Dennix overschreeuwt iedereen met zijn gekweel, niemand is te verstaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:14 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze Dennix niet laten stoppen met zingen
hoe zielig kun je dan zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef dl3b het volgende:
Lieke heeft Dennix zaterdagavond tijdens het onderonsje in de slaapkamer verteld dat Ivar talentscout is voor een grote platenfirma....
Dat verklaart zijn zangdrang op dit moment.
Nou snap ik zijn gekrijs sinds dat Ivar er isquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef dl3b het volgende:
Lieke heeft Dennix zaterdagavond tijdens het onderonsje in de slaapkamer verteld dat Ivar talentscout is voor een grote platenfirma....
Dat verklaart zijn zangdrang op dit moment.
Tja, hoe graag wil je.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Nou snap ik zijn gekrijs sinds dat Ivar er is![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:26 schreef Varen het volgende:
Huub, Lieke en Jaap vroegen of iedereen even wou gaan zitten. Toen zeiden ze bedankt en nu kan iedereen weer aan zijn werk. Amanda kon het grapje niet waarderen en begon Liekes haar af te katten
Volgens mij baalt Ivar als een stier maar zit Amanda in het pakket van mensen lesgeven in dat hok. Ze leert de nummers stomweg uit haar hoofd, ze kan geen noot lezen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij erg vermoeiend, Amanda les geven .........![]()
Voorlopig wordt hij door die sneak van een Nadia al van links naar rechts gebashed zonder dat ie het doorheeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Naad hoort Dennix uit over zijn zogenaamde voetbalcarrïere. Ze zegt dat hij geen doorzetter is, Dennix zegt van wel, hij was zelfs beter dan Heitinga....![]()
Het is misgegaan toen hij een jaar of 17 was, verkeerde vrienden, alleen maar op straat rondhangen.....hij was echt de makkelijkste niet hoor.
Wat kan die gast zichzelf in de maling nemen zeg. Verwacht hij nu echt dat streamers daar intrappen?
preciesquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
Dennis is gewoon superblij dat hij van Nadia af is.. dat is het!!!![]()
Dat zou het best eens kunnen zijn, heel logisch eigenlijk. Klaarkomen kon hij niet, zelfs na uren pompen eindigde het in een blowjob door Naad, het is idd opluchting.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
viel me op, toen hij bedacht dat hij niet meer met haar hoefde te sexen
werd hij opeens heel blij
maar ok dit gesprek gaat weer 2 uur duren ?
En nu heb je last van een halve lay out in je posts?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Mensen die last hebben
van een halve layout:
Voor de meeste mensen
gold dat ze hun lay out in
Opties moesten wijzigen.
Zelf heb ik hem van
baggerlayout op
foksilver moeten
zetten.
Nee joh nu juist niet meer..... maar ik zei dat het veranderen naar een andere layout het probleem voor de meest e gebruikers de oplossing was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu heb je last van een halve lay out in je posts?
Dat zal best als loodsplaatsquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:59 schreef Varen het volgende:
Dennis moet zijn oor op de buik van Nadia leggen: Ze klotst
Hoi en welkomquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Jens_K het volgende:
Na maanden lang hier op FOK hebben meegeleest, heb ik toch maar mijn account opgezocht om lekker mee te praten
Hoi en welkomquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Jens_K het volgende:
Na maanden lang hier op FOK hebben meegeleest, heb ik toch maar mijn account opgezocht om lekker mee te praten
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:07 schreef Jens_K het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |