quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Cynic het volgende:
morgen!
Nog concerten in de planning? Er staan toch weer wat doom dingen te gebeuren?quote:
in de planning staan acid mother temple & estradasphere 30 nov / porcupine tree & anathema 5dec / the cure 18 mrt. / roadburn ergens in aprilquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nog concerten in de planning? Er staan toch weer wat doom dingen te gebeuren?
Ehm, weet niet eens specifiek wat, meende me wat te herinneren van de concertagenda van zwaremetalen. In ieder geval roadburn, maar ik wist niet dat dat pas in April was. Wel leuke concerten! Anathema heeft getekend bij Roadrunner trouwens, dus daar komt een nieuw album van uit!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
in de planning staan acid mother temple & estradasphere 30 nov / porcupine tree & anathema 5dec / the cure 18 mrt. / roadburn ergens in april
BF gaat nog naar amorphis
welke doom dingen heb jij het over ?
Ohja ben benieuwd, wel grappig dat ik de muziek van anathema (wat ze tegenwoordig maken dan) niet echt op roadrunner vind passen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, weet niet eens specifiek wat, meende me wat te herinneren van de concertagenda van zwaremetalen. In ieder geval roadburn, maar ik wist niet dat dat pas in April was. Wel leuke concerten! Anathema heeft getekend bij Roadrunner trouwens, dus daar komt een nieuw album van uit!
Ben benieuwd wat dat met het geluid gaat doen?quote:Het laatste nieuws:
- Anathema gaat in januari 2008 de nieuwe plaat opnemen met producer Steve Wilson
- De plaat zal worden uitgebracht via Roadrunner
- Het wordt een dubbelaar
Heb je al kaarten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat roadburn is trouwens wel een apart feestje, vorig jaar naar de afterburner geweest, zelden zoveel baarden in een zaal gezien
Het is nog niet in de voorverkoop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je al kaarten?
Het verkoopt ook elke keer rap uit toch?
Nightwish is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is nog niet in de voorverkoop.
ghehe hoe dat zo ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nightwish is al uitverkocht.
Helaas heb ik al wel kaarten![]()
Ik ga in Maart met Dennis daarheen.quote:
Maarten wie ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef Nouk het volgende:
Maart?
van Maarten? Whihihi.
HOIIIIIIIIIIIIII!
Is het niet een beetje vroeg voor rosé?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef Nouk het volgende:
Maart?
van Maarten? Whihihi.
HOIIIIIIIIIIIIII!
GMTAquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor rosé?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, 14 Guust Flater albums net met de post gekomen!![]()
Voor de familie en die andere gast van de band die nog in het ziekenhuis ligt dacht ik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is een bandlid dood http://www.decapitated.pl/ ok
maar om dan daarna te gaan vragen om donaties vind ik een beetje vreemd.
wat is er gebeurt dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor de familie en die andere gast van de band die nog in het ziekenhuis ligt dacht ik?
Goedemorgen inderdaad!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede morgen trouwens
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:59 schreef Cynic het volgende:
Koffie!
Koffie!
quote:Op donderdag 15 november 2007 08:37 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
Koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |