Hmm, minder is dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef DANILXL het volgende:
bedankt dat ik geen pm heb gehad
Schuster heeft lang doorgevoetbald. Na Real, Atletico en Barca speelde ie op het eind nog voor leverkusen. En hij was wel geliefd. De Bobo's daar had ie altijd ruzie mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:40 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen schuster en israel, israel heeft een langere carriere achter de naam. Schuster stopte volgens mij al op zn 24e ofzow en hij was niet geliefd bij het publiek
Sorry, ik wou je eerst een paar uur de tijd geven en daarna heb ik er niet meer aan gedacht op je een PM te sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef DANILXL het volgende:
bedankt dat ik geen pm heb gehad
ach, ik ben er gelukkig op tijd achter gekomen dat ik een ronde had gemist, dus maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je eerst een paar uur de tijd geven en daarna heb ik er niet meer aan gedacht op je een PM te sturen.![]()
Inderdaad, het maakt je alleen maar meer aan het twijfelen. De frustratie zal ook steeds groter worden vrees ik omdat er steeds meer spelers van mijn 'kandidatenlijstje' geschrapt kunnen worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme daar gaat Cantona. Dan maar m;'n andere optie. Frustrerend topic
Hij stuurde een pm, hij heeft zijn keuze doorgegeven aan iemand (dacht Raymania).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
DANILXL heeft 48 uur aan zijn broek, dus die moet even overgelagen worden. Dus Sjimz stuur je PM naar Blawh
okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij stuurde een pm, hij heeft zijn keuze doorgegeven aan iemand (dacht Raymania).
Dat was nog voor ronde 4.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
DANIL heeft Israel toch gekozen om 14.34 uur vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |