Zal ik mijn icoon eens 60*60 maken dan??quote:
[bioslock] geanapast heurquote:
en aangepastquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:00 schreef Cynic het volgende:
en klaar
Hmmmmmmmmm... Het eerste deel van deze reeks is toch haar naamtopic...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
mss moet ik blavla er nog uit halen
anders is het zo zielig voor tierce en cccp
Dat is waarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm... Het eerste deel van deze reeks is toch haar naamtopic...
Maar verder heeft ze al jaren niet meer gepost en het is toch ook aardig onwaarschijnlijk dat ze dat nog gaat doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm... Het eerste deel van deze reeks is toch haar naamtopic...
Correct, maar ere wie ere toekomt enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar verder heeft ze al jaren niet meer gepost en het is toch ook aardig onwaarschijnlijk dat ze dat nog gaat doen?
Erelijstje gaat niet lukken want tierce en cccp ( en de meeste andere die hier ooit gepost hebben unicorn enzo) hebben geen icoontjes meer online staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:12 schreef Cynic het volgende:
We moeten een soort eregallerij hebben voor ex-GPD-ers
Mooi kleurrijk plaatje zo trouwens!
Ze zijn langzaam hun sporen aan het uitwissen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erelijstje gaat niet lukken want tierce en cccp ( en de meeste andere die hier ooit gepost hebben unicorn enzo) hebben geen icoontjes meer online staan
Wie ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze zijn langzaam hun sporen aan het uitwissen!
Ik zet mn geld op october volgend jaarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:34 schreef SuperWeber het volgende:
Over 54 delen hebben we 500 topics
Opo 54 topics geleden:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op october volgend jaar
Hmmmmmmmm... Ik zeg oktober 2009...quote:Door Bosbeetle op dinsdag 13 september 2005 @ 15:54
Er zijn ook geen 7 GPD-ers meer eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
met zn 7en 500 topics vol lullen met niks, ja dat is best een prestatie
maar we zijn er nog niet
4 part timersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn ook geen 7 GPD-ers meer eigenlijk
Ja, het word tijd dat we oude tijden weer doen herleven.quote:
onmogelijk iedereen is tegenwoordig druk en heeft een leven enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, het word tijd dat we oude tijden weer doen herleven.
Alles is relatief!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
onmogelijk iedereen is tegenwoordig druk en heeft een leven enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |