vast nietquote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
Nou meende ik toch echt dat ik me vanochtend netjes geschoren had. Kijk ik in de speigel net: allemaal stoppels.
Zou dat nog pijn doen, je gezicht harsen?![]()
Dit was gewoon een mafkees, hij heeft zichzelf van kant willen maken, maar dat is nog niet helemaal gelukt geloof ik...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Cynic het volgende:
Blijkt maar weer eens dat zoeits overal kan gebeuren. Benieuwd wie deze keer de schuld krijgt.
Akelige voorvallen hoor.![]()
hihiquote:Op woensdag 7 november 2007 19:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding] windows update draaien voor een pre-XP-sp1 laptop.
*Boemquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Cynic het volgende:
zo, Kanon blijft toch een aardig pittig biertje...
zo de access database ziet er eindelijk een beetje uitquote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
hehe, da's wel grappig. het optreden is trouwens opgenomen, ik kan je wel een dvdtje sturen als je wil?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi ik had vanmorgen gewoon een drag nummer in mn hoofd.
catchy shizzle
natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
hehe, da's wel grappig. het optreden is trouwens opgenomen, ik kan je wel een dvdtje sturen als je wil?
Gaat het wel goed met je ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:28 schreef Cynic het volgende:
ohjee, ik heb ineens heel veel zin om Dream Theater te luisteren![]()
Komt het misschien omdat je baard er weer af is ? Of ben je alweer een nieuwe aan het kweken ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Cynic het volgende:
Dta vraag ik me wel af ja...
Nee, eerst even niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Komt het misschien omdat je baard er weer af is ? Of ben je alweer een nieuwe aan het kweken ?
oeiquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, eerst even niet.
Ik heb gisteren ook al Liquid Tension Experiment geluisterd...![]()
Altijd leuk maarja er moet ook brood op de spreekwoordelijke plank. (wie snijt tegenwoordig zelf zn brood nog? en al helemaal op een plank!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |