maar waarom maar 3 eetlepels bij het ontbijt? je kan me niet wijs maken dat je dan niet meer naar binnen kunt krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb geen hongergevoel... en na het avond eten zit ik gewoon vol.
Moet ik meer eten dan mijn maag wil alleen omdat het moet?
Ik let wel idd op de kcal maar de dingen die voorheen lekker vond, vind ik ze nu niet meer lekker. Al die vette sauzen... cola.. ieegh.. vroegha dronk ik anderhalf liter cola op een dag weg... nu drink ik crystal clear en spa rood
.
Eerlijk gezegd eet ik echt niet veel minder als voorheen... heb gewoon nu veel meer beweging en geen cola.
Meer hoef ik niet. Je moet rekening mee houden dat ik vroegah... NOOIT ontbeet.. ieegh kreeg niks naar binnen... hoogstens een kop koffie of een kop thee. Ik ben al trots op mijnzelf dat ik de overstap naar fruitontbijt had gemaakt en nu naar een echt ontbijtquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom maar 3 eetlepels bij het ontbijt? je kan me niet wijs maken dat je dan niet meer naar binnen kunt krijgen
en als je nu zo zorgen maakt om de kcal kan je cruesli veranderen in muesli en kan je een gewone hoeveelheid eten
Ik denk dat als je eerst pizza's en macdo's en cola at en dronk en nu je bovenstaande lijstje dat je dan echt veel minder eet dan voorheen. In het aantal cal. dan hè. Ik denk dat op den duur dat wat je eet iets te weinig gaat zijn. Je moet oppassen dat je je metabolisme niet verpest. Je hebt kans dat je lichaam nu in de spaarstand is geschoten. Dat wil dus zeggen, mocht je weer meer gaan eten, dat je dan sneller aankomt dan voorheen. Ik wil je niet bangmaken hoor, maar ik ben al wat ouder en door mijn vele gejojo, kan ik lang niet meer zoveel eten als vroeger. Maar goed, ik zou vroeger ook nooit hebben geluisterd en ik ben eigenlijk nog steeds stronteigenwijs, maar dan heb ik het maar gezegdquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb geen hongergevoel... en na het avond eten zit ik gewoon vol.
Moet ik meer eten dan mijn maag wil alleen omdat het moet?
Ik let wel idd op de kcal maar de dingen die voorheen lekker vond, vind ik ze nu niet meer lekker. Al die vette sauzen... cola.. ieegh.. vroegha dronk ik anderhalf liter cola op een dag weg... nu drink ik crystal clear en spa rood
.
Eerlijk gezegd eet ik echt niet veel minder als voorheen... heb gewoon nu veel meer beweging en geen cola.
Oh en al die pizza's en mcdonalds zijn ingeleverd voro gezonde eten ennuh.. .3 a 4 zakken chips in een week ook niet meer
meer ontbijten zou een goed begin zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Dizer het volgende:
Ok mensen, leg me dan uit wat ik meer moet eten??? Wanneer? Want ik zou het niet weten... Meer ontbijt? Meer avondeten? Meer lunch? Na de lunch en het avondeten zit ik echt hardstikke vol... hoe los ik het dan op?
Heb je jezelf al aangemeld op Dieetweb?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef mBluppie het volgende:
pfff en ik voel me nog steeds klote...
de weegschaal was vanmorgen wel lief voor me... toch wel iets van 0.5 kilo lichter
Ik heb trouwens Troel een PM gestuurd, maar ik sta nog steeds niet in het lijstje?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je jezelf al aangemeld op Dieetweb?
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef conleche het volgende:
Normale dag:
-knip giga lijst-
Het is maar een voorbeeld hè, beter zou zijn om bv. nog een boterham te eten 's ochtends, maar als je dat er echt niet in krijgt, doe je dat om een uur of 11 ofzo.
ben jij ook een man van 1,88 ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.
Dizer, je moet doen wat voor jouw goed voelt. Ik ben 15 kg afgevallen door 's ochtends cruesly, overdag 2 broodjes met mager beleg, 2 stuks fruit en 's avonds avondeten. Verder sportte ik niet en ik heb een kantoorbaan. Ik had een dagtotaal van ong. 900 kcal. Officieel 300 kcal te weinig. Maar ik deed het er perfect op. En toen ik weer normaal (dwz, gezond en niet te veel) ging eten ben ik niet aangekomen vanwege een verlaagd metabolisme. In fact, ik weeg nu zelfs een kilo lichter dan mijn streefgewicht.![]()
Waar je wel op moet letten is dat, hoe lichter je wordt, hoe minder je lichaam nodig heeft aan basiscalorieen. Maar ga je niet volproppen omdat 'het zo hoort'. Jij weet wat goed voelt en wat voor jouw lichaam werkt. En als dat niet overeenkomt met de standaard, so be it.
Succes met afvallen
Thanks. Ik ga geen gekke dingen doen omdat het moet hoor. Ik weet ook hoe mijn eigen lichaam in zijn werking gaat iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.
Dizer, je moet doen wat voor jouw goed voelt. Ik ben 15 kg afgevallen door 's ochtends cruesly, overdag 2 broodjes met mager beleg, 2 stuks fruit en 's avonds avondeten. Verder sportte ik niet en ik heb een kantoorbaan. Ik had een dagtotaal van ong. 900 kcal. Officieel 300 kcal te weinig. Maar ik deed het er perfect op. En toen ik weer normaal (dwz, gezond en niet te veel) ging eten ben ik niet aangekomen vanwege een verlaagd metabolisme. In fact, ik weeg nu zelfs een kilo lichter dan mijn streefgewicht.![]()
Waar je wel op moet letten is dat, hoe lichter je wordt, hoe minder je lichaam nodig heeft aan basiscalorieen. Maar ga je niet volproppen omdat 'het zo hoort'. Jij weet wat goed voelt en wat voor jouw lichaam werkt. En als dat niet overeenkomt met de standaard, so be it.
Succes met afvallen
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee. Vanwaar deze vraag? Voor zo ver ik kan lezen, refereer ik alleen aan mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |