Lekker op tijd. Ik had vorige week zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
En morgenavond begint het weekend al.
Moet je dat er 2x inwrijven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
En morgenavond begint het weekend al.
Lekker hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekker op tijd. Ik had vorige week zoiets.
Ow, de edit deed het niet. Dus ik postte het nog een keer losquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
Moet je dat er 2x inwrijven?![]()
Rockmeet van fok?
Papier!!![]()
aha... have fun dan maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, de edit deed het niet. Dus ik postte het nog een keer los. Maar ik zie het al. Ik edit het wel even.
En jep, de meet van Fok.
En over een half jaar met pensioen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hè. En dan heb ik een week vrij. Dus volgende week ook 2 dagen werken. De week erop 3. De week daarop ook 3. Oh mèhn
.
Neuh, dan ga ik fulltime werken. Ja, jullie lezen het goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En over een half jaar met pensioen?![]()
Ik euh..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Hmm. Oké. JD en ik gaan winkelen [afbeelding]. En naar de Rockmeet. En ehrmz.. eten bij Anthraxx. En euhh.
Shrek 3 huren bij de videotheek [afbeelding].
Ga de schoonmaaktster helpen ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het al morgenavond 9 uur [afbeelding].
Waar zie je me voor aanquote:
Wat zeik jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:23 schreef shifto het volgende:
morguh, ik kan echt niet fatsoenlijk slowchatten zonder fqr hoor mensen, en die doet het niet!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, dan ga ik fulltime werken. Ja, jullie lezen het goed.
iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Doe voorzichtig![]()
Straks werk je nog 40 uur/week, dan ben je loonslaaf net zoals wij.![]()
Het zal hooguit 36 of 38 uur worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Doe voorzichtig![]()
Straks werk je nog 40 uur/week, dan ben je loonslaaf net zoals wij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |