Wat is dat STRP thingy dan? En wat is de connectie met de Chemical Brothers? Ik mis het evenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:34 schreef bleiblei het volgende:
Maar dus, Feb, is Area51 niet perongeluk zo semi half gesloopt?
Eigenlijk wil ik wel wat meemaken van dat STRP thingy. Nu ben ik nog jong en hip, dan kan het nog.
Van de DDW wil ik in ieder geval de Graduation en concept cars zien.
Dat is ook weer waar. Ik moet daar nog steeds aan wennen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet meer hoor, je bent mens nummer 2 al afgevallen![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, volgens mij duurt het best lang eer je ook geestelijk slank bentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik moet daar nog steeds aan wennen.
STRP is een festival in Strijp (S) waar onder andere de Chemical Brothers dus komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef febster het volgende:
[..]
Wat is dat STRP thingy dan? En wat is de connectie met de Chemical Brothers? Ik mis het even
Ook leuk, gaan werken om 6:00 en huisgenoten die nog niet zijn wezen slapen
Heel lang heb ik het gevoel. Maar die stoel lijkt mij lekker om rondjes in te draaienquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, volgens mij duurt het best lang eer je ook geestelijk slank bent
wat was dat straks nou met die Machteld Vlaanderen eigenlijk?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
STRP is een festival in Strijp (S) waar onder andere de Chemical Brothers dus komen.
Eerst eens kijken of ik mijn bank verpatst krijgquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel lang heb ik het gevoel. Maar die stoel lijkt mij lekker om rondjes in te draaien
Machteld Vlaanderen (rechts)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat was dat straks nou met die Machteld Vlaanderen eigenlijk?
Ik heb drie andere Fixhult banken gezien op MP, allemaal driezitters, een voor 150, een voor 220 en een die volgens de advertentie zo goed als nieuw moest zijn, maar er op de foto tot op de draad versleten uit zagquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef amaranta het volgende:
die krijg je hendig verkocht sq
en machteld is maar matig als je het mij vraagt
oh die..dat was 3 maanden geleden al op geenstijl...niks gemist dusquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Machteld Vlaanderen (rechts)
[ afbeelding ]
via welk kanaal?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:02 schreef amaranta het volgende:
ja makkelijk sq
Grietje die uit de JOVD (jongeren VVD) is geknikkerd omdat ze in de krant had gezegd dat er best veel jongeren bij de JOVD Verdonk symphatiseren. En dat vonden ze niet kunnen want de JOVD wordt off course flink gesponsord door de VVD. En toen Coen & Sander der gingen bellen ging het al gauw over der tieten, of ze een hyves had... etc. Dat werkquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat was dat straks nou met die Machteld Vlaanderen eigenlijk?
Ik weet totaal niet wie dat mens is en wat er mee aan de hand zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh die..dat was 3 maanden geleden al op geenstijl...niks gemist dus
Ik heb pas 1 keer eerder iets "verkocht", dat was een oud bed voor een tientje, ik kon er wel om lachen eikquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:05 schreef Juup© het volgende:
Als ik iets verkoop online, dan heb ik er altijd moeite mee om vreemde mensen hier binnen te laten zodat ze het product kunnen bekijken. Daarom verkoop ik ook zelden iets.
oh..dat had ik niet meegekregen...er blijft niet veel van de VVD over dan een zielig hoopje...ik zou bijna op verdonk gaan stemmenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grietje die uit de JOVD (jongeren VVD) is geknikkerd omdat ze in de krant had gezegd dat er best veel jongeren bij de JOVD Verdonk symphatiseren. En dat vonden ze niet kunnen want de JOVD wordt off course flink gesponsord door de VVD. En toen Coen & Sander der gingen bellen ging het al gauw over der tieten, of ze een hyves had... etc. Dat werk.
Ik 4 maal. Een salontafel + stoelen, Banken, iPod en inline skates.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer eerder iets "verkocht", dat was een oud bed voor een tientje, ik kon er wel om lachen eik
Zet er een foto van je tieten bij?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er te ongeduldig voor. Ik wil meteeeeen reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |