ja, dennis is er niet vatbaar voor, Luc en Nadia waren wel geirriteerd dus hopla terug naar Nadia en Luc!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, gaan ze weer weg van Brian en nu naar Dennix
Dat was Dennis toch, die dat zei.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Nee, het was de grootspraak van neprappert Luc
Hij heeft nog minder dan Dennis gedaan daar in de maand ofzo dat ie daar zit! Dezelfde ik-doe-dit, ik-pik-dat-echt-niet als Dennis altijd had en er komt ook geen ene fuck uit....quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet hoor, ken die gast niet en heb hem ook niet gevolgd op de streams maar mijn eerste indruk van hem is aardige gast maar wel gewoon een koekie, geen overtuigende persoonlijkheid ofzo
hij had het over respekt....hij zit nadia te bewerken wat betreft dennix.....hij bedoelt als iemand echt respekt voor je heeft dan vangt ie en kogel voor je op...dennix doet niets...wat is dat dan voor iemandquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In wat voor cowboy-film leeft die Lucky Luuk: die zegt tegen Naaidieja als het moet vang ik een kogel voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |