ja, dennis is er niet vatbaar voor, Luc en Nadia waren wel geirriteerd dus hopla terug naar Nadia en Luc!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, gaan ze weer weg van Brian en nu naar Dennix
Dat was Dennis toch, die dat zei.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Nee, het was de grootspraak van neprappert Luc
Hij heeft nog minder dan Dennis gedaan daar in de maand ofzo dat ie daar zit! Dezelfde ik-doe-dit, ik-pik-dat-echt-niet als Dennis altijd had en er komt ook geen ene fuck uit....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzo
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemandquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Herstel : Ze weet het niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
BREAKING NEWS:
Nadia bekent dat Luc een grotere penis heeft dan nix.....
Dat is emancipatie! Dennis is een moderne man, de dames krijgen gewoon wat ze altijd gewenst hebben....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef riri het volgende:
[..]
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemand
dat is wat luc nadia probeert duidelijk te maken
Dat snapte ik ook nog wel het ging mij alleen om de taal die het watje gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef riri het volgende:
[..]
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemand
dat is wat luc nadia probeert duidelijk te maken
Niet om de hete brij draaien Huub.... je hebt last van Lieke en je kan niet met haar zonder relatie in DGK....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft zichzelf maar tegen spreken. Eerst gaat het niet om het geld, nu is het maar om een half miljoen, het gaat maar door.
Ja idd slaapverwekkend typequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:12 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder dan Dennis gedaan daar in de maand ofzo dat ie daar zit! Dezelfde ik-doe-dit, ik-pik-dat-echt-niet als Dennis altijd had en er komt ook geen ene fuck uit....
voor mij is ie een goede gast, maar wel een neprappert en een saaie gastspeler
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja idd slaapverwekkend type
Toen hadden beiden Jaap nog niet. Nu kunnen ze ieder afzonderlijk op Jaap terug vallen. Staaft alleen maar dat ze beiden een show opvoeren als gelukkig stelquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wilde een tijdje geleden haar 24 u aanvragen en Huub vroeg bijna in tranen of hij haar kon helpen.
Huub denkt erover en het enige wat eruit komt bij Lieke is: als dat is wat je wil, jij moet dat zelf beslissen.
Ik denk dat hij haar reactie peilt. Huub gaat niet weg hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof dat Lieke niet zegt wat Huub wil horen nu ............
jij hebt duidelijk geen vriendinquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:23 schreef BsJanssen het volgende:
Lieke komt de keuken in en geeft aan tegen Huub dat ze het er niet over wilt hebben en ineens zegt Huub "ik denk erover om het huis uit te gaan".
hoe krijg ik toch nog genoeg aandacht....
dat had ieder andere gastspeler kunnen doen, dat is echt niet moeilijk... gewoon ja en amen zeggen en haar gepraat aanhorenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......
Alsof je dat type niet meteen al bij dag 1 kon doorzienquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......
Je weet het altijd pas echt zeker als je het ziet gebeuren.....en botter dan dat zij het doet heb ik nog niemand iemand een mes in de rug zien stekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof je dat type niet meteen al bij dag 1 kon doorzien![]()
het valt me nog mee, ze is gelukkig te moe voor een discussie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
Wat stelt Lieke zich alweer als een strontvervelend mokkel op.
met z'n ogen dicht in bed (of ie slaapt is een 2de)quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:36 schreef Stupidisco het volgende:
waar is Dennix ?
edit: ff pissen dus
Vannacht vond ik Lieke ook verdacht onderdanig praten naar Huub toe. Volgens mij heeft ze het toen opgegeven. Zij is hem liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik ga liever op mijn hoogtepunt weg.
Lieke: ga een nachtje over slapen, vraag een gesprek met Anita aan.
Huub heeft helemaal niets met haar.
mijn derde kan elk moment komenquote:
Als Huub weg is heeft ze een bond met Jaap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht vond ik Lieke ook verdacht onderdanig praten naar Huub toe. Volgens mij heeft ze het toen opgegeven. Zij is hem liever kwijt dan rijk.
Wel nee, dan ga je met je wakkere baby 's nachts in slaap wiegen voor FOKquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
mijn derde kan elk moment komenover 1 week uitgeteld dus dat wordt afkicken met nachtelijk streamen....
Misschien probeert ie de febo te bespelen dat hij Lieke kan lozen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:40 schreef riri het volgende:
het is heel goed dat huub dit uitspreekt.....als hij opstapt klapt het programma in elkaar
weet zeker dat de leiding zich niet pretig voelt met zijn uitspraken,die weten ook dat er wat gebeuren moet
volgens mij is dat albijna gebeurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:40 schreef riri het volgende:
het is heel goed dat huub dit uitspreekt.....als hij opstapt klapt het programma in elkaar
weet zeker dat de leiding zich niet pretig voelt met zijn uitspraken,die weten ook dat er wat gebeuren moet
quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Krijg ook een beetje het idee dat Huub een toneelstukje op voert om Lieke te testen in haar loyaliteit.
Schei uit, Lieke is ook zat van dat gezeur van Huub voor de streamers. Lieke heeft dit Huub al tientallen keren zien doen.......quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Slieko wrijft eigenlijk alleen maar in, wat een hork van een wijf.![]()
Kunnen ze daar weer lekker ruzie over maken dat ie niet alles uitspreekt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik zit er een hele tijd mee.
Het moet voor hem dan nu toch wel duidelijk zijn. Eruit met dat takkemokkel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Krijg ook een beetje het idee dat Huub een toneelstukje op voert om Lieke te testen in haar loyaliteit.
preciesquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei uit, Lieke is ook zat van dat gezeur van Huub voor de streamers. Lieke heeft dit Huub al tientallen keren zien doen.......
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Waarom moet hij har daar ook om 0245 mee lastig vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Als ik hier niet wil zijn, dan is het een pro-actieve keuze en geen negatieve keuze.
Er is ook geen warmte te voelen in haar reacie.
Geeft hoop deze ontwikkeling, Lieke naar huisquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Realisatiemoment voor Huub. Hij heeft het veel te lang met een achterbaks mokkel gedaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:49 schreef BsJanssen het volgende:
en Lieke gaat naar Jaap?
FEBO!! streams weg van Nadia en op Lieke en Jaap!!!!!
Daar zou ik maar niet op rekenen......Lieke weet waarvoor ze daar zit....poen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geeft hoop deze ontwikkeling, Lieke naar huis![]()
Welneequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen......Lieke weet waarvoor ze daar zit....poen!
Helemaal mee eens. Er was volgens mij maar 1 iemand die hem weer met beide benen op aarde kon zetten en dat was Sylvia.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
huubje stelt zich boven iedereen
toch niks vreemd an omdat te zeggen
het is een overbetelijke betweter
Wat een onzin, Huub is altijd de 1ste om dingen uit te praten of te besprekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
Betweten of beter weten wil nog niet zeggen dat je je boven iemand stelt. Als iemand zich boven anderen stelt is het juist slieko wel met haar welbekende AiR.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
Sylquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er was volgens mij maar 1 iemand die hem weer met beide benen op aarde kon zetten en dat was Sylvia.
het zo onmenselijk zijn om hen nu naar bed te sturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En weer wordt hij in bescherming genomen. Het is gewoon tijd geweest om naar bed te gaan......
dat heeft niets te maken met het feit dat Huub zich boven andere plaatst. Hij moet het middelpunt van de aandacht zijn en kan maar moeilijk een andere mening accepteren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een onzin, Huub is altijd de 1ste om dingen uit te praten of te bespreken![]()
Is dat zo? Of om zijn gelijk te halen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een onzin, Huub is altijd de 1ste om dingen uit te praten of te bespreken![]()
Daarom is hij het ook zo zat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
Lieke&Jaap hebben het weer over zijn alcoholgebruik, wat hij dus al maanden niet doet![]()
Je kan je niet boven iemand stellen. Huub is wie hij is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nomrc2 het volgende:
Sylvia, de winnaar van DGK voor mij.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er was volgens mij maar 1 iemand die hem weer met beide benen op aarde kon zetten en dat was Sylvia.
Die had die kutslieke van meet af aan door.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia, de winnaar van DGK voor mij.
en dan z'n ongelijk toe te gevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom vinden zoveel mensen dat toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Inderdaad, dat deed ze.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die had die kutslieke van meet af aan door.![]()
ach...doe niet zo dramatisch....dit zijn dingen die bij het leven horenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke gaat redden wat er te redden valt ..........
Natuurlijk kan dat wel, en inderdaad Huub is wie hij is. Het is zijn karakter. Zie je niet dat Huub zichzelf beter vindt dan iedere andere bewoner en altijd zijn gelijk wil hebben ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Je kan je niet boven iemand stellen. Huub is wie hij is.
Lieke voelt zich blijkbaar de mindere in hun relatie, dat is haar eigen onzekerheid en dan moet ze het uitmaken niet iemand proberen te veranderen.
Daarom is Brian met z'n aanhangsels ook zo boring om te zien en zijn de streams met Huub (en dus actie) het leukst.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:59 schreef diedirk het volgende:
Lieke en huuB putten elkaar ook heel duidelijk uit door zo weinig te slapen.
Brian pakt het veel slimmer aan en rust veel beter en houd het daarom ook langer vol
waarom denk dat hij nu zo baaltquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Je kan je niet boven iemand stellen. Huub is wie hij is.
Lieke voelt zich blijkbaar de mindere in hun relatie, dat is haar eigen onzekerheid en dan moet ze het uitmaken niet iemand proberen te veranderen.
Ik hield echt van het plagerige wat ze altijd met Huub had. Het had een leuke spanning.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Waarom vinden zoveel mensen dat toch?
In mijn optiek deed ze niets behalve Huub kalmeren.... saaie bedoeling met haar!
Weet niet of dat nu al handig is. Misschien is een gesprekje met Jaap vooraf beter.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:07 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Huub niet helemaal eerlijk nu, het heeft niets te maken met die boetes, hij moet gewoon duidelijk uitspreken dat Lieke een achterbaks wijf is dat hem probeert een oor aan te naaien.
Ik begin steeds meer te denken dat dit gaat om de redactie te beinvloeden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:05 schreef riri het volgende:
huub is volwassener in zijn gedrag dan de meesten hier
dit heeft niets met lieke te maken maar heeft te maken met al zolang opgesloten zitten en de sleur die dat met zich meebrengt
als hij lieke en jaap niet had in dat huis zat hij er allang niet meer...met de rest heeft hij niets
Precies... hij is vanavond afgeknapt toen hij niets van dat gesprek mocht weten. Zijn stemming was meteen anders.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:07 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Huub niet helemaal eerlijk nu, het heeft niets te maken met die boetes, hij moet gewoon duidelijk uitspreken dat Lieke een achterbaks wijf is dat hem probeert een oor aan te naaien.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat dit gaat om de redactie te beinvloeden.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu al handig is. Misschien is een gesprekje met Jaap vooraf beter.
wat denk dat hij gedaan zou hebben als hij van de inhoud op de hoogt was gebracht ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... hij is vanavond afgeknapt toen hij niets van dat gesprek mocht weten. Zijn stemming was meteen anders.
het is een druppel...het is goed dat het gebeurde....juist doordat Lieke ook net heel eerlijk naar hem was is eindelijk de druk van de snelkookpan...allerlei dingetjes die kwamen bij elkaar....quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... hij is vanavond afgeknapt toen hij niets van dat gesprek mocht weten. Zijn stemming was meteen anders.
ik zie dat Huub veel zelfvertrouwen heeft en blij is met zichzelf. En hij denkt idd altijd gelijk te hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:02 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, en inderdaad Huub is wie hij is. Het is zijn karakter. Zie je niet dat Huub zichzelf beter vindt dan iedere andere bewoner en altijd zijn gelijk wil hebben ?
Ze kon lekker feesten en dansenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond reactie van Jaap opvallend..... hij is niet overtuigd dat het met z'n drietjes word....quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:13 schreef riri het volgende:
[..]
het is een druppel...het is goed dat het gebeurde....juist doordat Lieke ook net heel eerlijk naar hem was is eindelijk de druk van de snelkookpan...allerlei dingetjes die kwamen bij elkaar....
ze bekijken hoe ze het voor zichzelf zo prettig mogelijk kunnen maken de komende tijd...samen in de finale zegt huub...wij met ons drieeen
ze worden hier sterker van
Nou ik niet. Een ergerlijke neprelatie hebben ze.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
Toch vind ik dat Huub en Lieke als enige in dat huis een volwassen relatie hebben.
Yup en het is ook heel volwassen dat je tot de conclusie komt dat je niet bij elkaar past.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
Toch vind ik dat Huub en Lieke als enige in dat huis een volwassen relatie hebben.
Ik denk dat Huub ook echt van haar houdt, ik geloof niet dat Lieke echt van Huub houdt, hij was makkelijk om DGK in te komen, slim bekeken van Lieke. Maar ja hoe lang moet je een kutjoch neuken voordat het oprecht overkomt? En wat als de kabouter minder dan 5 keer per week will rampestampen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef riri het volgende:
Huub:...ik wil jou niet kwijt....Lieke ...ik jou ook niet
Huub:Ik hou van jou Lieke...we vinden wel een uitweg
Of een definitieve breuk als stel binnen DGK. Ik hoop echt dat Huub heeft besloten Lieke te laten gaan en dat het geen moment andersom zal worden. Lieke overhouden en Huub verliezen in het spel, lijkt me unfair en zeer slecht voor de spanning in het spel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
Voelde voor mij als een afscheid.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
Is dat NIET Jaap's reet!?quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
Naad maakt Nix&Luc wakker
[ afbeelding ]
De hyéna
dat vind ik ook........ in mijn opinie zijn ze echt verliefd; eigenlijk kan alleen een echte relatie in zo'n 24-7 situatie voor veel irritaties en spanningen zorgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of een definitieve breuk als stel binnen DGK. Ik hoop echt dat Huub heeft besloten Lieke te laten gaan en dat het geen moment andersom zal worden. Lieke overhouden en Huub verliezen in het spel, lijkt me nogal een verslechtering.
Helemaal mee eens. Het was leuk theater van Huub. Het wachten is op woensdag donderdag.... en dan maar hopen dat het zich niet tegen Huub keert.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of een definitieve breuk als stel binnen DGK. Ik hoop echt dat Huub heeft besloten Lieke te laten gaan en dat het geen moment andersom zal worden. Lieke overhouden en Huub verliezen in het spel, lijkt me unfair en zeer slecht voor de spanning in het spel.
Toch begrijp ik er ff geen bal van. Volgens mij moet Dennis donderdag gewoon gaan. Nietszeggend figuur, dus opkrassen. Laat Lieke de volgende zijn. Kunnen Huub en Nadia in de ontstane situatie elkaar nog een beetje op sexueel gebied een handje helpen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het was leuk theater van Huub. Het wachten is op woensdag donderdag.... en dan maar hopen dat het zich niet tegen Huub keert.
Petra heet zequote:Op maandag 22 oktober 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Nadia is een beetje Laurentien met de nachtcamera aan.
Beter bekend als: Opleving.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:28 schreef _GdR_ het volgende:
Like was zo moe. gut o gut o gut. nu staat ze op het bed te springen.
Ik denk dat Huub vanavond heeft gevoeld dat Lieke ook Jaap naar zich toetrekt en hem buitensluit. Met als gevaar dat ie een dolk van Lieke krijgt. Ik denk dat het vanavond veel theater was om Lieke netjes te lozen en misschien zelfs om de febo te bespelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch begrijp ik er ff geen bal van. Volgens mij moet Dennis donderdag gewoon gaan. Nietszeggend figuur, dus opkrassen. Laat Lieke de volgende zijn. Kunnen Huub en Nadia elkaar nog een beetje op sexueel gebied een handje helpen.
Kokhalzen van Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Lieke om half 4 's nachts: mensen thuis spring op je bed en daarna op de grond.
![]()
Ik hoop het ook. Ik zie Lieke graag vertrekken en ben benieuwd of Huub weer de oude zal worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub vanavond heeft gevoeld dat Lieke ook Jaap naar zich toetrekt en hem buitensluit. Met als gevaar dat ie een dolk van Lieke krijgt. Ik denk dat het vanavond veel theater was om Lieke netjes te lozen en misschien zelfs om de febo te bespelen.
Ik heb het echt geprobeerd met Lieke. Heb hier zelfs in de polls op d'r gestemt. Maar ik heb het gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik zie Lieke graag vertrekken en ben benieuwd of Huub weer de oude zal worden.
Ze heeft naar aanleiding van dat ene sympathiepuntjes bij me gewonnen. Wat daar was gebeurd, kon niet. Dit mokkeltje heeft nooit goed mee kunnen komen met de groep, net als Dennis eigenlijk. Raus dus. und schnell! Huub is bij uitstek een speler die gemakkelijk mee kan komen in de groep en op die manier redelijk in staat is dingen voor elkaar te boksen, op z'n eigen, niet even slimme manier. Lieke is een blok aan z'n been, vanaf het begin zo geweest. Kracht gegeven? Nooit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd met Lieke. Heb hier zelfs in de polls op d'r gestemt. Maar ik heb het gehad.
Moet ineens denken aan dat verhaal met die ridder ofzo (hoe ging dat ook alweer?) en dat ze daar zo melig in een deuk omlagen. Met Sylvia en Nena en zelfs Ilona nog geloof ik. Dat was de de leuke gezellige Huub die voor iedereen aardig en vrolijk was. Dat ie mensen om zich heen had die hem lekker lieten gaan in z'n gekkigheid. Die Huub is al zo lang weg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:32 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt over Huub FM tegen Lieke.
Dat was leuk![]()
Dat Huub niet meer zo sterk in de groep bezig is, is volledig te wijten aan z'n overgave aan dat mokkelt, Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan dat verhaal met die ridder ofzo (hoe ging dat ook alweer?) en dat ze daar zo melig in een deuk omlagen. Met Sylvia en Nena en zelfs Ilona nog geloof ik. Dat was de de leuke gezellige Huub die voor iedereen aardig en vrolijk was. Dat ie mensen om zich heen had die hem lekker lieten gaan in z'n gekkigheid. Die Huub is al zo lang weg.
Edit: En die mensen ook....![]()
De echte Kooi mensen... ik mis ze.
Zal ook ten goede komen aan de show van Jaap.... vond haar bemoeienissen ook niet echt leuk. Werd meteen weer zo dwingend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Huub niet meer zo sterk in de groep bezig is, is volledig te wijten aan z'n overgave aan dat mokkelt, Lieke.![]()
Nou, mooi. Lieke weg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zoekt een opening om Lieke netjes te lozen.
Ze is gewoon 10x niks. Ideale partner voor Dennis waarschijnlijk. Kan ze de touwtjes mooi in handen nemen. Jaap is ook al lang helemaal nergens meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal ook ten goede komen aan de show van Jaap.... vond haar bemoeienissen ook niet echt leuk. Werd meteen weer zo dwingend.
Omdat ze niet willen luisteren. HIJ zegt toch altijd dat HIJ de Gouden kooi is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, mooi. Lieke weg.
En dan weer klagen dat hij omringd wordt door stupiditeit.
Hij zou zich eens moeten afvragen waarom al zijn vriendjes het niet uithouden in de villa.
Die vergane motorrijlessen is toch wel de grootste afgang toegedaan door de redactie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:41 schreef Maria44 het volgende:
Lieke: ik wist niet precies wat ik moest zeggen
Huub; geeft niks, doe gewoon wat je hart je ingeeft
Lieke: je moet je ei kwijt
Huub: ik merk dat ik alcohol gebruikte om te ontladen en ik moet nu iets anders vinden. De laatste 10 jaar in mijn leven heb ik daarvoor honkbal gebruikt of stappen, gewoon de veer helemaal losmaken.
Dat kan ook paardrijden op de hei zijn zegt hij.
Maar Huub heeft niet zoveel uitjes volgens mij. Amanda vraagt iets aan en krijgt het gelijk, dat wel.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen luisteren. HIJ zegt toch altijd dat HIJ de Gouden kooi is.
Fokking Hell Lieke die een switch naat nix maakt.... ik word gek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is gewoon 10x niks. Ideale partner voor Dennis waarschijnlijk. Kan ze de touwtjes mooi in handen nemen. Jaap is ook al lang helemaal nergens meer.
Past prima bij elkaar, let op!quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Fokking Hell Lieke die een switch naat nix maakt.... ik word gek.
Nou ik zie de beelden al voor me. Een sneu kijkende Huub die toeziet hoe z'n ex door nix wordt afgeragd.quote:
wat een onzinquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Huub niet meer zo sterk in de groep bezig is, is volledig te wijten aan z'n overgave aan dat mokkelt, Lieke.Lieke heeft hem zelfs z'n humor afgenomen!
Inderdaad; zat ie heel blij te wachten zeggen ze: oh vergeten te zeggen, maar het gaat niet door.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die vergane motorrijlessen is toch wel de grootste afgang toegedaan door de redactie.
Denk je dat dat z'n reactie zal zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik zie de beelden al voor me. Een sneu kijkende Huub die toeziet hoe z'n ex door nix wordt afgeragd.![]()
Het zal ongetwijfeld een streamlock tot gevolg hebben...quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk je dat dat z'n reactie zal zijn?![]()
"met z'n tweeen naar de toilet zonder iemand van productie"quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:54 schreef BsJanssen het volgende:
wat zei Lieke nou dat er gebeurd was tijdens het paardrijden? Nadia en Amanda zonder begeleiding in gesprek met iemand anders ofzo?
Absoluut geen onzin. Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Laat nou Lieke de pesoon zijn met wel de minste gevoel voor humor in DGK. Een blok aan z'n been, van meet af aan. Daar is hij zelf bijgeweest natuurlijk. ik zie dus liever een soort "wederopstanding"quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:50 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een onzin
Huub is al veel langer niet komisch meer. Ik zie hem nog zo voor me met een chagerijnige bek nachtenlang muziek draaien samen met Eric.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld een streamlock tot gevolg hebben...![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:22 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik ook........ in mijn opinie zijn ze echt verliefd; eigenlijk kan alleen een echte relatie in zo'n 24-7 situatie voor veel irritaties en spanningen zorgen.
Ik en Alex in 'dat huis........ DRAMA gegarandeerd![]()
Domme inschattingsfout van Febo, denken dat het NOG leuker kan, dus dan maar Lieke erin. Hoe dom kan je zijn om een G.I.Joe erin te plaatsen met de opdracht de kutkabouter te shacken, ik geef toe, op papier klinkt het leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, mooi. Lieke weg.
En dan weer klagen dat hij omringd wordt door stupiditeit.
Hij zou zich eens moeten afvragen waarom al zijn vriendjes het niet uithouden in de villa.
Nadia met het paardenmeisje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:56 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
"met z'n tweeen naar de toilet zonder iemand van productie"
amanda en nadia of 1 van beide met nog iemand anders?
Ze zou eens een "goed" gesprek met Dennis moeten aanknopen. Soort zoekt soort, immers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nadia met het paardenmeisje.
Ik snap werkelijk niet dat Lieke dat zelf niet meteen aankaart, snapt die nou niks, of durft ze met niemand een confrontatie aan te gaan, ook niet met de redactie over missers?
Morgen zeg ik het wel, wacht maar. Trouwens, ik maak me daar niet druk om, het komt wel goed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zou eens een "goed" gesprek met Dennis moeten aanknopen. Soort zoekt soort, immers.voel je em al aankomen akveor?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat Lieke dat zelf niet meteen aankaart, snapt die nou niks, of durft ze met niemand een confrontatie aan te gaan, ook niet met de redactie over missers?
Lieko met Dennis, nieuw stelletje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Morgen zeg ik het wel, wacht maar. Trouwens, ik maak me daar niet druk om, het komt wel goed.
zoiets?
Wat voel je aankomen?
Altijd externe factoren zoeken, Anita kan haar niet helpen, ze zal het toch echt zelf moeten doen.quote:
Gaat goed, zelf Japio wordt er van wakker ......quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:31 schreef Maria44 het volgende:
Iets harder Lieke, anders hoort Amanda het niet.
Een stralend goeiemorgen !! Dennis verlaat de tent als LAATSTE en als WINNAAR !!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:15 schreef DrsH het volgende:
Wordt het Dennix die de tent gaat verlaten
Maar ik heb wel borsthaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een stralend goeiemorgen !! Dennis verlaat de tent als LAATSTE en als WINNAAR !!!![]()
(dat jij dat als eerstelijns psycholoog nou nog steeds niet door hebt !)
Niet echt, de huishouding die klaagt over de rotzooi, what's new ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef Twarres het volgende:
Gebeurt er nu echt helemaal niks??
*lurkt stiekem mee vanaf z'n werk en heeft dus geen streams..
dito...... en ik wacht natuurlijk weer op een paar mooie caps van.... Ivarquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef Twarres het volgende:
Gebeurt er nu echt helemaal niks??
*lurkt stiekem mee vanaf z'n werk en heeft dus geen streams..
Vannacht liep een discussie ....... Volgens mij is er weinig aan de hand. Het paardenmeisje is immers iemand van productie. Ze doet regelmatig de verzorging van Fries. Dat begon ooit tijdens de weekenden, als Lieke en Huub lang bleven slapen. Nu neemt ze regelmatiger die taak op zich. Ze doet dat naast haar gewone werk bij productie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dan meteen bepalen dat dan bezoekers ook niet mogen roken. Je had hem eens moeten zien toen Brian (in het begin) besloot dat roken binnen beperkt moest worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:31 schreef schatje het volgende:
Huub heeft serieus overwogen om te stoppen met roken.
Eerst pianoles. En later is er nog iets, wat weet ik niet. Japio deed gisteravond -bewust- heel mysterieus. Een hele toespraak naar de streamers : Het is iets wat hij nog nooit heeft meegemaakt en Huub al wel. Er is iets met cpt's bij betrokken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Wat staat er vandaag op het program?
dieptriest tochquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
Dennix zingt: Ik voel me keigoed...........![]()
Naar New York vliegen met oud en nieuw. Dobbelen voor een last-minute.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:47 schreef AnTjUh het volgende:
dennis vind zichzelf impulsief????
Er zijn twee DOB-ers opgestapt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:42 schreef schatje het volgende:
DOB komt vandaag en woensdag geloof ik niet.
Ik ben benieuwd naar die verklaring van die 2 die opgestapt zijn.
Geruchten doen de ronde dat Imke en Armina niet meer willen komen, geen idee waarom maar op Nowlive is het een grote rel.quote:
Juist en voor mijn part gebruiken ze de hulp van Dennis daarbij. Die is toch geen bedrieging voor wie dan ook. Maar als ze het slim zijn kunnen ze hem erbij betrekken en die 3 (Amanda Nadia en Brian) aanpakken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:51 schreef riri het volgende:
huub,jaap en lieke zet eens door....jaag die domme zooi het huis uit die het hele programma naar de fillestijnen hebben geholpen
tis zo tenenkrommend voor de streamers die stomme tangende piepende zingende dombo's voortdurend te moeten zien en horen
maak het die nadia en die amanda eens echt zwaar...jullie kunnen het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |