Had dan gelijk alles kloppend gemaakt met de wissels, nu moet ik het weer vanavond uitvogelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:04 schreef AminBen het volgende:
de OP is met een beetje knip en plakwerk binnen een minuutje gedaan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Mooi ik ben bijna weer aan de beurt!
stefmans = RayMania.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
waren er nog twee toch?
Niet doen joh, gewoon genieten van al die mooie spelers die vooribj komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:57 schreef DivineJester het volgende:
Woei, weer een nieuw topic. Ga ik weer mezelf opvreten omdat er allerlei spelers voor mijn neus worden weggekaapt?
Zeker, maar ik geniet nog meer als ze in mijn team zitten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet doen joh, gewoon genieten van al die mooie spelers die vooribj komen.
ik had die wissels niet eens meegekregenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had dan gelijk alles kloppend gemaakt met de wissels, nu moet ik het weer vanavond uitvogelen.
Tempo is inderdaad niet al te hoog meer de laatste dagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, zo dacht je bijna aan de beurt te zijn, zo duurt het nog een hele dag.
Daar komt later wel verandering in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef tong80 het volgende:
Sjimz![]()
Geweldige keuze. Maar ben bang dat velen hem niet kennen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
René Houseman, goeie keus Sjimz.
Die gozer ziet er trouwens nog steeds afgetraind uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een mooie keuze. Cultvoetballers zijn altijd leuk.
Veel meer cult kun je ze niet hebbenquote:René Houseman, ooit de beste rechtsbuiten ter wereld (jaren ’70), was zó verslaafd aan alcohol, dat hij zelfs niet meer zonder het spul een wedstrijd kon spelen. Aan het eind van zijn carričre was het zelfs zo erg, dat Houseman in de rust aan de neut zat. Hij is nu clochard in Buenos Aires, en wil het liefst met rust gelaten worden.
Een keeper is echt snel nodig. Ik denk dat het lastig is om 32 wereldkeepers te vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:09 schreef pfaf het volgende:
Dat was m'n andere keuze.![]()
Buffon
Wat een rij keepers in eens trouwens.
Dat is Buffon.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste keeper van de wereld op dit moment zit er trouwens nog in.
Neehoor.quote:
Ik weet wie jij bedoeld. VK?quote:
Nee hoor, dat is Joost Terol alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Snap ik!
Alle Spartanen zijn het ook met me eens!
Joost Terol.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Joost Terol al
Was mijn 2e linksback, maar mijn eerste is nog steeds beschikbaar. Nog even nadenken welke positie ik nu ga invullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Facchetti stond ook op mijn lijstje.
ik zat te twijfelen tussen schuster en israel, israel heeft een langere carriere achter de naam. Schuster stopte volgens mij al op zn 24e ofzow en hij was niet geliefd bij het publiekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kut. Die wou ik....
Hmm, minder is dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef DANILXL het volgende:
bedankt dat ik geen pm heb gehad
Schuster heeft lang doorgevoetbald. Na Real, Atletico en Barca speelde ie op het eind nog voor leverkusen. En hij was wel geliefd. De Bobo's daar had ie altijd ruzie mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:40 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen schuster en israel, israel heeft een langere carriere achter de naam. Schuster stopte volgens mij al op zn 24e ofzow en hij was niet geliefd bij het publiek
Sorry, ik wou je eerst een paar uur de tijd geven en daarna heb ik er niet meer aan gedacht op je een PM te sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef DANILXL het volgende:
bedankt dat ik geen pm heb gehad
ach, ik ben er gelukkig op tijd achter gekomen dat ik een ronde had gemist, dus maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, ik wou je eerst een paar uur de tijd geven en daarna heb ik er niet meer aan gedacht op je een PM te sturen.![]()
Inderdaad, het maakt je alleen maar meer aan het twijfelen. De frustratie zal ook steeds groter worden vrees ik omdat er steeds meer spelers van mijn 'kandidatenlijstje' geschrapt kunnen worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme daar gaat Cantona. Dan maar m;'n andere optie. Frustrerend topic
Hij stuurde een pm, hij heeft zijn keuze doorgegeven aan iemand (dacht Raymania).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
DANILXL heeft 48 uur aan zijn broek, dus die moet even overgelagen worden. Dus Sjimz stuur je PM naar Blawh
okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij stuurde een pm, hij heeft zijn keuze doorgegeven aan iemand (dacht Raymania).
Dat was nog voor ronde 4.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
DANIL heeft Israel toch gekozen om 14.34 uur vandaag.
Sjimz is toch eerst? Ik hoop het, dan heb ik nog even bedenktijd. Geen idee wie ik als eerste moet kiezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Yeahinho het volgende:
Blawh alweer aan de beurt?! Gvd, dan ben ik daarna alweer![]()
.
Ik weet nog helemaal niet wie ik wil hebben......
Hij heeft een ban, ik denk dat die voor 48 uur is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan is 48-uur overdreven. Ronde 5 is net begonnen.
Okee, nu heb ik hem door.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een ban, ik denk dat die voor 48 uur is.
Nou het was al mijn 2e keus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
GVD Sjimz je jat mijn linksachter. Had ik maar niet met je heMSNt
Die had ik nu als eerste op mijn lijstjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou het was al mijn 2e keus.
Roberto Carlos was mijn eerste keus maar die was vandaag ook al vergeven
Waar gaan ze heen dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alle backs gaan weg
Niet naar mijquote:
Whehequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik er eindelijk nog een bedacht, wordt Cafu letterlijk voor mijn neus weggekaapt![]()
!!
Nu moet ik weer gaan denken... binnen nu en een half uurtje roep ik een naam.
Er zijn er nog duizenden over, hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alle backs gaan weg
Wat is het toch een rotspel soms he?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik er eindelijk nog een bedacht, wordt Cafu letterlijk voor mijn neus weggekaapt![]()
!!
Nu moet ik weer gaan denken... binnen nu en een half uurtje roep ik een naam.
Ja, Colin en z'n maatjes. Maar die hoef ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Er zijn er nog duizenden over, hoor.
quote:---------------------------------------------------
--Moulijn-----------------------------------------
------------------------Charlton----------------------
------------------------------------Andrade----
-------------------------Vieira------------------------
-------------------
---------------
-----
---------------------| Jongbloed |--------------------
Moeilijk he, dat doortellen na 18.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
5e ronde, 18e keuze, 146e totaal: Duncan Edwards [Colplay]
5e ronde, 18e keuze, 147e totaal: Andy Brehme [tong80]
Helemaal niet!quote:
Van die twee is Brehme toch mijn persoonljike favoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:44 schreef tong80 het volgende:
Cabrini is ook geen slechte keuze hoor
Voor iedere positie heb ik meer dan genoeg namen, alleen de linkervleugelverdediger heb ik nu geen echte favoriet meer. Die 3 zijn namelijk al weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Fides het volgende:
Ben ook zeer blij dat ik nu toch al voor de linksback positie koos. Denk dat de backs toch de meest lastige posities zijn om in te vullen. Weinig wereldsterren die je je kan herinneren op die positie.
Lijkt me een goed plan, ik zou alleen wel een standaard effen groen vak nemen als achtegrond, dat houdt het wat leesbaarder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef egoTRON het volgende:
RayMania heeft in het vorige topic voorgesteld om voor elk team een soort opstelling te maken.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Is het wat om dat voor iedereen te maken als de teams compleet zijn? Was mij niet duidelijk of dit afgesproken was.
Maar de beste heb ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
2 van de beste spitsen uit de engelse historie in mijn team.
''en Deo zag dat het goed was''
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
5e ronde, 25e keuze, 153e totaal: Zico[golfer]
Hij was nog vrij tot mijn verbazing...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:40 schreef AminBen het volgende:
Ronde 2:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Jan van Beveren [pekel]
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: Frank Rijkaard [Tarado]
2e ronde, 3e keuze, 35e totaal: Lionel Messi [Ordinair]
2e ronde, 4e keuze, 36e totaal: Paolo Maldini [EnGCatjuh]
2e ronde, 5e keuze, 37e totaal: Johan Neeskens [Gordon_Shumway]
2e ronde, 6e keuze, 38e totaal: Claudio Gentile [Prosac]
2e ronde, 7e keuze, 39e totaal: Kaka [-Vaduz-]
2e ronde, 8e keuze, 40e totaal: Fabio Cudicini (de zwarte spin) [golfer]
2e ronde, 9e keuze, 41e totaal: William Ralph Dean (Dixie Dean) [Schimpie]
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Romário de Souza Faria [mcyodogg]
2e ronde, 11e keuze, 43e totaal: Edwin van der Sar [Deoxyribonucleic]
2e ronde, 12 keuze, 44e totaal: Gabriel Batistuta [phifedawg]
2e ronde, 13e keuze, 45e totaal: Daniel Passarella (egoTRON)
2e ronde, 14e keuze, 46e totaal: Ferenc Puskás [tong80]
2e ronde, 15e keuze, 47e totaal: Paco Gento [Colplay]
2e ronde, 16e keuze, 48e totaal: George Best [Grimm]
2e ronde, 17e keuze, 49e totaal: Deco [methodmich]
2e ronde, 18e keuze, 50e totaal: Sergio Ramos [AminBen]
2e ronde, 19e keuze, 51e totaal: Robin van Persie [Beschouw]
2e ronde, 20e keuze, 52e totaal: José Leandro Andrade [Divine Jester]
2e ronde, 21e keuze, 53e totaal: Filippo Inzaghi [Karrel_Laaglawaai]
2e ronde, 22 keuze, 54e totaal: Hristo Stoichkov [Pfaf]
2e ronde, 23e keuze, 55e totaal: Marco Tardelli [Steven184]
2e ronde, 24e keuze, 56e totaal: Marco van Basten [Yeahinhodinges]
2e ronde, 25e keuze, 57e totaal: Roberto Baggio [Blawh]
2e ronde, 26e keuze, 58e totaal: Arthur Antunes Coimbra, beter bekend als Zico [DANILXL]
2e ronde, 27e keuze, 59e totaal: Omar Sivori [sjimz]
2e ronde, 28e keuze, 60e totaal: Ronaldinho[borisz]
2e ronde, 29e keuze, 61e totaal: Josep Guardiola [BliksemSchigt]
2e ronde, 30e keuze, 62e totaal: Peter Schmeichel [The_Verve]
2e ronde, 31e keuze, 63e totaal: David Beckham [RayMania]
2e ronde, 32 keuze, 64e totaal: Piet Keizer [Fides]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik kreeg 5 seconde geleden een pm man!
Maar goed:
5e ronde, 1e keuze, 129e totaal: Ricardo Zamora [Fides]
5e ronde, 2e keuze, 130e totaal: Bernd Schuster [RayMania]
5e ronde, 3e keuze, 131e totaal: Adri van Tiggelen [The_Verve]
5e ronde, 4e keuze, 132e totaal: Eric Cantona (BliksemSchigt)
5e ronde, 5e keuze, 133e totaal: Roberto Carlos[Borisz]
5e ronde, 6e keuze, 134e totaal: Paul Breitner [sjimz]
5e ronde, 7e keuze, 135e totaal: Dunga [DANIXL]
5e ronde, 8e keuze, 136e totaal: Cafu [Blawh]
5e ronde, 9e keuze, 137e totaal: Hans van Breukelen[yeahinho]
5e ronde, 10e keuze, 138e totaal: Toninho Cerezo [Steven184]
5e ronde, 11e keuze, 139e totaal: Fabio Cannavaro [Pfaf]
5e ronde, 12e keuze, 140e totaal: Henk Fräser [Karrel_Laaglawaai]
5e ronde, 13e keuze, 141e totaal: Jan Jongbloed [DivineJester]
5e ronde, 14e keuze, 142e totaal: Jan Tomaszewski [Beschouw]
5e ronde, 15e keuze, 143e totaal: Marcel Desailly [AminBen]
5e ronde, 16e keuze, 144e totaal: Leovegildo Lins da Gama "Junior" [methodmich]
5e ronde, 17e keuze, 145e totaal: Zbigniew Boniek [Grimm]
5e ronde, 18e keuze, 146e totaal: Duncan Edwards [Colplay]
5e ronde, 19e keuze, 147e totaal: Andy Brehme [tong80]
5e ronde, 20e keuze, 148e totaal: Antonio Cabrini [egoTRON]
5e ronde, 21e keuze, 149e totaal: Juan Carlos Valeron [Phifedawg]
5e ronde, 22e keuze, 150e totaal: Geoff Hurst [Deoxyribonucleic]
5e ronde, 23e keuze, 151e totaal: Didier Deschamps [mcyodogg]
Had ik het bijna gehaaldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik weet wie ik ga kiezen, 7 voor mij die hem (of haar, moeten het eigenlijk wel allemaal mannen zijn) kunnen afpakken
quote:
Ik voorzie een driftig klein mannetje voor mij die uit z'n plaat gaat, maar zich nog niet kan beheersen en z'n dienstwapen niet hanteert.quote:
Z'n paddestoel schudt helemaal heen en weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie een driftig klein mannetje voor mij die uit z'n plaat gaat, maar zich nog niet kan beheersen en z'n dienstwapen niet hanteert.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:40 schreef Prosac het volgende:
Moet tie hem maar als eerste kiezen, of jullie niet Beckham.![]()
Als je nog geen echte backs hebt zou ik maar gaan kijken naar een 3-mansverdediging.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik twijfel of ik nou 3-2-2-3 ga spelen of 4-3-3
Tuurlijk zijn er back, maar als je er nog voor beide flanken moet kiezen wordt de spoeling kwa puike backs wel dun.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zitten nog steeds backs in hoor...
Ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga 3-3-4 of 3-4-3 spelen denk ik.
Die zetpil daarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
GODVERDOMME!
WIE HEEFT MIJN ANDREI GEJAT![]()
Als ik zou weten hoe dat moet, wil ik het ook wel eens met zo'n plaatje proberen.quote:
Misschien mag je aan het eind wel ruilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
GODVERDOMME!
WIE HEEFT MIJN ANDREI GEJAT![]()
Ik ging gemakshalve ervan uit dat hij nog wel een ronde over zou blijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien mag je aan het eind wel ruilen
Kan gewoon met Paintquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe dat moet, wil ik het ook wel eens met zo'n plaatje proberen.
Dat dacht ik ook bij het draften op een ander forum. Helaas pindakaas. Vandaar dat ik nu maar geen risico nam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ging gemakshalve ervan uit dat hij nog wel een ronde over zou blijven.![]()
Precies. Niet van die nieuwerwetse dingen voor mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
Golfer gaat het gewoon met een palet en een doek doen.
Volgens Google afbeeldingen nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat niet Ruud Krol ipv Wim Suurbier?
Daarom linkte google ook naar dat plaatjequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Whehe, de jonkies die het verschil tussen Wimpie Suurbier en Ruud Krol niet kennen.
Het befaamde duo Knabbel en Babbel.![]()
Kan je nagaan, ik heb nog maar 1 vleugel volledig bemandquote:
Heb ik ook nog steeds hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:42 schreef Radegast het volgende:
Had ik maar meegedaan aan dit topic, heb zo'n mooi llijstje spelers die nog niet genoemd zijn....![]()
Ik hou het bij de volgende drafts lekker bij misschien wat mindere wereldsterren, maar wel grootheden uit mijn jeugd en probeer het hierna zoveel mogelijk te houden bij onze op eigen Nederlandse velden gespeeld hebbende grootheden uit de jaren 60 en 70.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog twee echte wereldsterren in petto
Mooi werkquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor degenen die nog een mooie opstelling van hun team willen maken later, heb ik even een achtergrondje gemaakt.
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee
Pekel is nu (2x) aan de beurt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar niemand post meer eedn nieuwqe
Mee eensch.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:11 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben al die plaatjes nu wel beu eigenlijk. Heel leuk om het aan het eind van dit spel zo met die opstellingen weer te geven, maar ik hoef echt niet op elke pagina 24x de 'tussenstand' te zien langskomen.
Schiet op joh!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef pekel het volgende:
Sorry mensen, vandaag periodekampioen geworden, en dat even gevierd.
Ik ga nu tweemaal kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |