oke. Maar in jaren naar school fietsen heb ik toch weinig met dat soort situaties te maken gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook net die mafkees zijn die net even 'oranje' meepakt omdat hij haast heeft.
dat wil ik best doen hoor, kom maar opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:21 schreef hierissieweer het volgende:
wie zou mijn plan willen inlezen om te kijken of hij begrijpbaar is?
=verzonden naar je prive emailadres als bijlage, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat wil ik best doen hoor, kom maar op
Jap, Thanx ik heb het doorgelezen en ga het dus zometeen ff aanpassen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, alles doorgelezen
terug gemaild
doet je PM het anders mag je me ook een mailtje sturen pascalreinders@gmail.com dan stuur ik het plan naar je toe.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
dit wil ik toch ook wel heel graag volgen, want dit maak ik dagelijks mee.
ik heb een zoon van 8 die ik voor geen goud alleen op de fiets er op uit durf te sturen.
gewoon omdat hij niet in staat is op het verkeer te reageren.
fietsen lukt ondertussen wel. (we hebben een tijd gehad dat als hij maar dacht dat er ergens iets vandaan kwam, hij van paniek met fiets en al omviel)
en ik heb geen zin om bij oud te posten. (voor het geval iemand me ernaar gaat verwijzen)
vabdaar dat hij er moeite mee heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kan groen nou tegelijk liggen en staan? [ afbeelding ]
ik ga je pmmen later op de dagquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doet je PM het anders mag je me ook een mailtje sturen pascalreinders@gmail.com dan stuur ik het plan naar je toe.
Hij is vaardig in het fietsen, maar niet in het inzicht hebben in het verkeerquote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef Manono het volgende:
ik zou beginnen met een driewieler
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
Hij is vaardig in het fietsen, maar niet in het inzicht hebben in het verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |