Ik geloof daar niks van. Die Miss1% is echt niet zo stom dat ze haar enige backup wegstemt. Als Luc 2 dagen weg is ligt ze weer te wippen met nix. In mijn ogen is er maar 1 optie en dat is in het trio Lieke, Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja persoonlijk vind ik dat ook, maar als Luc nu naar huis gaat, gaat Dennix er zeker niet uit en nu zit er nog een kleine kans in.
Let wel op de TT, dus........quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
Het is gewoon weer Het aan het versieren![]()
Dat ding van 1%quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef mazaru het volgende:
okay, de impopulaire.
Ik kom net even kijken, is dat de hij of de zij, of allebei?
Je had op z'n minst die post aan kunnen passen...quote:
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Die Miss1% is echt niet zo stom dat ze haar enige backup wegstemt. Als Luc 2 dagen weg is ligt ze weer te wippen met nix. In mijn ogen is er maar 1 optie en dat is in het trio Lieke, Huub en Jaap.
beide wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef mazaru het volgende:
okay, de impopulaire.
Ik kom net even kijken, is dat de hij of de zij, of allebei?
oe sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
tipsch, ik had bijna deze gesloten, omdat hij later was.
Nummertje veranderen is makkelijker, hoor
Donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had op z'n minst die post aan kunnen passen...![]()
![]()
Bedoel je hier op FOK of in dat hok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmen
want toen men vroeg waarom stem je hem niet weg zei ze:
van wege buiten( lees nix kan niet veilig over straat)
helaas pikte niemand dit op
Goed planquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
Dus we gaan die witgejaste 1% noemen?
Liefst zo vlak mogelijk toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
Dus we gaan die witgejaste 1% noemen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Laten we Nix dan gewoon 0% noemen
Dat heeft ze meerdere malen gezegd. Dat ze nix niet weg zou stemmen omdat ie zichzelf zo voor schut heeft gezet dat ie niet over straat kon en zij hem de kans wil geven hier wat aan te doen. Een redenatie die ik niet kan volgen. Dat is ook steeds het probleem met 1% ze is niet straight to the point. Zij durft niet keihard uit te spreken (en niemand vraagt haar er echt om) dat nix haar enige werkelijke backup is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij mag bzn nix geeneens wegstemmen
want toen men vroeg waarom stem je hem niet weg zei ze:
van wege buiten( lees nix kan niet veilig over straat)
helaas pikte niemand dit op
Ik lig in een deuk om Brian.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil bij deze alle mensen die ik via internet ken, aansporen om vooral het nummer van Brian NIET!!!!!!!!!!! te downloaden!!!!!!!!!!!
Dat had ik natuurlijk NOOOOOOOOOOIT moeten zeggen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:10 schreef SiRojK het volgende:
Het lijkt trouwens te werken.. 0% en 1% zijn al een tijdje niet meer in beeld
ok, wat is de url?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil bij deze alle mensen die ik via internet ken, aansporen om vooral het nummer van Brian NIET!!!!!!!!!!! te downloaden!!!!!!!!!!!
Ik heb het gratis gedownload en draai het elke ochtend vind het een lekker nummer en wordt er vrolijk wakker door.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef SiRojK het volgende:
dat hokquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je hier op FOK of in dat hok?
Beide is onjuist. Ik heb het gisteren hier gepost en Amanda begon erover tegen 1%.
Daar zit hem ook de kneep. Het hokje wil om de een of andere reden 1% niet kwijt daarom mag zij 0% niet wegstemmen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere malen gezegd. Dat ze nix niet weg zou stemmen omdat ie zichzelf zo voor schut heeft gezet dat ie niet over straat kon en zij hem de kans wil geven hier wat aan te doen. Een redenatie die ik niet kan volgen. Dat is ook steeds het probleem met 1% ze is niet straight to the point. Zij durft niet keihard uit te spreken (en niemand vraagt haar er echt om) dat nix haar enige werkelijke backup is.
Ik heb bijvoorbeeld de anderen ook nooit horen zeggen dat nix eigenlijk Jaap veel betrouwbaarder vond.
en kom je al een beetje in de sinterklaas stemmingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het gratis gedownload en draai het elke ochtend vind het een lekker nummer en wordt er vrolijk wakker door.
Waar is de rest van het verhaal?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
Bron VV:
Het loopt aardig uit de hand. Huub gooit natte watjes over Amanda heen en er ontstaat wat getrek. Brian springt er snel tussen en haalt de twee uit elkaar… Gelukkig voor Dennis is de club dus aardig druk met elkaar…
Ze hebben het ook over 'een gevecht'..
Volgens mij gooide Huub die watjes trouwens niet!
Mss kunnen we het COHJL noemen, Commentaar Op Huub, Jaap en Liekequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef mspoez het volgende:
Maarrehm, of je nou het nikserigse bij naam noemt of bij percentage of bij kleedstijl, blijft een feit dat erover wordt geschreven.
Ik stel voor de volgende COS [Over Jaap, Huub, Lieke] te noemen. Zie jij anderen? Bij mij staan de camera's merkwaardig vaak op onbevolkte kamers!
Ik geloof daar niet in dat het niet mag van de febo. Het is duidelijk voor mij dat 1% goed door heeft dat 0% haar enige backup is. Ze is zeker niet zo dom dat ze dat niet doorheeft. De anderen zijn wel dom. Zij pakken 1% niet hard genoeg aan. En dat is dom want daarmee hoeft Amanda ook niet voor 1% opkomen en zal Brian ook in niet de problemen komen. Als er iemand op korte termijn weggestemt kan worden is het Lieke. En dat is voor mij de verstandigste keus op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit hem ook de kneep. Het hokje wil om de een of andere reden 1% niet kwijt daarom mag zij 0% niet wegstemmen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mss kunnen we het COHJL noemen, Commentaar Op Huub, Jaap en Lieke
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mss kunnen we het COHJL noemen, Commentaar Op Huub, Jaap en Lieke
Ze hebben de tekst al aangepast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
Bron VV:
Het loopt aardig uit de hand. Huub gooit natte watjes over Amanda heen en er ontstaat wat getrek. Brian springt er snel tussen en haalt de twee uit elkaar… Gelukkig voor Dennis is de club dus aardig druk met elkaar…
Ze hebben het ook over 'een gevecht'..
Volgens mij gooide Huub die watjes trouwens niet!
Hahahha, wat lafjes, ze zetten Gaby er wel bij, maar WAT niet:quote:
Volgens mij weten zowel 1% als 0% niet wat ze willen.. Maar toch heb ik het gevoel dat 0% nog wel wat zou willen, maar dat 1% hem echt zat isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
Volgens 1% wil 0% geen relatie meer.... Nou ik durf te wedden zodra Luc weg is zij heel snel weer naast hem in bed ligt.
Ik zie het maar er stond dat het te lezen was op VV , daar staat dus een andere tekst, vandaar.quote:
De uitspraken van 1% neem ik met een korreltje zout.... Als zij jeuk heeft maakt het haar niet uit wie krabt om haar mediageilheid te bevredigen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij weten zowel 1% als 0% niet wat ze willen.. Maar toch heb ik het gevoel dat 0% nog wel wat zou willen, maar dat 1% hem echt zat is
Klopt, my badquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het maar er stond dat het te lezen was op VV , daar staat dus een andere tekst, vandaar.![]()
En Brian 2de.... jammer dat er niet bij staat hoeveel er verkocht zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Dreamboy het volgende:
Huub staat al op 1 in de top 10
http://www.radio538.nl/web/show/id=44678
Jammer dat Brian dan weer op 2 staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.stermusic.nl/shops/ster/top.aspx
Hier ook op 1quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef SiRojK het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=88649#
Maak er rustig van te slapen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:32 schreef Prospera het volgende:
Aman ligt te gapen onder de zonnebank, ze is moe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.stermusic.nl/shops/ster/top.aspx
Dat is echt van een heel ander niveau als het tafeltje van een vrouw van 60 in het water gooien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Als er geen boete volgt neemt Amanda zelf maatregelen. Ze steekt dan de jas van Lieke in de fik en haar kleding gaat weer de vijver in.![]()
Mooie gelegenheid voor achter om te laten zien dat het niet Amanda is die de baas is over de villa.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Als er geen boete volgt neemt Amanda zelf maatregelen. Ze steekt dan de jas van Lieke in de fik en haar kleding gaat weer de vijver in.![]()
Je hebt wel gelijk maar voor een juiste weergave van feiten moet je af en toe wel helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het geschrijf over 0% en 1% is wel aardig maar NEGEREN is er NIET over schrijven, met name over die 1%. Anders krijgt die tut nog veel aandacht maar dan onder een ander naampje.
Maar ja, iedereen is natuurlijk vrij om te schrijven over welke bewoner dan ook.![]()
Vanmorgen had iemand het hier over een boete van 1 euro voor HJenL samen. Vind ik een strak plan. (maar ze mogen van mij wel dat tafeltje even uit de vijver vissen)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid voor achter om te laten zien dat het niet Amanda is die de baas is over de villa.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:51 schreef Gercos het volgende:
amanda moet natuurlijk niet vergeten dat zei niet zoals onze grote vriendin natasia al uit de kooi is. Dus als ze begint te vechten met lieke ofzo dan is het heel snel een exit voor haar.
Klopt. Het zou vals zijn als dat niet zou mogen gebeuren, waar het wel al tijden op lijkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef kybe het volgende:
Amanda bewijst maar weer even dat zij het spel niet kan spelen.Als alle ballen op Amanda zouden gaan is Amanda binnen 2 tellen die villa uit.
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef noekje het volgende:
Ik mag dan zeker ook niks zeggen over ontzettende hangtieten in een witte bh?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef noekje het volgende:
Ik mag dan zeker ook niks zeggen over ontzettende hangtieten in een witte bh?![]()
Volgens mij nog niks maar van 1% een jeans van ¤ 200,-.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
Wat hebben Brian en Amanda gegeven?
Daar staat vanaf vandaag de doodstraf op .quote:
betaald door de febo, dus indirect door onsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij nog niks maar van 1% een jeans van ¤ 200,-.
en DAAROM vind 0% hem mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaald aan de Febo, maar ik nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
betaald door de febo, dus indirect door ons![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef SiRojK het volgende:
1% vraagt of Palma wel een stukje taart wil.. Ooit gezien dat Palma geen taart wil?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef 2live het volgende:
[..]
en de dagen erna eet ze nog taart met dehaar 'meisjes'.
![]()
ik wel, streams en sms jes dus bij deze verwacht ik een bedankje van die daapquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaald aan de Febo, maar ik niets![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Even een snelle 'ik heb het zo druk' TVP.
Excuus.
Je hebt toch wel één keer betaald?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaald aan de Febo, maar ik niets![]()
parefum setje ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
burberry luchtje (dacht ik)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
Wat hebben Brian en Amanda gegeven?
Eén keer jah, maar die is gewoon verlopen.. Toen wou ik niet meer kijken, maar kreeg ik hulp van iemand om zonder betalen te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel één keer betaald?![]()
Ik vind de taart er juist erg lekker uitzien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lijkt wel zand of modder wat er in die taart zit..(ik hoef geen stukje zo te zien)
Nope, er staat niks t.o.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Moet Lieke aan 0% ook 150 cps betalen als het niet lukt?
Nee,éénzijdig, 0% krijgt ze terug of nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Moet Lieke aan 0% ook 150 cps betalen als het niet lukt?
Lieke heeft toch ook kippepoten uit de maden gehaald.Dus ze kan wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef riri het volgende:
Ze haalt het......weet het zeker...die geeft niet op
anderhalf uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef cobain94 het volgende:
Hoelang heeft ze eigenlijk om het op te eten kwa tijd?
Beetje melk erbij, milkshake!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
Ze kan die shit nog in de blender gooien, ze kan nog gaan schranzen, mogelijkheden genoeg! Die gaat winnen!
Niet alles, het lijkt net slagroom zegt zequote:
Een beetje ijs erbij en je hebt een heerlijke chocomilkshake.. stroomt zo heerlijk naar binnen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
Ze kan die shit nog in de blender gooien, ze kan nog gaan schranzen, mogelijkheden genoeg! Die gaat winnen!
En Dennis maar denken dat hij op zo'n manier goodwill kweekt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
Die hele taart moet ze opeten en als het haar niet lukt, hoeft ze geen tegenprestatie te leveren? Goed uitgedokterd van haar opponent.
dat stelde Huub ook al aan der voor, maar dat wilde ze niet..... lijkt mij ook de enige oplossing om dat ding weg te krijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
Ja maar het is een idee van Huub.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
dat stelde Huub ook al aan der voor, maar dat wilde ze niet..... lijkt mij ook de enige oplossing om dat ding weg te krijgen
Bedoel je dat je jarig bent of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef StephanL het volgende:
Oh vandaar dat Lieke als enige eet ervanWel zonde, had hem zelf gehouden als jarige
Uit de eendelige SiRojK?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:49 schreef SiRojK het volgende:
den nis (nietszeggend vnw.)
1. inhoudsloos persoon
Idd, 0% had er zelfs nog meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt 0% eigenlijk aan 150 ceepees?![]()
Grapjasquote:
omdat ze naar niets en neimand meer luisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen die snollen praten terwijl Luc keiharde muziek draait?
Ik moet er ook niet aan denken maar ze heeft al heel wat op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
Ik weet niet hoeveel Lieke al op heeft maar zelfs wat er nu nog over is krijg ik niet weg.
Zou me niets verbazen of ze gaat straks spontaan over haar nek.. ( jackassquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
Ik weet niet hoeveel Lieke al op heeft maar zelfs wat er nu nog over is krijg ik niet weg.
Als ik dit tegenover me had zitten ging ik spontaan over mijn nek.quote:
zonnetje schijnt hier wel ja, achter t glas is t lekker te doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Liess het volgende:
Is het in hilversum heter dan in Ede? Ik zit namelijk met een dikke trui, en zij zitten op een shirtje buiten
Hier is het 15.2 buiten, dus in de zon, uit de wind kan het daar best 19 / 20 graden zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Liess het volgende:
Is het in hilversum heter dan in Ede? Ik zit namelijk met een dikke trui, en zij zitten op een shirtje buiten
Het hokje hangt ook wel erg aan de armoedige vodden die de miljonairs nu dragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef Dark het volgende:
Het hokje schijnt moeilijk gedaan te hebben over de Iceberg jeans, dat wordt niet helemaal begrepen, omdat ze toch miljonairs zijn?
Ach Huub kreeg ook een boete voor een oorbel gooien en Lieke voor een oogpotlood pikken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:11 schreef diedirk het volgende:
Val net binnen, als iemand een boete krijgt voor nagellak zou ik per direct stoppen met tv maken en risico's lopen en net zoals Denix niks meer doen en uitvoeren en alles ontlopen.
Heb altijd al gezegd dat dit gedrag gaat overslaan naar de andere bewoners als het niet afgestraft wordt door toneelhaak.
Waarom zou je nog risico nemen?
Einde DGK
Amanda wil zelf iets van kleding regelen, iets met sponsoren ofzo, oh ja en ze baalt dat ze pas 1 dag van te voren hoorde dat ze DGK in moest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zit te praten in de chill..ik kan niet horen waar ze het over heeft..de muziek staat te hard..
Precies, en die sukkel komt er al 4 maanden mee weg, zolang duurt DGK niet eens meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:11 schreef diedirk het volgende:
Val net binnen, als iemand een boete krijgt voor nagellak zou ik per direct stoppen met tv maken en risico's lopen en net zoals Denix niks meer doen en uitvoeren en alles ontlopen.
Heb altijd al gezegd dat dit gedrag gaat overslaan naar de andere bewoners als het niet afgestraft wordt door toneelhaak.
Waarom zou je nog risico nemen?
Einde DGK
Zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is dat vanaf nu altijd live wat er op de plasma staat ?![]()
Idd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
Er komt geen boete. Er wordt de laatste weer zoveel aan persoonlijk bezit gekomen. Brieven, Brian die laatst in tasjes van Huub aan het rommelen was, Nadia die écht alles gebruikt van Lieke met haar urinehanden etc..
We wilen die naam verbannen! Eigenlijk heeeeeeeeel 1%!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
Wat loopt 1% nou te blèren
zij eet nog geen plakje kaas smorgens zonder over der nek te gaan
Mag niet in de blenderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
Wat loopt Nadia nou te blèren
Niemand blert, ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
Wat loopt ----- nou te blèren
Wie????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
Wat loopt x nou te blèren
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:27 schreef Liess het volgende:
------------------------
Ze is al misselijk voordat ze met eten moet beginnen, altijd maar weer excuses,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef Liess het volgende:
Wat loopt Nadia nou te blèren
We nemen jou dan ook niet serieus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:27 schreef Liess het volgende:
Als jullie NADIA niet willen noemen zeg danook geen 1 % , maar heb het er dan helemaal niet over.
Ik doe niet mee met jullie naamsveranderingen, nooit gedaan en nu ook niet.
Gelukkig, zelfde hier, kinderachtig gedoe altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
We nemen jou dan ook niet serieus.
http://www.youtube.com/watch?v=jym-RtHHG0squote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:27 schreef Liess het volgende:
Als jullie NADIA niet willen noemen zeg danook geen 1 % , maar heb het er dan helemaal niet over.
Ik doe niet mee met jullie naamsveranderingen, nooit gedaan en nu ook niet.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
We nemen jou dan ook niet serieus.
Meisje toch, het is ook wat!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Gelukkig, zelfde hier, kinderachtig gedoe altijd.
die CPs die lagen op tafelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef chufi het volgende:
Ze kan toch gewoon zeggen: Laat eerst je 150 cp's zien als je die niet hebt krijg je niks. En anders ook niet, want de taart was zum kotzen !
Strak plan, al die donkerbruine derry over Amanda heenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:45 schreef avonne het volgende:
nou, als iedereen er zo graag bij zou zijn, zou ik over ze heen kotsen![]()
Heb je het nu over ...... Avonnequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
eh... luitjes, relax.
noemen is noemen. Een percentage is ook een identificatie, he?
Er heeft er maar een last van een eetstoornis in dat hok en haar naam is niet Lieke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef SiRojK het volgende:
Wat een anorexia wijf die Lieke, beetje kotsen!
Graag die trol met haar grote bek en haar grote hangboezem vriendin,mogen vanaf goed aangepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
Wat een takketrol die amanda, kan iemand die niet kielhalen!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef SiRojK het volgende:
Wat een anorexia wijf die Lieke, beetje kotsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |