goed ideequote:
wat lezen ?quote:
van ?quote:
yup, jammer genoeg wel.quote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Goh cynic gaat jullie toetsenist emigreren ?
ah nog nooit van gehoord mooi boek ?quote:
ja, best wel eigenlijk. weet ook niet of het echt een beetje een bekende schrijver is.quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah nog nooit van gehoord mooi boek ?
Dat zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja, best wel eigenlijk. weet ook niet of het echt een beetje een bekende schrijver is.
En niet te vergeten dvdquote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou je ook lezen als er tv is.
Gisteren Stalingrad gekeken.quote:
laats control gezien over ian curtis ook geen vrolijke film, wel mooiquote:Op maandag 12 november 2007 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gisteren Stalingrad gekeken.
Was helemaal geen hele vrolijke film!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
laats control gezien over ian curtis ook geen vrolijke film, wel mooi
quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.
ik zou eerst de film bekijken dan heb je toch iets meer context erbij.quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef Cynic het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen hun muziek te luisteren.
hehe, dat klinkt alsof het de verkeerde volgorde isquote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zou eerst de film bekijken dan heb je toch iets meer context erbij.
is het eigenlijk ook ik kende de muziek al en vond het 'wel leuk' nu na de film zien maakt de muziek meer indruk.quote:Op maandag 12 november 2007 14:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
hehe, dat klinkt alsof het de verkeerde volgorde is![]()
Dat heb ik elke keer nog gehad na het lezen van een biografiequote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
is het eigenlijk ook ik kende de muziek al en vond het 'wel leuk' nu na de film zien maakt de muziek meer indruk.
hehe "the dirt"quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer nog gehad na het lezen van een biografie
Bijvoorbeeld.quote:
ja voor mij ookquote:
het boek over Layne Staley is ook wel interessant. Zal Marco eens vragen of ik die nog een keer terug krijgquote:
Ah coolquote:Op maandag 12 november 2007 15:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
het boek over Layne Staley is ook wel interessant. Zal Marco eens vragen of ik die nog een keer terug krijg
Dan moet je hem maar eens lezen, is niet zo'n heel dik boek. Ook niet allemaal even goed, maar staan wel leuke dingen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |