Ik ookquote:
Nog zo'n weekendverlengerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef JortK het volgende:
Dit is me laatste dag, dan lekker de rest van de week vrij
Ik ook zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Ik ga maar eens aan de studie
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef JortK het volgende:
joels, gewoon bagger gebruiken, daar zit gewoon Quick Quote in
Goed. 100% genezen van de hersenschudding.quote:
Sterkte met overleg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts....
Overleg.
Die highlight heb ik nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Alhoewel het best lang duurt voordat de quickquote knop de reactie in het invoerveld plakt... En tevens zit er geen highlight in, waardoor ik niet altijd reply op mensen die m'n naam noemen in posts....
Overleg.
Lijkt me ook best vervelend eigenlijk. Dan krijg je wel erg veel kleurtjes te zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die highlight heb ik nog nooit gebruikt
Dude!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Godver, net 8 boterhammen weggewerkt, nog honger
Bazen zijn het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb helemaal geen kleuren gebruikt hier.
Vind het maar irritant.
D'r zijn mensen aan het varen hier
Ja, ik snap het ook niet /madquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Acht boterhammen?!!! Ik eet er 2 per dag.
pwnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
FRQ in text_only werkt prima, tevens geen ads
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dude!
Ik krijg met moeite 's ochtends 1 boterham naar binnen!
Dat zou ook wel vreemd zijn als je nòg meer zou gaan etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet /mad
Ik wil neit meer eten, ik ga niet meer eten
Dus vroeg op tijd gaan slapen, betekent bij jou dus ook vroeg wakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...
Niet specifiek, maar ik werd wakker van iemand die buiten met z'n sleutels aan het kutten was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus vroeg op tijd gaan slapen, betekent bij jou dus ook vroeg wakker
Ik ook, en ik heb alleen nog maar cruesli met yoghurt en een appel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar ik ben wel al vanaf half 7 wakker he...
Mja, maar ik zit nu wel met hongerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou ook wel vreemd zijn als je nòg meer zou gaan eten
Dat is altijd handig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
N
[..]
Niet specifiek, maar ik werd wakker van iemand die buiten met z'n sleutels aan het kutten was.
In mijn deur.
Is 06:22 maandag avond?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd handig.
Dronken studenten op maandagavond
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef JortK het volgende:
FQR is niet meer nodig met de baggerlayout [afbeelding]
Jij bent echt helemaal om hè!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:01 schreef JortK het volgende:
FQR is niet meer nodig met de baggerlayout
Ik niet, maar ik ben te lui om FQR weer in te stellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal om hè!
cool!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. 100% genezen van de hersenschudding.
Ik mis het meest de Highlight functie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal om hè!
Dat dacht ik ook.quote:
Idd, misschien ff een BUG topic voor aanmakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik mis het meest de Highlight functie.
en het soepele quickquoten, want met die bagger layout duurt me dat echt te lang?!
En dat is thuis, hier en op de laptop zo... Zal zometeen eens in een vmware image testen, met kale browsers...
quote:
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag iedereen
*dichteresje meldt zich*
ik ben helemaal alleen thuis in het huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
Rustig op 't werk (gelukkig). Collega is nog steeds 'ziek'
Nog steeds niet gezongen voor Yvonne he sararaatsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag iedereen
*dichteresje meldt zich*
Muckippetje!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben helemaal alleen thuis in het huis van mijn ouders
mijn vader en broer zijn werken en mijn moeder is shoppen met de buurvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |