abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54144780
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Ilovepie het volgende:
En als eht nie zo was, top 40 is omgekocht tot en met =')
Je hoeft maar 1 mediocre liedje te hebben en staat hoog genoteerd, zal deze "artiest" minimum 5 nieuwe hits kunnen maken, ongeacht de kwaliteit.
je liegt als het echt zo makkelijk is wil ik jou er nog wel in zien staan!
pi_54144796
Goatse :p
pi_54145091
Ok, Ik doen mn haar gay, ga naar een Major lable en cover een Liedje van The police, Succes gegarandeerd
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:02:42 #104
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_54145375
Op Wikipedia staat dit: ''Tot nu toe heeft de band te weinig muzikale kennis om zelf muziek en volledige teksten te schrijven, maar zij hopen hier in de toekomst aan te kunnen werken.''

Dus ze kunnen geen instrumenten spelen? Wat is dat voor een rockband.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_54145482
De leden van Metallica waren zo oud, en hadden al Seek & Destoy en The four horsemen geschreven

Nouja, tokio hotel vergelijken met mettalica
pi_54145495
Tokio Hotel
Bill Kaulitz
Mijn god..kvraag me af hoelang het nog duurt voordat dat ding nie meer door de deur past ofsow
Alleen al van zijn haren krijg ik spontaan schrik..ffs...ze willen gewoon de wereld over nemen... Wie weet hoeveel struikrovers en snipers er al verstopt zitten in Bill z'n haar..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:12:08 #107
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_54145624
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Op Wikipedia staat dit: ''Tot nu toe heeft de band te weinig muzikale kennis om zelf muziek en volledige teksten te schrijven, maar zij hopen hier in de toekomst aan te kunnen werken.''

wtf
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_54145767
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef Bellatrix het volgende:

Personnel

* Bill Kaulitz, vocals
* Tom Kaulitz, guitar
* Georg Listing, bass guitar
* Gustav Schäfer, drums

nu jij
pi_54145819
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

Personnel

* Bill Kaulitz, vocals
* Tom Kaulitz, guitar
* Gustav Schäfer, drums

nu jij
"meisje"...het staat toch echt zo op Wiki hoor.. Kan je hoog en laag schreien...maar tstaat er toch zo...ook al ga je nog zo durch den monsum..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:21:18 #110
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_54145930
quote:

[..]

Personnel

* Bill Kaulitz, vocals
* Tom Kaulitz, guitar
* Gustav Schäfer, drums

nu jij
Ja wat nu ik. Nu weten we nog niet of ze instrumenten kunnen spelen. En waar haal je die info vandaan?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_54145951
Tokio Hotel

Als je zonodig top 40 muziek wilt beluisteren, kijk wat lager dan de top 10, White stripes, Snow patrol, Foo fighters... Zij maken tenminste zelf muziek

Alles tokio hotel liedjes zijn hetzelfde, maar met andere teksts
Zelfde gitaargeluidjes, dat zelf ge grootse mongool (In dit geval die wannebe rapp daar, Tom) kan spelen.
pi_54145965
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef DjinN het volgende:

[..]

"meisje"...het staat toch echt zo op Wiki hoor.. Kan je hoog en laag schreien...maar tstaat er toch zo...ook al ga je nog zo durch den monsum..
en sinds wanneer is wikipedia een betrouwbare informatiebron? mensen die wiki vertrouwen
pi_54146019
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Ilovepie het volgende:
Tokio Hotel

Als je zonodig top 40 muziek wilt beluisteren, kijk wat lager dan de top 10, White stripes, Snow patrol, Foo fighters... Zij maken tenminste zelf muziek

Alles tokio hotel liedjes zijn hetzelfde, maar met andere teksts
Zelfde gitaargeluidjes, dat zelf ge grootse mongool (In dit geval die wannebe rapp daar, Tom) kan spelen.
snow patrol ! je verloor zojuist jouw geloofwaardigheid
pi_54146091
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

en sinds wanneer is wikipedia een betrouwbare informatiebron? mensen die wiki vertrouwen
sinds wanneer is TH betrouwbaar
Mensen die geilen op Bill Kaulitz
pi_54146146
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

Jij hebt het jouwe al heeeeeeeel lang geleden verloren
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:26:57 #116
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_54146148
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

Zegt iemand die geilt op een man die eruit ziet als een vrouw, een lelijke vrouw.
pi_54146335
quote:
* Bill Kaulitz, vocals
* Tom Kaulitz, guitar
* Gustav Schäfer, drums
Dat ze achter een instrument staan/zitten betekent niet direct dat ze het kunnen spelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54146413
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Zegt iemand die geilt op een man die eruit ziet als een vrouw, een lelijke vrouw.
Een chick zonder tieten...
pi_54146546
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat ze achter een instrument staan/zitten betekent niet direct dat ze het kunnen spelen
zei kunnen het wel
pi_54146614
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
zei kunnen het wel
Dat weet jij natuurlijk omdat je hun spetterende live performance hebt gezien die net zo goed als de CD was! Echt, goed was dat. Elke noot zuiver, elk liedje klonk precies zoals op de CD, het was net alsof ze een CD hadden opgezet...ow wacht....

Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54146684
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat weet jij natuurlijk omdat je hun spetterende live performance hebt gezien die net zo goed als de CD was! Echt, goed was dat. Elke noot zuiver, elk liedje klonk precies zoals op de CD, het was net alsof ze een CD hadden opgezet...ow wacht....

dat zouden ze nooit doen daarnaast was bij het optreden het gitaarspel fantastisch en ik kan het weten aangezien ik gitaar speel
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:44:33 #122
78498 classpc
I don't like change
pi_54146803
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

dat zouden ze nooit doen daarnaast was bij het optreden het gitaarspel fantastisch en ik kan het weten aangezien ik gitaar speel
Omdat je zelf een beetje op een gitaar kunt pingelen noem je het gitaarspel van die pubers fantastisch?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_54146963
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:44 schreef classpc het volgende:

[..]

Omdat je zelf een beetje op een gitaar kunt pingelen noem je het gitaarspel van die pubers fantastisch?
je zal geen ingewikkelde pentatonische ladders a la Vai terugvinden maar qua powerchords staan ze ver boven andere bands
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:50:52 #124
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_54147014
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef Tokiohotellover94 het volgende:

[..]

je zal geen ingewikkelde pentatonische ladders a la Vai terugvinden maar qua powerchords staan ze ver boven andere bands
En met andere bands bedoel je de Jostiband?
pi_54147069
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

En met andere bands bedoel je de Jostiband?
die band komt wel mooi overeen met jouw niveau van reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')