Ja maar die kan ik nergens vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Trigalti het volgende:
Not a chance..
Over die skull.. je moet een jumppad hebben... gooi em op het schuine stuk.. en jump dan bovenste etage in..
Easy as cake
Ja nou weten we het wel dat je 360 dood is, hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wacht nu al een week op mijn nieuwe xbox.. nog steeds een RRoD... Kut Hardware van MS
Tot ik het ding terug heb.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel dat je 360 dood is, hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Je kan ook de zogenaamde grenade jump doen, Granaat op de grond gooien en op het moment dat dat ding ontploft spring je er overheen, dan krijg je extra airtime.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik nergens vindenWeet jij waar zo jumppad ligt?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Extra levels via Xbox Live voor Beautiful Katamari
Fucking oplichters
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef Henk-B het volgende:
PES FTW
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou voor FIFA gaan, veel beter dan PESIk ben uitgekeken op PES, SNES graphics
quote:Zeer Gelimiteerd!
Wees er snel bij OP = OP
where can i find?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Doen jullie allen trouwens mee met de 'fok is retetraag actie'?
Jep.. die ligt nog buiten voor je dat gebouw in gaat...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik nergens vindenWeet jij waar zo jumppad ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |