet veel. Bij mij komt niets meer. Ik ben het gewoon zat!
![]()
![]()
Moest ik ff kwijt![]()
Die man is veelste druk enzo. Hij zei ook dat we om de 2 weken eventjes mijn BPVboek zouden doornemen. Moet daar wat opdrachten uit maken. Maar dat is tot nu toe ook niet gebeurd. Ik zit hier vanaf 28 augustus en ik heb eigenlijk alleen maar hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
@Diertjuh, gaat niet echt lekker daar he? Kan je er niet over praten met je stagebegeleider?
dit is eigenlijk mijn 2de stage. 1keer een snuffelstage gehad. Maar het valt gewoon zo ontzettend tegen. Maar mijn mede stagiaire is hier tot 9 november dus misschien gaat het dan wat beter. We zullen zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me je bent er puur omdat de school dat wil. het is ook immers moeilijk om iemand in te werken , en daarna vertrekt ie weer. dus je krijgt precies het rot werk om het zo maar even te noemen. (althans zo heb ik het altijd ervaren , heb 4 x stage gelopen in mn leven)
gelukkig heb ik altijd koekjes voor je hoor![]()
Misschien een stomme vraag, maar heb je dit probleem al aangekaard bij je opleiding?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die man is veelste druk enzo. Hij zei ook dat we om de 2 weken eventjes mijn BPVboek zouden doornemen. Moet daar wat opdrachten uit maken. Maar dat is tot nu toe ook niet gebeurd. Ik zit hier vanaf 28 augustus en ik heb eigenlijk alleen maar hetzelfde gedaan.
Iedereen doet hier maar wat en volgens mij hebben ze zelf niet eens het idee waar ze mee bezig zijn. Ik baal gewoon omdat ik nu eens een stage wou waar ik wat leerde. En gewoon mijn ding kon doen. Ik kan mijn energie hier niet kwijt. Aan het eind van de dag ben ik doodop alleen omdat ik niets gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |