abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54087100
Het verhaal zit zo; Ik heb een laptop gekocht een jaar ofzo geleden, daarbij had ik een 2 jaar garantie uitbreidingspakket aangeschaft, want voor 100 euro een inverstering van 1400 te verzekeren is altijd een goed idee.

Vandaag begeeft mijn laptop het, doet niet wat ie moet doen en start niet meer op. Dus ik denk, 'bel de mensen bij acer, en zeg dat ik mijn laptop gerepareerd wil hebben. En wel direct.'

Het volgende doet zich echter voor: Ik word eerst in de wacht gegooid voor 15 minuten, daarna krijg ik er een of andere doos aan die niet eens nederlands spreekt, hyaar accent is zo dik dat ik nauwelijks kan verstaan wat ze bedoelt dus leid ik het gesprek maar.

ik: mijn laptop is stuk, hij moet gerepareerd worden hoe werkt dit?
zij: dan moet u uw regestratie en wachtwoord geven en dan maak u een afspaak met ophaaldiens.
ik: welke ' regestratie' en wachtwoord bedoelt u?
zij: nou meneer, van uw aankoop datum?
ik: ik heb zo'n acer advantage ding gekocht destijds... dat?
zij: nou meneer, ik heb uw wachtwoord en ' regestratie' noudig
ik: Ja hallo, laptop ging op mijn werk stuk, ik wil dat ie gerepareerd wordt, moet ik die gegevens dan bij de hand hebben?
zij: nou meneer, ja. Tot ziens.
ik: doei

Dus ik kan niet eens iets doen voordat ik die registratie formulieren heb gevonden... belachelijk.


Klacht: acer
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:39:44 #2
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_54087268
GRomm... ik moet ook snel even bellen met die Acer mensne, zitten 2 scheurtjes bij de scharnieren op de klep.

Dus als jij eerst even uitzoekt wat je allemaal bij de hand moet hebben, dan vertel je dat hier even, en dan help ik ook wel even mee met je gevoel!

Acerservice zuigt
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:40:57 #3
27699 Ravage
thinking about you
pi_54087295
Dat is waarschijnlijk dan zo'n callcenter dat naar de Antillen is ge-outsourced
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:01 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54087363
Je hebt hem verzekerd, maar je weet niet hoe?
pi_54087767
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:45 schreef Darklight het volgende:
Je hebt hem verzekerd, maar je weet niet hoe?
Ik weet zeker wel hoe; ik heb een advantage packet gekocht, waardoor de garantie met 2 jaar is uitgebreid.

Is het mijn zaak om dat te regelen hoe dat in zijn werk gaat? Nee, dat is Acer z'n zaak.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:15:19 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54087779
Het is bij HP en al die andere 'A'-merken niet veel beter.

Voor particulier gezeik hebben gewoon minder tijd lijkt het wel. Uitzonderingen heb je altijd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:34:37 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_54088139
Gewoon terugbrengen bij de toko waar je hem hebt gekocht. Zij hebben als het goed is nog gedocumenteerd staan wat je hebt gekocht en wanneer.

Zij kunnen dan met Acer zorgen dat je je laptop gerepareerd krijgt... over een maand of 2
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_54088390
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:31 schreef HostiMeister het volgende:

Vandaag begeeft mijn laptop het, doet niet wat ie moet doen en start niet meer op. Dus ik denk, 'bel de mensen bij acer, en zeg dat ik mijn laptop gerepareerd wil hebben. En wel direct.'
Ik zou je na die woorden direct laten vallen.
pi_54088455
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik zou je na die woorden direct laten vallen.
punt 1, waarom?
punt 2, lees dat heb ik nergens gezegd, dat was mijn redenatie
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54088489
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

punt 1, waarom?
punt 2, lees dat heb ik nergens gezegd, dat was mijn redenatie
punt 1, Normale communicatie is altijd mogelijk. Commanderen en irritant doen heb je niets aan en maak je het jezelf alleenmaar moeilijk mee, vooral als je mensen aan de lijn krijgt die lijken op mij.
punt 2, dat zeg je wel, lees de quote.
pi_54088509
Exact de reden dat ik geen Acer craptop heb
pi_54088527
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon terugbrengen bij de toko waar je hem hebt gekocht. Zij hebben als het goed is nog gedocumenteerd staan wat je hebt gekocht en wanneer.

Zij kunnen dan met Acer zorgen dat je je laptop gerepareerd krijgt... over een maand of 2
Anderhalfmaand.
pi_54088556
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef McKillem het volgende:

[..]

punt 1, Normale communicatie is altijd mogelijk. Commanderen en irritant doen heb je niets aan en maak je het jezelf alleenmaar moeilijk mee, vooral als je mensen aan de lijn krijgt die lijken op mij.
punt 2, dat zeg je wel, lees de quote.
Ík commandeer niemand, zo werkt dat niet. Is het voor jou mogelijk de OP nog een keer te lezen? Daarin zie je het daadwerkelijke gesprek. Ik dacht,'die zooi moet zsm gerepareerd worden'. Ik heb nergens tegen een iemand gezegd dat ik wel direct die zooi moest hebben. Lees!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54088663
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ík commandeer niemand, zo werkt dat niet. Is het voor jou mogelijk de OP nog een keer te lezen? Daarin zie je het daadwerkelijke gesprek. Ik dacht,'die zooi moet zsm gerepareerd worden'. Ik heb nergens tegen een iemand gezegd dat ik wel direct die zooi moest hebben. Lees!
quote:
Vandaag begeeft mijn laptop het, doet niet wat ie moet doen en start niet meer op. Dus ik denk, 'bel de mensen bij acer, en zeg dat ik mijn laptop gerepareerd wil hebben. En wel direct.'
pi_54088725
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:00 schreef McKillem het volgende:

[..]


[..]
Wie levert hier nu een kloteproduct? Laten we dat even vooropstellen. Overigens is het eerste aanspreekpunt altijd de winkelier, die moet het maar regelen met Acer.
pi_54088892
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wie levert hier nu een kloteproduct? Laten we dat even vooropstellen. Overigens is het eerste aanspreekpunt altijd de winkelier, die moet het maar regelen met Acer.
Mwah, de hele productlijn als klote bestempelen naar aanleiding van 1 kapot topje is een beetje triest.
We hebben hier allmeaal acer tops, werken uitsteekbaar.
pi_54089099
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:00 schreef McKillem het volgende:

[..]


[..]
Ben jij nou echt blind?
IK HEB NOOIT , 'en wel direct' TEGEN IEMAND GEZEGD.

Jezus...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:32:27 #18
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54089402
Niemand?

Okay dan doe ik het wel: Acer
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54089540
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mwah, de hele productlijn als klote bestempelen naar aanleiding van 1 kapot topje is een beetje triest.
We hebben hier allmeaal acer tops, werken uitsteekbaar.
Waar doe ik dat? Het is echter evident dat dít product een kloteproduct is. Acer moet nu niet doen alsof je ze op de blote knietjes mag danken dat ze je klacht in behandling nemen.
pi_54106322
Eigenlijk is extra garantie bijkopen overbodig. Een laptop moet ongeveer 3 jaar mee kunnen gaan en als ie binnen die tijd kapot gaat, heeft de fabrikant een soort van 'ondeugdelijk' product geleverd en heb je recht op een bepaalde vergoeding voor de reparatiekosten. Maar omdat dit zó moeiilijk te regelen is, omdat zowel de winkelier als de fabrikant naar elkaar verwijzen (heb het zelf meegemaakt, ook met een Acer) en het bepalen van hoe de reparatiekosten verdeeld worden nogal wat discussie oplevert, is het gewoon handiger om extra garantie bij te kopen, zodat je zeker weet dat je alles vergoed krijgt.

Nog even wat laatste opmerkingen:

Acer
Service van Acer
Dell

Als je bij Dell een probleem hebt, gewoon even opbellen, het productnummer dat op je laptop staat doorgeven, dan checken ze even of je nog binnen de garantieperiode zit, zo ja, wordt er direct een afspraak gemaakt wanneer de monteur langs kan komen of een vervangend onderdeel wordt kostenloos binnen 2 à 3 werkdagen opgestuurd. Dát is service
pi_54114290
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef CG het volgende:
Maar omdat dit zó moeiilijk te regelen is, omdat zowel de winkelier als de fabrikant naar elkaar verwijzen (heb het zelf meegemaakt, ook met een Acer) en het bepalen van hoe de reparatiekosten verdeeld worden nogal wat discussie oplevert, is het gewoon handiger om extra garantie bij te kopen, zodat je zeker weet dat je alles vergoed krijgt.
In feite dus gewoon chantage, want ze moeten gewoon minstens 2 jaar fabrieksgarantie geven, en als het redelijkerwijs nog langer mee moet gaan is de garantie ook verplicht. Apple geeft standaard ook maar 1 jaar, wat het hier voor de rechter niet zou houden.
quote:
Als je bij Dell een probleem hebt, gewoon even opbellen, het productnummer dat op je laptop staat doorgeven, dan checken ze even of je nog binnen de garantieperiode zit, zo ja, wordt er direct een afspraak gemaakt wanneer de monteur langs kan komen of een vervangend onderdeel wordt kostenloos binnen 2 à 3 werkdagen opgestuurd. Dát is service
En dat zou ik ook denken: je serienummer (en wellicht je factuurgegevens zodat je kan bewijzen dat jij de koper bent) is toch genoeg om compleet na te trekken waar en wanneer het apparaat is geproduceerd, door welke leverancier het is geleverd, etc? En ook of er extra garantie op dat apparaat is geregistreerd. Waarom je daar een wachtwoord of extra registratienummer voor nodig hebt is me een raadsel...
pi_54123133
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef CG het volgende:
Eigenlijk is extra garantie bijkopen overbodig. Een laptop moet ongeveer 3 jaar mee kunnen gaan en als ie binnen die tijd kapot gaat, heeft de fabrikant een soort van 'ondeugdelijk' product geleverd en heb je recht op een bepaalde vergoeding voor de reparatiekosten. Maar omdat dit zó moeiilijk te regelen is, omdat zowel de winkelier als de fabrikant naar elkaar verwijzen (heb het zelf meegemaakt, ook met een Acer) en het bepalen van hoe de reparatiekosten verdeeld worden nogal wat discussie oplevert, is het gewoon handiger om extra garantie bij te kopen, zodat je zeker weet dat je alles vergoed krijgt.
Garantie bijkopen kan ook meer voordelen hebben, zo kan dat het verschil maken tussen repareren waardoor hij het weer min of meer doet en het meteen krijgen van een nieuw apparaat.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_54123258
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Henno het volgende:
En dat zou ik ook denken: je serienummer (en wellicht je factuurgegevens zodat je kan bewijzen dat jij de koper bent) is toch genoeg om compleet na te trekken waar en wanneer het apparaat is geproduceerd, door welke leverancier het is geleverd, etc? En ook of er extra garantie op dat apparaat is geregistreerd. Waarom je daar een wachtwoord of extra registratienummer voor nodig hebt is me een raadsel...
Minder controle staat gelijk aan meer fraude. Het is dus heel logisch dat sommige bedrijven er voor kiezen om meerdere lagen van controle in te bouwen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:58:07 #24
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_54125642
ACER ruleert.

Goedkoop en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')