Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Janteh het volgende:
goed topic! dat fok zo sloom is heeft me wel al een paar keer het boek doen open slaan, maar daar blijft het ook een beetje bij
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studeren
Whehe ja heb ik ook wel eens gevraagd en gekregen, maar toen frustreerde het me alleen maar dat ik niet kon reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examens
Op een universiteit is dat wel anders, helaasquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
gewoon opletten in lessen en dan hoef je thuis niks tot nauwelijks wat te doen
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Op een universiteit is dat wel anders, helaas
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardHet enige probleem is dat de hoorcolleges niet verplicht zijn en daarom volg je automatisch minder
(althans, ik).
Haha ja, ik heb ook alle colleges bijgewoond dit blok. Alle 4quote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef fs180 het volgende:
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoond![]()
Inmiddels is mn brief zo goed als afquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Piles het volgende:
Vandaag wilde ik een sollicitatiebrief voor een stage gaan schrijven:
Wel begonnen aan belastingrecht. Maar 8 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |