Naad heeft het dus niet van een vreemde. Zij deed hetzelfde bij vriendinnen en ex-schoonmoeder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:47 schreef Dark het volgende:
Amanda - jij spreekt je contactpersoon ook vaak.
Nadia - komt door m'n moeder, dat is echt een stalker hoor, hihihihih..........
Ik krijg steeds zo'n rare layout en start hem dan maar weer opnieuw op, hij is wel lekker snelquote:
En Brian zal zich er ook mee gaan bemoeien uiteraard.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:42 schreef Varen het volgende:
Amanda en Nadia mogen een proefkolom schrijven.
Ze willen samen een fotoshoot doen.
Nadia heeft de opdracht van haar contactpersoon gekregen om dingen te verzinnen, die ze samen kunnen doen.
Tja, haar moeder onderneemt helemaal geen actie waar het haar dochter Amanda betreft, dus dan zal ze dit ook wel nooit doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef Varen het volgende:
Amanda begint weer over de ketting, die Lieke's moeder meegenomen heeft.
Ze vond dat een vreemde aktie en vergeet dat nooit meer. Haar moeder zou nooit zo iets doen
Ik heb hem maar in "bagger'gezet, met 'silver'kom ik er helemaal niet meer op.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik krijg steeds zo'n rare layout en start hem dan maar weer opnieuw op, hij is wel lekker snel
Bij mij hetzelfdequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
Elke keer als ik refresh, doet FOK vreemd en moet ik opnieuw FOK opnieuw afsluiten en opstarten
Hier precies hetzelfde, raaaaaaaaaaaarrrrrrrrr.........quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
Elke keer als ik refresh, doet FOK vreemd en moet ik opnieuw FOK opnieuw afsluiten en opstarten
slaat echt nergens op....... van Jaap kan ik het snappen, die kan goed schrijven..... maar die 2quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef riri het volgende:
nadia en amanda willen een column gaan schrijven...het moet niet gekker worden
Dennis begint zich steeds maffer te gedragen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Dennis kweelt - Nadia, gekke, gekke chick..........ben je wel een beetje hè?
Nadia reageert niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |