ja stel je voor dat een prachtige klassieker als Lawrence of Arabia wint van een overhypte sfx film als RotK, Ja dat zou echt belachelijk zijn....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Lawrence wint van RotK, dan delete ik het topic wegens "baggertopic".
Het gaat om het genre.quote:Op maandag 17 december 2007 10:29 schreef OneMe het volgende:
[..]
ja stel je voor dat een prachtige klassieker als Lawrence of Arabia wint van een overhypte sfx film als RotK, Ja dat zou echt belachelijk zijn....
Toch iemand die me gelijk geeft.quote:Op maandag 17 december 2007 10:29 schreef OneMe het volgende:
ja stel je voor dat een prachtige klassieker als Lawrence of Arabia wint van een overhypte sfx film als RotK, Ja dat zou echt belachelijk zijn....
Ja en dat is overduidelijk RotK. Alleen op de soundtrack wint RotK het alquote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef OneMe het volgende:
[..]
Nee het gaat om de beste film binnen het genre.
Precies. LoA isvele malen beterquote:Op maandag 17 december 2007 10:29 schreef OneMe het volgende:
[..]
De beste liggen er al uitquote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef OneMe het volgende:
[..]
Nee het gaat om de beste film binnen het genre.
Waar is staat moet je vind ik zeggen. Dit is namelijk geen universele waarheid. Ik denk dat in jou kleine wereldje lotr een orgasme waard is maar voor mij was het tergend lange zit zonder enkele spanning. Ik snap het niet dat een regiseur als Jackson die met heavenly creatures (erg goed) en braindead (erg leuk) zo voor de mainstream actie gaat. En "A way of life"? Ik zie je daar nu echt al echt achter je computer zitten met je gandalf muts opquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:46 schreef Morwen het volgende:
LOTR is inderdaad geen avonturenfilm, dat is "A way of life" Tolkien is een slag apart en Peter Jackson ook![]()
Nimmer zal er ooit een duo (levend en dood) zijn die mij ooit zo kunnen raken. LOTR zou nooit, nimmer, never verfilmd kunnen worden...........onmogelijk. PJ heeft het gedaan en op zo'n manier dat zowel de fans van Epische verfilmingen als de fans van het gedachtegoed van Tolkien zich erin konden vinden. Tolkien en PJ zijn in mijn ogen het beste duo, zelfs voorbij de dood. En Pirates Of the Caribean is de beste verfilming van een avonturenverhaal.
All heil...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Boeiend allemaal. Indy pwnt ze toch allemaal.
Ja, laat ons dat er elke keer expliciet bij vermelden, dat valt niet af te leiden uit het feit dat het een forum is en dat er steeds een nickname bij elke post staat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:57 schreef OneMe het volgende:
[..]
Waar is staat moet je vind ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |