Ik geloof daar niks van. Die Miss1% is echt niet zo stom dat ze haar enige backup wegstemt. Als Luc 2 dagen weg is ligt ze weer te wippen met nix. In mijn ogen is er maar 1 optie en dat is in het trio Lieke, Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja persoonlijk vind ik dat ook, maar als Luc nu naar huis gaat, gaat Dennix er zeker niet uit en nu zit er nog een kleine kans in.
Let wel op de TT, dus........quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
Het is gewoon weer Het aan het versieren![]()
Dat ding van 1%quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef mazaru het volgende:
okay, de impopulaire.
Ik kom net even kijken, is dat de hij of de zij, of allebei?
Je had op z'n minst die post aan kunnen passen...quote:
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Die Miss1% is echt niet zo stom dat ze haar enige backup wegstemt. Als Luc 2 dagen weg is ligt ze weer te wippen met nix. In mijn ogen is er maar 1 optie en dat is in het trio Lieke, Huub en Jaap.
beide wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef mazaru het volgende:
okay, de impopulaire.
Ik kom net even kijken, is dat de hij of de zij, of allebei?
oe sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
tipsch, ik had bijna deze gesloten, omdat hij later was.
Nummertje veranderen is makkelijker, hoor
Donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had op z'n minst die post aan kunnen passen...![]()
![]()
Bedoel je hier op FOK of in dat hok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmen
want toen men vroeg waarom stem je hem niet weg zei ze:
van wege buiten( lees nix kan niet veilig over straat)
helaas pikte niemand dit op
Goed planquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
Dus we gaan die witgejaste 1% noemen?
Liefst zo vlak mogelijk toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
Dus we gaan die witgejaste 1% noemen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Laten we Nix dan gewoon 0% noemen
Dat heeft ze meerdere malen gezegd. Dat ze nix niet weg zou stemmen omdat ie zichzelf zo voor schut heeft gezet dat ie niet over straat kon en zij hem de kans wil geven hier wat aan te doen. Een redenatie die ik niet kan volgen. Dat is ook steeds het probleem met 1% ze is niet straight to the point. Zij durft niet keihard uit te spreken (en niemand vraagt haar er echt om) dat nix haar enige werkelijke backup is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmen
want toen men vroeg waarom stem je hem niet weg zei ze:
van wege buiten( lees nix kan niet veilig over straat)
helaas pikte niemand dit op
Ik lig in een deuk om Brian.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil bij deze alle mensen die ik via internet ken, aansporen om vooral het nummer van Brian NIET!!!!!!!!!!! te downloaden!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |