Jarenlang dagelijks tangen kan de boel inderdaad aardig gesloopt hebben...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:58 schreef Jens_K het volgende:
Die Nadia tegen Dennis;
"Wil je maar haar 'voorzichtig' nat maken?" "Echt voorzichtig?"..
Alsof het van suiker is gemaakt.
Misschien zijn matties.......waarschijnlijk durven die zich niet meer in dat hok te vertonen, schamen zich rot voor een mattie als Dennix. Gokjequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:56 schreef riri het volgende:
wat zei nadia?
wie wilden er niet komen voor dennix?
ze zei tegen amanda...'dat is toch raar"'?
Daar is de redaktie niet voor nodig. Daar is Lieke zelf al mee bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:03 schreef marky het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat de redaktie bezig is met de boel weer overhoop te gooien en Lieke zo sturen dat ze Huub buitenspel zet zodat die opzoek moet naar een backup en die zal Huub dan waarschijnlijk noodgedwongen moeten zoeken bij Brian. Dan heeft de redaktie zijn zin want dan neemtHuub Brian mee naar de finale.
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jarenlang dagelijks tangen kan de boel inderdaad aardig gesloopt hebben...
Lekker ruiken zal dat. Schone (...) was die bij vuile was in een vuilniszak zit te broeien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef Varen het volgende:
Palma heeft de schone was bij de vuile gegooid in 2 vuilniszakken, die staan buiten.
Dennis in onderbroek en Nadia in badjas staan het uit te zoeken.
Wees blij dat hun iets hebben.Het is nog altijd beter om naar te kijken dan haarstylen,maskers nemen,nutteloos gelul van Nadia en Dennis.En Brian doet echt de hele dag geen donder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik word al weer helemaal zat als ik Huub, Jaap en Lieke zie zitten... Het blijft maar doorgaan die 'internetshow-shit'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |