ja, dennis is er niet vatbaar voor, Luc en Nadia waren wel geirriteerd dus hopla terug naar Nadia en Luc!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, gaan ze weer weg van Brian en nu naar Dennix
Dat was Dennis toch, die dat zei.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Nee, het was de grootspraak van neprappert Luc
Hij heeft nog minder dan Dennis gedaan daar in de maand ofzo dat ie daar zit! Dezelfde ik-doe-dit, ik-pik-dat-echt-niet als Dennis altijd had en er komt ook geen ene fuck uit....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzo
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemandquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Herstel : Ze weet het niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
BREAKING NEWS:
Nadia bekent dat Luc een grotere penis heeft dan nix.....
Dat is emancipatie! Dennis is een moderne man, de dames krijgen gewoon wat ze altijd gewenst hebben....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef riri het volgende:
[..]
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemand
dat is wat luc nadia probeert duidelijk te maken
Dat snapte ik ook nog wel het ging mij alleen om de taal die het watje gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef riri het volgende:
[..]
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemand
dat is wat luc nadia probeert duidelijk te maken
Niet om de hete brij draaien Huub.... je hebt last van Lieke en je kan niet met haar zonder relatie in DGK....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft zichzelf maar tegen spreken. Eerst gaat het niet om het geld, nu is het maar om een half miljoen, het gaat maar door.
Ja idd slaapverwekkend typequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:12 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder dan Dennis gedaan daar in de maand ofzo dat ie daar zit! Dezelfde ik-doe-dit, ik-pik-dat-echt-niet als Dennis altijd had en er komt ook geen ene fuck uit....
voor mij is ie een goede gast, maar wel een neprappert en een saaie gastspeler
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja idd slaapverwekkend type
Toen hadden beiden Jaap nog niet. Nu kunnen ze ieder afzonderlijk op Jaap terug vallen. Staaft alleen maar dat ze beiden een show opvoeren als gelukkig stelquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wilde een tijdje geleden haar 24 u aanvragen en Huub vroeg bijna in tranen of hij haar kon helpen.
Huub denkt erover en het enige wat eruit komt bij Lieke is: als dat is wat je wil, jij moet dat zelf beslissen.
Ik denk dat hij haar reactie peilt. Huub gaat niet weg hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof dat Lieke niet zegt wat Huub wil horen nu ............
jij hebt duidelijk geen vriendinquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:23 schreef BsJanssen het volgende:
Lieke komt de keuken in en geeft aan tegen Huub dat ze het er niet over wilt hebben en ineens zegt Huub "ik denk erover om het huis uit te gaan".
hoe krijg ik toch nog genoeg aandacht....
dat had ieder andere gastspeler kunnen doen, dat is echt niet moeilijk... gewoon ja en amen zeggen en haar gepraat aanhorenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......
Alsof je dat type niet meteen al bij dag 1 kon doorzienquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ware Nadia naar boven gehaald......
Je weet het altijd pas echt zeker als je het ziet gebeuren.....en botter dan dat zij het doet heb ik nog niemand iemand een mes in de rug zien stekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof je dat type niet meteen al bij dag 1 kon doorzien![]()
het valt me nog mee, ze is gelukkig te moe voor een discussie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
Wat stelt Lieke zich alweer als een strontvervelend mokkel op.
met z'n ogen dicht in bed (of ie slaapt is een 2de)quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:36 schreef Stupidisco het volgende:
waar is Dennix ?
edit: ff pissen dus
Vannacht vond ik Lieke ook verdacht onderdanig praten naar Huub toe. Volgens mij heeft ze het toen opgegeven. Zij is hem liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik ga liever op mijn hoogtepunt weg.
Lieke: ga een nachtje over slapen, vraag een gesprek met Anita aan.
Huub heeft helemaal niets met haar.
mijn derde kan elk moment komenquote:
Als Huub weg is heeft ze een bond met Jaap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht vond ik Lieke ook verdacht onderdanig praten naar Huub toe. Volgens mij heeft ze het toen opgegeven. Zij is hem liever kwijt dan rijk.
Wel nee, dan ga je met je wakkere baby 's nachts in slaap wiegen voor FOKquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
mijn derde kan elk moment komenover 1 week uitgeteld dus dat wordt afkicken met nachtelijk streamen....
Misschien probeert ie de febo te bespelen dat hij Lieke kan lozen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:40 schreef riri het volgende:
het is heel goed dat huub dit uitspreekt.....als hij opstapt klapt het programma in elkaar
weet zeker dat de leiding zich niet pretig voelt met zijn uitspraken,die weten ook dat er wat gebeuren moet
volgens mij is dat albijna gebeurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:40 schreef riri het volgende:
het is heel goed dat huub dit uitspreekt.....als hij opstapt klapt het programma in elkaar
weet zeker dat de leiding zich niet pretig voelt met zijn uitspraken,die weten ook dat er wat gebeuren moet
quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Krijg ook een beetje het idee dat Huub een toneelstukje op voert om Lieke te testen in haar loyaliteit.
Schei uit, Lieke is ook zat van dat gezeur van Huub voor de streamers. Lieke heeft dit Huub al tientallen keren zien doen.......quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Slieko wrijft eigenlijk alleen maar in, wat een hork van een wijf.![]()
Kunnen ze daar weer lekker ruzie over maken dat ie niet alles uitspreekt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik zit er een hele tijd mee.
Het moet voor hem dan nu toch wel duidelijk zijn. Eruit met dat takkemokkel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Krijg ook een beetje het idee dat Huub een toneelstukje op voert om Lieke te testen in haar loyaliteit.
preciesquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei uit, Lieke is ook zat van dat gezeur van Huub voor de streamers. Lieke heeft dit Huub al tientallen keren zien doen.......
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Waarom moet hij har daar ook om 0245 mee lastig vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Als ik hier niet wil zijn, dan is het een pro-actieve keuze en geen negatieve keuze.
Er is ook geen warmte te voelen in haar reacie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |