Reklame aan heeft weinig zin als je er nooit op klikt. Fok! verdient alleen aan kliksquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb nu ook weer de baggerlayout, en dat werkt. De snelheid is soms hoopgevend, maar vaker traaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
ik heb de reklame gewoon aanstaan hoor, aan mij ligt het niet dat er geen geld is voor nieuwe servers![]()
![]()
Zal ik 's even wat in de rondte gaan klikkern.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reklame aan heeft weinig zin als je er nooit op klikt. Fok! verdient alleen aan kliks
Ook, ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat die voor mij was![]()
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zal ik 's even wat in de rondte gaan klikkern.![]()
quote:
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat die voor mij was![]()
Klik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruiken![]()
Ja ja....quote:
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.![]()
[ afbeelding ]
Mijn rug was vooral een aantal jaren geleden een redelijk probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben je externe geheugen![]()
![]()
Maar nog steeds ruckschmertzen? (geen fucking idee of je dat echt zo schrijft, nooit echt opgelet bij Duits. Of elk ander vak)
Misschien is dat met jou toch niet zo verstandig want zo te lezen heb jij nog een kater van vannacht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??
Je wilt gewoon samen met soury en mij dronken worden![]()
Mwah... dat is iig niet van de drank...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is dat met jou toch niet zo verstandig want zo te lezen heb jij nog een kater van vannacht.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja....
[..]
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??
Je wilt gewoon samen met Soury en mij dronken worden![]()
Is het genoeg om op die link te kliKken, of zit er meer achter ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruiken![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is het genoeg om op die link te kliKken, of zit er meer achter ?
En ik begrijp dat voetbal geen oorlog meer is![]()
[ afbeelding ]
Dat durf ik niet ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment durft Gert niet met mij dronken te worden, dus je hebt m voor jezelf
Ja wordt allemaal is even lekker tetterzat, en flink blijven posten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja....
[..]
Je wilt gewoon samen met Soury en mij dronken worden![]()
Ik mis de roséquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja wordt allemaal is even lekker tetterzat, en flink blijven posten.
Hier - ga maar lekker los - doe alsof je thuis bent:
[ afbeelding ]
Lastig... Heb je je ouders bedankt voor de extra milimeters?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef ppi het volgende:
Mijn rug was vooral een aantal jaren geleden een redelijk probleem.
Als ik pech had duurde het een half uur voordat ik van een zittende positie naar een staande was gegaan.
Omdraaien in bed was soms al een opgave.
En de pijn "straalde vaak door" naar knie-heup en nek.
Uiteindelijk heeft de chiropractor er iets op gevonden.
Hij bekeek me goed terwijl ik stond en concludeerde dat de hele boel scheef stond tgv het feit dat mijn ene been langer was dan de ander.
Nu heeft geen enkel mens twee gelijke benen maar bij mij is er blijkbaar een verschil wat net iets teveel is.
Hij heeft mij gekraakt en adviseerde in mijn ene schoen een extra zooltje te leggen, paar milimeter was genoeg.
Wanneer ik te lang op blote voeten of sokken loop voel ik binnen no time de pijn weer terug komen.
Maar veel sporten helpt ook om de boel een beetje draaiende te houden.
Ik voel nog wel dat mijn rug en gewrichten een probleemgeval zijn maar de laatste jaren hoor je mij niet meer klagen.
Maar vooral 's winters is het erg gevoelig soms, dat korte been is niet de enige oorzaak denk ik dan.
Maar als het zo blijft als het nu is dan teken ik ervoor.
Als je me ziet lopen zie je niks vreemds zal ik maar zeggen![]()
Moest even googlen - de duitsers hebben blijkbaar rückenschmerzen- ik lette alleen zo nu en dan op bij een paar leuke vakken gegeven door vaardige en enthousiaste leraren
Ik wil ook mijn welgemeende dank uitspreken naar Neo Skorrem.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je nametopic begon uiteraard met bier en tieten
![]()
Heb je geen klein elektrieken kacheltje als back-up ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
Zo hondje is weer uit geweest en ik zit in me deken gewikkeld.
De kachel is stuk... Wist niet dat ik daar nu al last van zou gaan hebben
Leandra AANVALLEN !!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja wordt allemaal is even lekker tetterzat, en flink blijven posten.
Hier - ga maar lekker los - doe alsof je thuis bent:
[ afbeelding ]
Mwah, het is voornamelijk rood, en dat drink ik niet, dus als jij de rode wijn nou voor je rekening neemt dan doe ik de witte en een eventueel verdwaald roseetje wel, mits de witte wijn droog is overigens, als die zoet is dan laat ik m ook staanquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra AANVALLEN !!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Zelfs voor mij een beetje veel![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lastig... Heb je je ouders bedankt voor de extra milimeters?![]()
Nee, ik heb een kruikquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef ppi het volgende:
Heb je geen klein elektrieken kacheltje als back-up ?
Heb je een kurkkentrekker, dan laat ik mijn hakbijl maar in de laquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het is voornamelijk rood, en dat drink ik niet, dus als jij de rode wijn nou voor je rekening neemt dan doe ik de witte en een eventueel verdwaald roseetje wel, mits de witte wijn droog is overigens, als die zoet is dan laat ik m ook staan
Ach.. wie weet is dit weer een 24-uurs SC... of iig een 12-uurs SCquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
djeez, ga ik ff playstationen gaat gelijk Fok! weer draaien![]()
en een tvp heeft echt geen zin, morgen is ie alweer vol. Morgen is de vakantie weer voorbij, dus weer vol aan de bak![]()
even op de advertentie klikken, dank jequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is het genoeg om op die link te kliKken, of zit er meer achter ?
En ik begrijp dat voetbal geen oorlog meer is![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ik neem wel een paar kurkentrekkers meequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een kurkkentrekker, dan laat ik mijn hakbijl maar in de la![]()
Welke advertentie, ik zag geen advertentiequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even op de advertentie klikken, dank je![]()
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:37 schreef TherAngelina het volgende:
Met dat plaatje van Andy kun je best wel iets.
Thnx dearquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Beste paard van stal bijna vergeten![]()
Hier, en er is nog veeeeel meer:
[ afbeelding ]
Ik zie ze duidelijk onderaan, en tis veel sneller als Fok...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke advertentie, ik zag geen advertentie![]()
Of is het een ad die geblokt is toen ik die googlesyndicatedinges in de verboden websites gegooid heb?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |