Reklame aan heeft weinig zin als je er nooit op klikt. Fok! verdient alleen aan kliksquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb nu ook weer de baggerlayout, en dat werkt. De snelheid is soms hoopgevend, maar vaker traaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
ik heb de reklame gewoon aanstaan hoor, aan mij ligt het niet dat er geen geld is voor nieuwe servers![]()
![]()
Zal ik 's even wat in de rondte gaan klikkern.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reklame aan heeft weinig zin als je er nooit op klikt. Fok! verdient alleen aan kliks
Ook, ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat die voor mij was![]()
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zal ik 's even wat in de rondte gaan klikkern.![]()
quote:
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat die voor mij was![]()
Klik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruiken![]()
Ja ja....quote:
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Da's het mooie van internet, je vult de voorraad in een mum van tijd bij.![]()
[ afbeelding ]
Mijn rug was vooral een aantal jaren geleden een redelijk probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben je externe geheugen![]()
![]()
Maar nog steeds ruckschmertzen? (geen fucking idee of je dat echt zo schrijft, nooit echt opgelet bij Duits. Of elk ander vak)
Misschien is dat met jou toch niet zo verstandig want zo te lezen heb jij nog een kater van vannacht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??
Je wilt gewoon samen met soury en mij dronken worden![]()
Mwah... dat is iig niet van de drank...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is dat met jou toch niet zo verstandig want zo te lezen heb jij nog een kater van vannacht.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja....
[..]
Je had hem geïnstrueerd om te roepen dat de rosé voor jou was zodat jij vervolgens de held van alle morrende dames kon spelen??
Je wilt gewoon samen met Soury en mij dronken worden![]()
Is het genoeg om op die link te kliKken, of zit er meer achter ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, kan ook wel een nieuw servertjuh gebruiken![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is het genoeg om op die link te kliKken, of zit er meer achter ?
En ik begrijp dat voetbal geen oorlog meer is![]()
[ afbeelding ]
Dat durf ik niet ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit moment durft Gert niet met mij dronken te worden, dus je hebt m voor jezelf
Ja wordt allemaal is even lekker tetterzat, en flink blijven posten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja....
[..]
Je wilt gewoon samen met Soury en mij dronken worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |